Kierownice spalin - przy jakich obrotach przestawiaja sie ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • koleszek
    Drive
    • 2006
    • 99

    Kierownice spalin - przy jakich obrotach przestawiaja sie ?

    Zamieszczone przez Maicroft
    Czy istnieje mozliwosc wykorzystania 4 kolorow Skody czyli: bialego, czarnego, zielonego i czerwonego??

    Na czarnej smyczy, mozna wtedy zakombinowac z tymi 3 kolorami. Tdiracingowe chyba tez sa 3 kolorowe.

    BTW. Czy ktos moze podeslac mi te pliki z Corela, moze cos bym wymyslil dzis.
    jak nie dasz maila to Ci nikt nie podesle :P
  • Czader
    Ambiente
    • 2005
    • 145

    #2
    Kierownice spalin - przy jakich obrotach przestawiaja sie ?

    Przy jakich obrotach silnika zaczynaja sie przestawiac kierownice spalin w turbinach ze zmienna geometria dolotu ?

    Czytalem ze czesty PSJ czyli 2000 obr i zmiana biegow powoduje ze kierownice zaczynaja sie zapiekac. Z drugiej strony przyciskanie za kazdym przyspieszaniem do np 3500 czy 4000 obr owocuje wyraznie wiekszym spalaniem a paliwo drogie :x .

    Wiec jakby znac obroty przy ktorych kierownice zaczynaja sie przestawiac wiadomo bedzie jak jezdzic zeby byly ciagle w ruchu.

    Dzieki za info

    Czader

    OCTA COMBI ALH 90(seria) /110 (czasem jak jest na "zlym" BOXie)
    Czader

    OCTA COMBI 2003 ALH

    Komentarz

    • Purchawa
      Admin
      S_OCP Member
      • 2004
      • 8007

      #3
      ZTCW to kierownice nie przestawiaja sie przy danych obrotach silnika, tylko w zaleznosci od zadanego cisnienia. Mozna jechac na np. 3500rpm i turbina pompuje np. 0,5bara, a mozna jechac i na 2000rpm, a turbina dmucha np. 1,5bara.
      "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
      Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

      STOP ECO-TERRORISM!

      Komentarz

      • djczas
        RS
        • 2005
        • 9612

        #4
        Tak jak napisał Purchawa kierownice otwierają się różnie to wszystko zależy od obciążenia silnika

        Komentarz

        • MiKruS
          RS
          S_OCP Member
          • 2004
          • 7976

          #5
          Dokladnie - jest jak Purchawa pisze.

          Co do tego PSJ mysle, ze nie ma co dramatyzowac, wazne, zeby raz na jakis czas auto przegonic, no i rzeczywiscie nie uskuteczniac jazdy o kropelce za wszelka cene.
          Bo to nie tylko dla sprezarki jest niekorzystne.
          TDI 205PS

          Komentarz

          • Czader
            Ambiente
            • 2005
            • 145

            #6
            Dzieki - nie wzialem pod uwage obciazenia a przeciez im wieksze obciazenie to wiecej powietrza potrzeba ...

            Nie ma to jak zapodac pytanie i dostac konkretna odpowiedz.

            Czader
            Czader

            OCTA COMBI 2003 ALH

            Komentarz

            • chester121
              L&K
              • 2005
              • 1053

              #7
              uskuteczniac jazdy o kropelce za wszelka cene.
              Bo to nie tylko dla sprezarki jest niekorzystne.
              czemu uwazasz ze jazda na malych obrotach niszczy silnik??
              wedlug mnie przeciwnie przynajmiej w dieslu
              :shock:

              Komentarz

              • misiekwaw
                RS
                S_OCP Member
                • 2004
                • 7715
                • Ford

                #8
                Zamieszczone przez chester121
                uskuteczniac jazdy o kropelce za wszelka cene.
                Bo to nie tylko dla sprezarki jest niekorzystne.
                czemu uwazasz ze jazda na malych obrotach niszczy silnik??
                wedlug mnie przeciwnie przynajmiej w dieslu
                :shock:
                przeciazasz uklad korbowo tlokowy, zwlaszcza w dieslu jak jedziesz z bardzo niskich obrotow, bo masz bardzo duzo momentu na niskich obrotach

                mozesz sobie jezdzic na niskich obrotach ale nalezy wtedy unikac mocnego przyspieszania
                Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                http://www.disi-tune.pl
                Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                Był WRX
                Była Octa

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratorr
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  #9
                  Wszystko zalezy jeszcze jak te male obroty okreslamy, czy jest to ponizej powiedzmy 1800 czy ponizej 1300. W wariancie pierwszym samochod ktory jedzie i nagle kierowca nie wpada na pomysl, ze przyspieszy nic zlego nie bedzie sie dziac. Wariant drugi do toczenia ewentualnie moze byc, byle bylo plasko, ale do przyspieszen to na pewno nie.
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  Pracuję...