Skoda Octavia 1.8T RS

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Radkow
    Rider
    • 2004
    • 299

    #26




    Jeden Combi, drugi nie i ten drugi do delikatnej kosmetyki - tak przynajmnie wyglada na zdjeciach. te ogloszenia wisza juz dosc dlugo na allegro. Od czasu do czasu pojawiaja sie jeszcze inne RS-y - nawet takie jeden czerwony z polskiego salonu.
    Pozdrawiam
    Radek

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #27
      Ten pierwszy to porazka, bo 40 tys plus oplaty to juz bedzie jakies 47tys i do tego naprawa, a pogiety jest nawet dach :x
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • perfex
        L&K
        • 2005
        • 1117

        #28
        Re: Skoda Octavia 1.8T RS

        Zamieszczone przez Pabi
        Zamieszczone przez perfex
        [trzeba dodac ze wiekszosci 1.8T 180 nie trzyma seryjnej mocy, np. Leon ktorym kiedys jezdzilem na hamowni pokazal 162 :cry: ..)
        Hihi... to wlasnie moj obecny egzemplarz byl. Niestety ciagnie go dalej do tej slabej serii, bo ostatnio, na powoli zdychajacej przeplywce pokazal 167. Po jej wyczyszczeniu moc skoczyla do 185.
        Tak to ten k Ale po czipowaniu wyplul 192 i jezdzil przyjemnie, ciekawe czemu sie krzaczy.. Moja Octa 1.8T z seryjnym motorem, dolotem Unitronica i luzniejszym tlumikiem koncowym pokazala 155KM i w ciagu kilku dni bedzie program u Mastersa :twisted:
        Pozdrawiam
        perfex

        Octavia HTP

        Komentarz

        • EŁ
          L&K
          • 2004
          • 1168
          • Octavia III (5E3)
          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
          • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

          #29
          Zamieszczone przez Radkow
          http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C452638



          Jeden Combi, drugi nie i ten drugi do delikatnej kosmetyki - tak przynajmnie wyglada na zdjeciach. .
          a słyszał kolega o czymś takim jak wstepne podrabianie autek po wypadku do sprzedaży?...tak naprawde wszystko wychodzi czasami po rozebraniu wszystkiego...a wtedy włos sie czasami jeży..... :lol:

          [ Dodano: Czw 03 Lis, 05 11:10 ]
          Zamieszczone przez perfex
          Zamieszczone przez Pabi
          Zamieszczone przez perfex
          [trzeba dodac ze wiekszosci 1.8T 180 nie trzyma seryjnej mocy, np. Leon ktorym kiedys jezdzilem na hamowni pokazal 162 :cry: ..)
          Hihi... to wlasnie moj obecny egzemplarz byl. Niestety ciagnie go dalej do tej slabej serii, bo ostatnio, na powoli zdychajacej przeplywce pokazal 167. Po jej wyczyszczeniu moc skoczyla do 185.
          Tak to ten k Ale po czipowaniu wyplul 192 i jezdzil przyjemnie, ciekawe czemu sie krzaczy.. Moja Octa 1.8T z seryjnym motorem, dolotem Unitronica i luzniejszym tlumikiem koncowym pokazala 155KM i w ciagu kilku dni bedzie program u Mastersa :twisted:
          a moja Octa z zawalonym katem, seryjnym układem wydechowym , lambda na wykońzceniu, pekniętą sprezarka i peknietym w 3 miejscach kolektorem wydechowym pokazała 150 KM...i gdzie tu logika..... :lol: :diabelski_usmiech

          Komentarz

          • Purchawa
            Admin
            S_OCP Member
            • 2004
            • 8007

            #30
            Kolega RSKris chcial ostatnio sprzedac swoja RSke.

            Link do ogloszenia: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=62629997

            Mozesz zapytac czy ogloszenie jeszcze aktualne.
            "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
            Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

            STOP ECO-TERRORISM!

            Komentarz

            • perfex
              L&K
              • 2005
              • 1117

              #31
              Zamieszczone przez
              a moja Octa z zawalonym katem, seryjnym układem wydechowym , lambda na wykońzceniu, pekniętą sprezarka i peknietym w 3 miejscach kolektorem wydechowym pokazała 150 KM...i gdzie tu logika..... :lol: :diabelski_usmiech
              Nie ma logiki k Chodzi tylko o to ze 180 zwykle nie pokazuja tych 180 na hamowni. Wiec jak to z proszkami do prania "skoro nie widac roznicy to po co przeplacac" :szeroki_usmiech
              Pozdrawiam
              perfex

              Octavia HTP

              Komentarz


              • #32
                Zamieszczone przez Radkow
                bemus czy przypadkiem nie jezdzisz teraz Oplem??
                Z tego co pisales o kolektorze, czujnikach to ich przypadlosc.
                Kiedys jak mialem Vectre i udzielalem sie na forum, byl tam czlowiek o iudentycznym nicku jak Ty Moze to tylko zbierznosc.

                Na allegro sa teraz 2 lub 3 RS-y combi po leciutkim dzwonie sprowadzone (bardziej poobijane). Poszukaj. Ja gdybym mial kase na paliwo to nie zastanawialbym sie nawet sekundy i bral RS-a w Combi a ze sporo mam do pracy i to po miescie to smigam kleokotem, ale tez jestem zadowolony.
                No właśnie Radkow nie chciałem tego głośno mówić ale masz rację to Opel hopel

                te dwa ogłoszenia już widziałem ale powiem szczeże, że jak już dojdzie co do czego to raczej poszukam tego autka za granicą na stronce www.mobile.de jest ich troszkę a może gdybym jeszcze uruchomił rodzinę było by łatwiej. mają tam leprze opcje wyposarzenia i jest ich więcej

                Komentarz

                • wasyl
                  L&K
                  • 2005
                  • 1084

                  #33
                  A ja bym poradził kupić 1,9 TDi 130 KM !!! :szeroki_usmiech zrobić programik i żadnym spalaniem się nie przejmujesz, a na trasie również nikt ci nie podskoczy 8)
                  ASV + Aligator MT K-ce 150 KM 320Nm
                  www.wasilewski-foto.pl
                  KIA 2,2 d (245KM i 523Nm)

                  Komentarz

                  • MiKruS
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2004
                    • 7976

                    #34
                    Zamieszczone przez wasyl
                    A ja bym poradził kupić 1,9 TDi 130 KM !!! :szeroki_usmiech zrobić programik i żadnym spalaniem się nie przejmujesz, a na trasie również nikt ci nie podskoczy 8)
                    Mam nadzieje, ze zaraz nie zacznie sie kolejna dyskusja tdi vs. benzin. :wink:
                    TDI 205PS

                    Komentarz

                    • EŁ
                      L&K
                      • 2004
                      • 1168
                      • Octavia III (5E3)
                      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                      • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                      #35
                      Zamieszczone przez MiKruS
                      Zamieszczone przez wasyl
                      A ja bym poradził kupić 1,9 TDi 130 KM !!! :szeroki_usmiech zrobić programik i żadnym spalaniem się nie przejmujesz, a na trasie również nikt ci nie podskoczy 8)
                      Mam nadzieje, ze zaraz nie zacznie sie kolejna dyskusja tdi vs. benzin. :wink:
                      hehe a własnie kciałem...ale nie .... :diabelski_usmiech .

                      Komentarz

                      • wasyl
                        L&K
                        • 2005
                        • 1084

                        #36
                        no to cii......
                        ASV + Aligator MT K-ce 150 KM 320Nm
                        www.wasilewski-foto.pl
                        KIA 2,2 d (245KM i 523Nm)

                        Komentarz

                        • EŁ
                          L&K
                          • 2004
                          • 1168
                          • Octavia III (5E3)
                          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                          • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                          #37
                          Zamieszczone przez wasyl
                          kupić 1,9 TDi 130 KM !!! :szeroki_usmiech zrobić programik ... na trasie również nikt ci nie podskoczy 8)
                          no tak...nikt...bo tdi po programie to normalnie.....heheh...echhhh :szeroki_usmiech

                          nie mam oczywiscie nic przeciwko tdi.....sam zaczynam szukać jakiejś 530d Touring...ale chyba oddam ją zonie...bo takiemu zczipowanemu 1.9tdi na trasie nie podskocze.... ops: :szeroki_usmiech



                          a wracajac do tematu to ceny RS-ek na mobile.de z sensownym przebiegiem zaczynają sie od ok 12 tys euro......... :? po doliczeniu wszystkich kosztów chyba troszke bez sensu

                          Komentarz


                          • #38
                            powiem tak narazie z tego co się zorientowałem i pojezdziłem to Skoda Octawia vas Seat Leon u mnie wygrywa Skoda, ma zaje..... kufer czego nie powiem o seacie a poza tym jakoś w środku też bardziej mi leży. Poza tym zawiecha RS spodobała mi się pod względem stylistyki a w sumie jest prosta, seat ma z tyłu już jakieś wachacze, tulejki a o owych nie chcę już słyszeć
                            nie wiem jak to jest z wersją Cupra ale taki seryjny 1,8t nic specjalnego
                            co do mobile de to ceny pewnie są około 12tyś euro a za tyle można już kupić zajeniste audi a6 z dobrego rocznika, ale kupić a utrzymać to są dwie sprawy

                            co do Tdi to też nie mam nic przeciwko ale jest sprawa o której nie mąwiłem oczywiście będę gazował tą RS wiec przy TDi odpada

                            Wiem gaz do turbo są tacy którzy popukają się teraz w głowę, ale ja mam przynajmniej 3 gości którzy zagazowali turbo z czego 2-ch zrobiło tymio autami już na lpg po 200tyś i bajka( jedno auto to subaru forester a drugie audi A3 1.8t) więc i ja bym zaryzykował
                            Jest w Krakowie taki ktoś co się zwie Godula i on również zapewnia mnie, że turbo to nie przeszkoda

                            więc teraz zostaje mi zacząć działać, uruchomić wszelkie znajomości najlepiej te z D i przeszukiwać wszystko i negocjować po znajomości cenę bo myślę że za 8500/9000euro też kupię i wcale nie powiedziane, że złoma czy rozbitka

                            Komentarz

                            • Dig Dug
                              L&K
                              S_OCP Member
                              • 2005
                              • 1306
                              • Seat

                              #39
                              bemus, U mnie sasiad ma zagazowanego Passata 1,8T, chyba z 5-6 lat conajmniej. To napewno nie jest sekwencja, a jakiego typu instalka to nie chce wiedziec, bo porazka :szeroki_usmiech auto ma juz 240k (mialo w sierpniu) i jezdzi tym syn tego goscia. Gosciu kupil sobie 607 :roll:
                              Była O1 jest F2.

                              Komentarz

                              • Nexus6
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2004
                                • 4847
                                • Volkswagen

                                #40
                                bemus zawieszenie w Octavii I (1U) jest identyczne z zawiasem w Leonie (1M)
                                With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                                Komentarz

                                • EŁ
                                  L&K
                                  • 2004
                                  • 1168
                                  • Octavia III (5E3)
                                  • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                                  • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                  #41
                                  RS na gazie..... k ...no nie wiem czy jest tak różowo w porównaniu 1.8T na LPG vs. 1.9TDi nawet na programie.......znajomy ostatnio liczył i wyszło mu ze lepiej kupić tdi( 130 KM) i zawirusować niż 1.8 T i zagazować.......koszty paliwa podobne a tdi bedzie w takim przypadku żwawszy i chyba mniej awaryjny.....( :shock: ....sam nie wierze ze to napisałem :lol: )....a LPG + czip to takie małe babum może być...heheheh :wink:

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    no ja mówię o sekwencji tylko i wyłącznie, i tu czy będzie jezdziłolepiej czy gorzej od tdi to jest już tylko sprawa dobrych monterów

                                    Komentarz

                                    • tomek
                                      L&K
                                      • 2005
                                      • 1078

                                      #43
                                      Zamieszczone przez Dig Dug
                                      bemus, U mnie sasiad ma zagazowanego Passata 1,8T, chyba z 5-6 lat conajmniej. To napewno nie jest sekwencja, a jakiego typu instalka to nie chce wiedziec, bo porazka :szeroki_usmiech auto ma juz 240k (mialo w sierpniu) i jezdzi tym syn tego goscia. Gosciu kupil sobie 607 :roll:
                                      wtedy nie bylo instalek dedykowanych do 1.8T, a nawet jesli byly, to w kosmicznej cenie.
                                      O2FL RS | S2 | F2

                                      Komentarz


                                      • #44
                                        teraz są i np. za 5000 jest już taka właśnie tylko pod turbo

                                        no dobra a tak z beczki tdi, nigdy nie jezdziłem Octavią z takim silnikiem co tam jej w najleprzym przypadku morzna zrobić i jak to wtedy jezdzi no i ile pali bo może żeczywiście i tak wyjdzie taniej niż rs+lpg niech mnie ktoś oświeci bo się zupełnie nie orientuje
                                        widziałem na wyścigach na autostradzie koło Zgierza jedną taką jak się ścigała ale jakoś dziwnie szła przy starcie jakby miała wielką turbo dziurę a potem no całkiem całkiem

                                        Komentarz

                                        • Maicroft
                                          Moderator
                                          S_OCP MemberModeratorr
                                          • 2004
                                          • 25757
                                          • Audi

                                          #45
                                          Ale sekwencja kazda odpala na benzynie i rozgrzewa sie na niej. Srednio przyjmuje sie ze ten silnik pali w miescie 12-14l gazu i do tego 0,5-0,8l Pb. Koszt przejechania 100km kazdy sobie policzy :wink:
                                          Spritmonitor.de

                                          Komentarz


                                          • #46
                                            no oki w takim razie mamy RS na gazie i przypuśćmy pali nam 14l gazu + 1l Bp w mieście czyli 100 km walimy za 34,80zł

                                            a jak tu sprawa wygląda z tdi z programem co mu można zrobić, jakie zyskać osiągi i jak to wygląda ze spalaniem

                                            Komentarz

                                            • MiKruS
                                              RS
                                              S_OCP Member
                                              • 2004
                                              • 7976

                                              #47
                                              O spalaniu TDI i modyfikacjach jest mnostwo materialow na forum. Zachecam do lektury.

                                              Mozna przyjac, ze przy ciezkawej nodze bedzie palil w okolicach 7 litrow, a po chiptuningu bedzie jezdzil minimalnie gorzej niz seryjny RS.
                                              TDI 205PS

                                              Komentarz

                                              • Purchawa
                                                Admin
                                                S_OCP Member
                                                • 2004
                                                • 8007

                                                #48
                                                W ASZ (130KM) samym programem osiaga sie ~165KM i ~390Nm, przy tym po miescie pali 7-7,5l co daje 100km za mniej niz 30zl.

                                                Pozostaje kwestia roznic w wyposarzeniu, no i oczywiscie zawieszenia RS i big hamulcow.
                                                "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                                                Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                                                STOP ECO-TERRORISM!

                                                Komentarz


                                                • #49
                                                  Zamieszczone przez Purchawa
                                                  W ASZ (130KM) samym programem osiaga sie ~165KM i ~390Nm, przy tym po miescie pali 7-7,5l co daje 100km za mniej niz 30zl.

                                                  Pozostaje kwestia roznic w wyposarzeniu, no i oczywiscie zawieszenia RS i big hamulcow.
                                                  pomijając ten środek czyli fotele, zegary to można załatwić albo dać dobremu tapicerowi i będzie lepiej niż w RS, zawiecha w RS podobno fajna i trwała ja jechałem na spoko było ale nie jechałem takim tdi, no właśnie hamulce to też zaleta RS a przeszczep nie wiem czy możliwy (pewnie tak) ale gdzie ja to znajdę no i koszta

                                                  a jak osiągi takiej tdi z programem bo studjuje forum i nie znalazłem
                                                  jestem nowy na tym forum i jeszcze nie znam go na tyle, u siebie na forum się orientuje bo siedzę na nim już długo, ale tu jest troszkę inaczej

                                                  Komentarz

                                                  • Purchawa
                                                    Admin
                                                    S_OCP Member
                                                    • 2004
                                                    • 8007

                                                    #50
                                                    Nasz system forum jest podobny jak kazde inne, tak wiec przycisk szukaj i wszystko jasne.

                                                    Hamulce przeszczepic to nie problem. Poszukaj postu Bonda, bo pisal co i jak. Jest gosc w Lublinie co to robi bez problemu. Koszta przeszczepu nie sa duze. Drogie sa za to tarcze 312mm. W O1 z silnikiem ASZ seryjnie masz tarcze 288mm, czyli nie jest zle.
                                                    Zawieszenie tez mozna zalozyc jakiegos Bilsteina lub Koni i bedzie dobrze.

                                                    O osiagach to niech sie wypowiedza uzytkownicy ASZtow. Ale mysle, ze na Gtechu mozna sie zblizyc do ~7,5s do 100km/h.
                                                    "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                                                    Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                                                    STOP ECO-TERRORISM!

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...