Dziwnie odpalajaca zimna Octavia AGR

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Piotrus
    Rider
    • 2004
    • 524

    #26
    Zamieszczone przez pantol
    Zamieszczone przez Piotrus
    A kąt masz ok?
    Mam pytanie, czy mozna VAG-iem jakos sprawdzic sobie samemu ten "magiczny" kąt??
    Blokujesz sterownik wchodząc w BASIC SETTING i odczytujesz blok 000.Kąt wtrysku masz na 2 pozycji. Prawidłowe wartości można znaleźć na forum naszego klubowego tunera, w dziale "Ciekawostki TDI", tytuł wątku "ABC Diagnozowania".
    Piotruś
    AGR(RIP) + ALH

    Komentarz

    • sebiw1
      Classic
      • 2007
      • 4

      #27
      to ja odgrzeje moze temat, bo niedawno przestawiałem sobie kąt wtrysku asekurując się TDI Timing w VAGu. Otóż miałem tak opóźniony że sie nie miescił pod czerwona kreska(lub niebieska,nie pamietam dokladnie). Wyregulowałem pompą tak że mialem idealny pomiar 51 w Timingu. Efekt: różnicy w jeździe nie czuję, a mam z rana przy minusowych temperaturach, takie same problemy z odpalaniem jak inni w tym temacie. Przed regulacja zaplonu lepiej palil... i masz tu babo placek
      A życie toczy się dalej...

      Komentarz

      • tomil
        L&K
        S_OCP Member
        • 2008
        • 1179

        #28
        Zamieszczone przez maniek TDI
        Niewiem jakie ma oznaczenie,ale jest 90-cio konny z 99 roku
        Nawet takich rzeczy nie mów, sprawdź:
        It doesn't matter what we're losing
        It only matters what we're going to find!

        Komentarz

        • daneczek76
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 3642
          • Toyota

          #29
          Zamieszczone przez Piotrus
          Jeśli świeca jest dobra to przy dotykaniu przewodem będzie się iskrzyć,
          Zamias samego drutu najlepiej taki z próbnikiem lub zarówką jak sie świeci zaróweczka świeca dobra jak nie to do dupy.
          [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

          Komentarz

          Pracuję...