hmm... nie wiem jak to jest z tymi skrzyniami, w moim autku wszystko śmiga jak nowe, ale silnik inny i skrzynia chyba też :?: jeden raz tylko był problem z wrzuceniem wstecznego - po długim postoju w nieogrzewanym garażu tej zimy
[O2] Wymiana filtra paliwa w 02 1,9 TDI
Zwiń
X
-
KoBi1988
Jakie klucze są do tego potrzebne? Zakupiłem filtr, ale nie mogę odkręcić pokrywy filtra, bo te klucze jakieś gwiazdkowe są... silnik mam taki jak kolega powyżej - BJB.
Komentarz
-
To są klucze z nasadka typu torx, chyba 6, filmik jeszcze nie pokazuje wymiany uszczelek cienkich umieszczonych na na elemencie wchodzacym w filtr,
do zdjęcia pokrywy przygotuj sobie mocny plaski srubokret i zrób to stopniowo na około z wyczuciem zeby nie zdeformować pokrywy ( mocno siedzi )
zalać lepiej z karnistra czystą ropą, metoda z filmu średnio mi sie podoba ze wzgledu na brudy z przed fitra które wlewamy za filtr a póżniej na wtryskiO2 4x4
UZALEŻNIONY OD 4x4
Komentarz
-
-
KoBi1988
hmm...
Ogółem to w pudełeczku z filtrem jest: filtr, uszczelka typu oring i jakieś takie coś... hmm.. jakby kilka kółek ze sobą połączonych coś jak kółka olimpijskie - do czego to? Filtr Denckermana. O brudy to zadbam żeby nic nie wpadło, a puszki na pewno nie zdeformuje, spryskam najwyżej WD-40 i zejdzie na luzaczku pewnie.
Komentarz
-
Zamieszczone przez KRAMARTo są klucze z nasadka typu torx, chyba 6, filmik jeszcze nie pokazuje wymiany uszczelek cienkich umieszczonych na na elemencie wchodzacym w filtr,
do zdjęcia pokrywy przygotuj sobie mocny plaski srubokret i zrób to stopniowo na około z wyczuciem zeby nie zdeformować pokrywy ( mocno siedzi )
zalać lepiej z karnistra czystą ropą, metoda z filmu średnio mi sie podoba ze wzgledu na brudy z przed fitra które wlewamy za filtr a póżniej na wtryski
Wymieniłem filtr dokładnie jak na flmiku,nawet zalałem obudowe i filtr ropką w ten sam sposób. Po wymianie odpalił od kopa. I cało zimę odpala super.
P.S. Jak wlejesz z kanistra paliwo do obudowy to niby bedzie przefiltrowane? :roll:Już odebrane A3 TFSI limuzyna
Komentarz
-
-
Zbyt dosłownie mnie zrozumiałeś mówie o nieprzefiltrowanym paliwie w którym mogą się pojawić zanieczyszczenia których napewno jest wiecej ze wzgledu na fakt że jest to przed samym filtrem i moga sie cofac i osadzać w przewodzie doprowadzającym.
Co do miejsca tankowania to shell koło Płocka ma taką opinie że kosiarki stają po paliwie od nich wiec jak by dopłacali to nie zatankuje...
Ja sie zaopatruje masowo mam jednego dostawce paliwa, zaufana stacje od ponad 3 lat i tankuje wszystkie busy i osobówki i na -30st nie ma problemów. Mała stacja z ogromnym przemiałem, połowa firm transportowych okolicznych sie tankuje, ja nawet jak lece dalej niż 1000km biore zapas w karnistry.
co do zalewania to mam zawsze 20l ropy która sie odstała i lejek z sitkiem.
Taka moja praktyka, zawsze tak robie nigdy nie było problemów.
W warsztacie widziałem mechanika który z starego filtra puszki (nie wkład) wlewał rope do nowego- bez komentarza
Co do zdjecia pokrywy to ona sie nie zapieka tylko uszczelka tak trzyma, WD40 nie pomoże
pamietaj tylko filtr dobrej firmy ja klade KNECHT MAN lub BOSCH
[ Dodano: Sob 20 Mar, 10 11:31 ]
a i z karnistra leje przez lejek w otworek w fitrzeO2 4x4
UZALEŻNIONY OD 4x4
Komentarz
-
-
ja w serwisie skody we wrocku zaplacilem 115 zł wymiana + filtr takze zadna jakas wielka kasaSkoda Forever jednak
Vw Golf I II III
Opel Omega C
Peugeot 206 HDi
Vw Golf V 1,9 tdi 90 koni
Citroen C5 2.0 Hdi Audi A8 2001 D2 3.3 TDi
Skoda Octavia II 2005 elegance kombi
Skoda Octavia II 2009 FL 1.9 TDi
VW Golf VI 2011 1.6 Tdi
Skoda Octavia II FL RS kombi
Komentarz
-
Komentarz