Teoretycznie nie trzeba robić geometrii, jeśli przed ściągnięciem sanek zostało ustalone ich położenie ( względem konsoli i wsporników wahacza ) przy pomocy specjalnych przyrządów ustalających. Jednak geometria samego przodu to jakieś 70-80 pln więc nie wiem czy jest sens się bawić w ustalanie, skoro taką geometrię i tak wypadało by zrobić profilaktycznie co jakieś 35-40 tyś km.
Zużyte poduszki silnika
Zwiń
X
-
Ja swoje robiłem w ASO Maran ( W-Wa ul. Wrocławska chyba nr 2. zaraz przy trasie S8 ), ale to też ASO ( tyle że Seat-a ), choć jak na ASO to ceny całkiem rozsądne. Generalnie tanie to nie będzie, bo jest kupa rozbierania i mogą dojść dodatkowe koszty ( coś mi się kojarzy, że trzeba rozpiąć sworzeń wahacza, a on potrafi się ukręcić na śrubie ). Polecam raczej jakiś warsztat, który robi to "na co dzień", bo tam jest kupa rzeczy możliwych do popsucia ( włącznie z pękniętymi sankami przy nieumiejętnym wprasowywaniu gum ) i trzeba jako tako ogarniać co, gdzie i jak, żeby za 1000 km nie trzeba było powtarzać.Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Najpierw to muszę poszukać kogoś kto będzie chciał to wymienić. A jak nie to prawdopodobnie będę robił to sam.
[ Dodano: Pon 04 Kwi, 11 21:37 ]
Witam
Właśnie wymieniłem poduszę która jest w belce i lizak który łączy poduszkę z skrzynią. Moje pytanie jest takie czy wie ktoś z jaką siłą trzeba dokręcić te trzy śruby?
Komentarz
-
Komentarz