kontrolka temperatury miga i piszczy przy starcie...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • krs
    Classic
    • 2006
    • 28

    kontrolka temperatury miga i piszczy przy starcie...

    O to w takim razie chyba szybciej wyzdrowieje :wink:
  • Shadoon
    Ambiente
    • 2005
    • 161

    #2
    kontrolka temperatury miga i piszczy przy starcie...

    Po uruchomieniu zimnego silnika wyświetla się czerwona kontrolka od tempetratury - miga i piszczy. Po wyjęciu kluczyka i ponownym uruchomieniu jest już ok. C oto może być? Miał ktoś coś takiego?
    O tyle jestem spokojny że rzecz się dzieje przy zimnym silniku - wiec nie ma mowy, że pokazuje przegrzanie.
    Pomóżcie :!:
    Pozdrawiam
    Octavia Ambiente (ICE) 1.6 i Octavia II FL ELEGANCE 1.4 TSI

    Komentarz

    • Piotrus
      Rider
      • 2004
      • 524

      #3
      Sprawdź poziom płynu w układzie chłodzacym. Jeśli jest ok to masz zbiorniczek do wymiany.
      Piotruś
      AGR(RIP) + ALH

      Komentarz

      • Shadoon
        Ambiente
        • 2005
        • 161

        #4
        ok, bedę musaiał sprawdzić. Dziłeki przeogromniaste za odpowiedz. A czy to się często zdaza? Mial Pan takie obiawy w swoim aucie? Czemu caly zbiorniczek do wymiany moze byc? Sorry za taka ilosc pytan ale kto pyta to zazwyczaj nie bladzi po ASO :shock:
        Octavia Ambiente (ICE) 1.6 i Octavia II FL ELEGANCE 1.4 TSI

        Komentarz

        • MiKruS
          RS
          S_OCP Member
          • 2004
          • 7976

          #5
          Shadoon, Na forum jestesmy na "ty", nie na "pan", bo to ulatwia komunikacje i zachecam do tej luzniejszej formy grzecznosciowej.

          Temat o migajacej kontrolce byl poruszany kilkakrotnie na forum i przyczyny sa dokladnie takie jak napisal Piotrus.

          Tu masz link do jednego z tych tematow:

          Na koncu tego tematu kolega Luca napisal co dzialo sie u niego.

          Zachecam do korzystania z opcji "szukaj".
          Jak rozwiazesz problem to napisz co bylo przyczyną!
          TDI 205PS

          Komentarz

          • Shadoon
            Ambiente
            • 2005
            • 161

            #6
            ok, no w takim razie spox
            Dzieki za info!!!
            Octavia Ambiente (ICE) 1.6 i Octavia II FL ELEGANCE 1.4 TSI

            Komentarz

            • huwe
              Elegance
              S_OCP Member
              • 2005
              • 976

              #7
              pewnie za mało plynu w zbiorniczku. Dolej i szafka ma grać.
              Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc

              Komentarz

              • Shadoon
                Ambiente
                • 2005
                • 161

                #8
                jutro kupie i doleje, bo mam idealnie na minimum. Dolać tak na połowe zakresu min-max ?
                Octavia Ambiente (ICE) 1.6 i Octavia II FL ELEGANCE 1.4 TSI

                Komentarz

                • huwe
                  Elegance
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 976

                  #9
                  dokładnie- połowa stanu.
                  Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc

                  Komentarz

                  • Shadoon
                    Ambiente
                    • 2005
                    • 161

                    #10
                    nie mam nigdzie wycieku - obejrzałem z latarą dokładnie (jak na warunki podwórkowe) i zastanawiam sie dlaczego po przebiegu 35000 spadl poziom...
                    Octavia Ambiente (ICE) 1.6 i Octavia II FL ELEGANCE 1.4 TSI

                    Komentarz

                    • huwe
                      Elegance
                      S_OCP Member
                      • 2005
                      • 976

                      #11
                      u mnie ten sam objaw pojawił się po 90kkm. Bez jakichkolwiek wycieków. Jako, że na codzień żoncia pomyka Octą, to narobiła mi rabanu na komórze, że jej coś wyje i świeci :lol: na czerwono z rana po odpaleniu. Dolałem i spoko.
                      Zenuś pa pa teraz gra nam rcd310- i bardzo fajnie gra. masz problem z LPG - walnij na PW - postaram się pomóc

                      Komentarz

                      • rafalus
                        L&K
                        • 2005
                        • 1140
                        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                        #12
                        tez to mialem okazalo sie naszczescie ,ze malo plynu
                        nowy cSIMC od Aliego
                        seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
                        Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

                        półosie seryjne przebieg 273 tyś

                        Komentarz

                        • Shadoon
                          Ambiente
                          • 2005
                          • 161

                          #13
                          jednak za mało płynu

                          jednak za mało płynu było. Dolałem i problemu nie ma! Super dokładny ten czujnik i dobrze!
                          Dzięki za poradę - jestem już spokojny

                          [ Dodano: Czw 05 Sty, 06 18:28 ]
                          minelo troche czasu jak widac po ostatnim wpisie w tej sprawie.. i problem znow sie pojawil. Plynu jest niby ok - w polowie zakresu min-max. Piszczy przy zimnym starcie. Potem juz nie piszczy jak zapalam silnik nastepnym razem na cieplo. Wogle raz piszczy raz nie. Dolac plynu na max :?: Co radzicie? Zbiorniczek do bani? Co to kurcze jest.........? :roll:
                          Octavia Ambiente (ICE) 1.6 i Octavia II FL ELEGANCE 1.4 TSI

                          Komentarz

                          • Maicroft
                            Moderator
                            S_OCP MemberModeratoRS
                            • 2004
                            • 25757
                            • Audi

                            #14
                            U mnie zaczeloto piszczec jakis czas. Plynu niby tez OK,ale dolalem troche tego G12 i narazie cisza :twisted:
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz

                            • Piotrus
                              Rider
                              • 2004
                              • 524

                              #15
                              Czujnik nie mierzy jako takiego poziomu płynu tylko jego przewodność elektryczną. Jeśli w układzie znajdowała by się woda destylowana to nawet jeśli byłoby jej pod korek to i tak sygnalizowałby że nie ma płynu.

                              Skoro macie G12 i czujnik wariuje to może elektrody pokryły się jakimś nalotem i stąd problemy? :roll:
                              Piotruś
                              AGR(RIP) + ALH

                              Komentarz

                              • chester121
                                L&K
                                • 2005
                                • 1053

                                #16
                                Czujnik nie mierzy jako takiego poziomu płynu tylko jego przewodność elektryczną. Jeśli w układzie znajdowała by się woda destylowana to nawet jeśli byłoby jej pod korek to i tak sygnalizowałby że nie ma płynu.
                                o tego nie wiedzialem czyli jak zacznie piszczec i plynu jest pod korek
                                to znaczy ze czas juz wymienic plyn tak???
                                jesli to byla by prawda to super sprawa

                                Komentarz

                                • Kmab
                                  Rider
                                  • 2005
                                  • 269

                                  #17
                                  Zamieszczone przez Piotrus
                                  Czujnik nie mierzy jako takiego poziomu płynu tylko jego przewodność elektryczną. Jeśli w układzie znajdowała by się woda destylowana to nawet jeśli byłoby jej pod korek to i tak sygnalizowałby że nie ma płynu.

                                  Skoro macie G12 i czujnik wariuje to może elektrody pokryły się jakimś nalotem i stąd problemy? :roll:
                                  Jak rozumiem, jedyną metodą na oczyszczenie elektrod jest wymiana zbiornika?
                                  Obecnie na tapecie Subarak OBK 2.0D

                                  Komentarz

                                  • Samiec
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2004
                                    • 4287
                                    • Octavia I (1U2)
                                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                    #18
                                    Mi w ASO raz dolali wiecej plynu niz maks i w tedy kontorlka znikla. Jak go odessalem troche do rowngo maksa ,to znowy zaczola kontrolka z rana na mrozie piszczec i zbiorniczek zostal wymieniony na gw. k
                                    TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                    Komentarz

                                    • Piotrus
                                      Rider
                                      • 2004
                                      • 524

                                      #19
                                      Zamieszczone przez Kmab

                                      Jak rozumiem, jedyną metodą na oczyszczenie elektrod jest wymiana zbiornika?
                                      Szczerze powiedziawszy to nigdy tego nie robilem, ale skoro zbiornik i tak jest do wymiany to po demontażu może spróbowac potraktować go wodą królewską lub czymś podobnym :wink:
                                      Piotruś
                                      AGR(RIP) + ALH

                                      Komentarz

                                      • Kmab
                                        Rider
                                        • 2005
                                        • 269

                                        #20
                                        Postanowiłem w końcu zlikwidować ten problem u siebie i podzwoniłem popytać o koszt takiego zbiorniczka w różnych sklepach z częściami.
                                        Cena rynkowa jest w granicach 75-90 zł za oryginalny zbiornik. Ewentualnie są chińskie podróbki za 40-60 PLN.

                                        W końcu zadzwoniłem też do ASO, zobaczyć po ile oni cenią i o dziwo mieli najtaniej :shock:
                                        Cena za zbiornik to 42.90 PLN. Przynajmniej w Warszawie. Jedyny problem to dostępność. Rzadko gdzie mają. Podobno w głównym magazynie SAP brakuje - towar schodzi jak ciepłe bułeczki. :wink:
                                        Obecnie na tapecie Subarak OBK 2.0D

                                        Komentarz

                                        • Luca
                                          Rider
                                          • 2004
                                          • 524

                                          #21
                                          I po problemie.....................
                                          "Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
                                          Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
                                          Pionek znów gra.......

                                          Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30
                                          www.dynosoft.pl

                                          Komentarz

                                          Pracuję...