[O2] Wymiana filtra paliwa w 02 1,9 TDI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Paffcio
    Ambiente
    • 2007
    • 231

    [O2] Wymiana filtra paliwa w 02 1,9 TDI

    hmm... nie wiem jak to jest z tymi skrzyniami, w moim autku wszystko śmiga jak nowe, ale silnik inny i skrzynia chyba też :?: jeden raz tylko był problem z wrzuceniem wstecznego - po długim postoju w nieogrzewanym garażu tej zimy
  • piotrek_os
    RS
    S_OCP Member
    • 2006
    • 8160
    • Octavia II (1Z3)
    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

    #2
    [O2] Wymiana filtra paliwa w 02 1,9 TDI

    Czy ktos z Was moze zrobic krótki opis. W 01 wymieniałem go bez problemu, a w 02 juz na oko jest jakiś "inny"
    Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

    Komentarz

    • darek1971
      Classic
      • 2008
      • 21
      • Octavia II (1Z3)
      • BKC 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      prosty
      sposób obejrzyji to:
      W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.

      Komentarz

      • czyzyk64
        Elegance
        • 2008
        • 866

        #4
        super pokazane.

        Komentarz

        • piotrek_os
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 8160
          • Octavia II (1Z3)
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #5
          Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale ktos drugi siedział w aucie i przekrecał zapłon? I pompka pompowała paliwo? Bo na tym filmiku pokazane jest, ze jegomośc włozył nowy filtr...i niby juz miał skerecac...a zaraz to wlewanie paliwa jest.
          Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

          Komentarz

          • czyzyk64
            Elegance
            • 2008
            • 866

            #6
            myśle , że było tak jak mówisz, ja bym to po prostu zrobił poprzez zalanie filtra z karnistra, ale ważne jest aby go zalac , bo zapowietrzy sie wtedy układ i bedzie dupa..

            Komentarz


            • #7
              Jakie klucze są do tego potrzebne? Zakupiłem filtr, ale nie mogę odkręcić pokrywy filtra, bo te klucze jakieś gwiazdkowe są... silnik mam taki jak kolega powyżej - BJB.

              Komentarz

              • KRAMAR
                Classic
                • 2010
                • 20

                #8
                To są klucze z nasadka typu torx, chyba 6, filmik jeszcze nie pokazuje wymiany uszczelek cienkich umieszczonych na na elemencie wchodzacym w filtr,
                do zdjęcia pokrywy przygotuj sobie mocny plaski srubokret i zrób to stopniowo na około z wyczuciem zeby nie zdeformować pokrywy ( mocno siedzi )
                zalać lepiej z karnistra czystą ropą, metoda z filmu średnio mi sie podoba ze wzgledu na brudy z przed fitra które wlewamy za filtr a póżniej na wtryski
                O2 4x4
                UZALEŻNIONY OD 4x4

                Komentarz


                • #9
                  hmm...

                  Ogółem to w pudełeczku z filtrem jest: filtr, uszczelka typu oring i jakieś takie coś... hmm.. jakby kilka kółek ze sobą połączonych coś jak kółka olimpijskie - do czego to? Filtr Denckermana. O brudy to zadbam żeby nic nie wpadło, a puszki na pewno nie zdeformuje, spryskam najwyżej WD-40 i zejdzie na luzaczku pewnie.

                  Komentarz

                  • progressowy
                    Rider
                    • 2008
                    • 453

                    #10
                    Zamieszczone przez KRAMAR
                    To są klucze z nasadka typu torx, chyba 6, filmik jeszcze nie pokazuje wymiany uszczelek cienkich umieszczonych na na elemencie wchodzacym w filtr,
                    do zdjęcia pokrywy przygotuj sobie mocny plaski srubokret i zrób to stopniowo na około z wyczuciem zeby nie zdeformować pokrywy ( mocno siedzi )
                    zalać lepiej z karnistra czystą ropą, metoda z filmu średnio mi sie podoba ze wzgledu na brudy z przed fitra które wlewamy za filtr a póżniej na wtryski
                    To co ty za paliwo tankujesz? Pewnie na shellu! Ja tankuje na entermarche i nie miałem żadnego syfu na dnie obudowy.
                    Wymieniłem filtr dokładnie jak na flmiku,nawet zalałem obudowe i filtr ropką w ten sam sposób. Po wymianie odpalił od kopa. I cało zimę odpala super.
                    P.S. Jak wlejesz z kanistra paliwo do obudowy to niby bedzie przefiltrowane? :roll:
                    Już odebrane A3 TFSI limuzyna

                    Komentarz

                    • KRAMAR
                      Classic
                      • 2010
                      • 20

                      #11
                      Zbyt dosłownie mnie zrozumiałeś mówie o nieprzefiltrowanym paliwie w którym mogą się pojawić zanieczyszczenia których napewno jest wiecej ze wzgledu na fakt że jest to przed samym filtrem i moga sie cofac i osadzać w przewodzie doprowadzającym.
                      Co do miejsca tankowania to shell koło Płocka ma taką opinie że kosiarki stają po paliwie od nich wiec jak by dopłacali to nie zatankuje...
                      Ja sie zaopatruje masowo mam jednego dostawce paliwa, zaufana stacje od ponad 3 lat i tankuje wszystkie busy i osobówki i na -30st nie ma problemów. Mała stacja z ogromnym przemiałem, połowa firm transportowych okolicznych sie tankuje, ja nawet jak lece dalej niż 1000km biore zapas w karnistry.
                      co do zalewania to mam zawsze 20l ropy która sie odstała i lejek z sitkiem.
                      Taka moja praktyka, zawsze tak robie nigdy nie było problemów.
                      W warsztacie widziałem mechanika który z starego filtra puszki (nie wkład) wlewał rope do nowego- bez komentarza

                      Co do zdjecia pokrywy to ona sie nie zapieka tylko uszczelka tak trzyma, WD40 nie pomoże
                      pamietaj tylko filtr dobrej firmy ja klade KNECHT MAN lub BOSCH

                      [ Dodano: Sob 20 Mar, 10 11:31 ]
                      a i z karnistra leje przez lejek w otworek w fitrze
                      O2 4x4
                      UZALEŻNIONY OD 4x4

                      Komentarz

                      • tomaz33
                        Classic
                        • 2009
                        • 10

                        #12
                        darek1971 bardzo mi pomogłeś, ale nie wiem jak to Ci wpisać w profilu. W każdym razie polecam.

                        Komentarz

                        • lukaszzie
                          Ambiente
                          • 2010
                          • 103

                          #13
                          ja w serwisie skody we wrocku zaplacilem 115 zł wymiana + filtr takze zadna jakas wielka kasa
                          Skoda Forever jednak
                          Vw Golf I II III
                          Opel Omega C
                          Peugeot 206 HDi
                          Vw Golf V 1,9 tdi 90 koni
                          Citroen C5 2.0 Hdi Audi A8 2001 D2 3.3 TDi
                          Skoda Octavia II 2005 elegance kombi
                          Skoda Octavia II 2009 FL 1.9 TDi
                          VW Golf VI 2011 1.6 Tdi
                          Skoda Octavia II FL RS kombi

                          Komentarz

                          Pracuję...