Zakup 1.8T

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • tomcatek
    Classic
    • 2005
    • 24

    Zakup 1.8T

    A ile czasu trwa pierwsza czesc ? Nie wiem, czy na punkt 20:00 sie wyrobie, a nie chcialbym dojechac jak juz nikogo nie bedzie :szeroki_usmiech
  • mjaza
    Classic
    • 2005
    • 29

    #2
    Zakup 1.8T

    Witam,
    to juz drugi moj topic nowy pod rzad, ale tematy rozne wiec zakladam
    Bylem dzis w sinclarze i dostalem oferte na 1.8T.
    Auto w kolorze czerwonym nie metalik w wersji ICE + - czyli podstawowa wesja + klimatronik.
    Wspomnialem o rabacie dla forumowiczow - 4%. Sprzedawca nie wiedzial, poszedl sprawdzic i wrocil z informacja ze rabat jest ale nie 4% tylko 5% - wiec to na plus.
    Poza tym zaproponowali alarm za 750 - bo potrzebny do ubezpieczenia w allianz, dywaniki i radio bezplatnie zamontuja jak im przywioze. Tak wiec cena calkowita wychodzi 56200 +2100 allianz bo podrozal i do tego mozliwosc kredytu 50/50 bez ekstra kosztow.
    Auto byloby do odebrania w polowie grudnia. Najbardziej mi nie pasuje ten kolor Skoda polska wszedzie na stronach informuje, ze jest dostepny kolor nie metalizowany zielony. W serwisie twierdza, ze wyszedl z produkcji, jednakze z palety wyprodukowanych aut sie w takim kolorze znalazlo, a jak pytalem rok temu o ten kolor to juz niby byl nie w produkcji - ktos tu kreci i w dodatku to jest informacja nie tylko z tego jednego salonu. Dostalem rowniez druga oferte na Ten nowy TDI 101 KMz klima elektroniczna w kolorze Bialym - fe za 60100 zl.Ja zawsze chcialem miec 1.8T, jednakze jesli poprzez zmiane popomwtryskiwaczy i program daloby sie osiagnac okolica 160 koni, to oszczednosc na benzynie jest istotna.

    Jak myslicie czy to jest dobra oferta, mozna cos wiecej dostac?
    Pozdrawiam,
    Maciek

    Komentarz

    • Dig Dug
      L&K
      S_OCP Member
      • 2005
      • 1306
      • Seat

      #3
      Ja bym nowego auta nie kupowal, jesli nie robisz wiecej niz 30-40 tys rocznie. Jak nowe to tylko O2. Do tego wersja uboga, kolor shit. Szkoda kasy.
      Za duzo mniejsze pieniadze dorwiesz O1 L&K z przebiegiem ok 100 tys, a to pikus. Za zaoszczedzone pieniadze cos tam wymienic jakby trzeba bylo, a ile na paliwo zostanie :szeroki_usmiech
      Była O1 jest F2.

      Komentarz

      • Jareczek71
        Drive
        S_OCP Member
        • 2005
        • 88

        #4
        Wersja ice+ wcale nie jest uboga jak równiez nie jest to wersja podstawowa z dodanym klimatronikiem. Ma:
        - elektryczne szybki z przodu
        - CZ sterowany z kluczyka
        - podgrzewane lusterka
        - dwie poduchy
        - przyciemnione szyby
        - lampki do czytania
        i inne bajery.

        Jak planuje się jeżdzic ładnych pare lat to IMO warto ładowac kasę w nowe. Tak naprawdę to nigdy się nie wie co ktoś inny wyczyniał używanym autem przez 100kkm.
        To kwestia wyboru... no i dostępnych środków.

        Jarek
        O2 2.0 FSI (BVY) Elegance 150 KM 200 Nm ...najbardziej aksamitny silnik benzynowy VW...

        Komentarz

        • misiekwaw
          RS
          S_OCP Member
          • 2004
          • 7715
          • Ford

          #5
          Re: Zakup 1.8T

          Zamieszczone przez mjaza
          Dostalem rowniez druga oferte na Ten nowy TDI 101 KMz klima elektroniczna w kolorze Bialym - fe za 60100 zl.Ja zawsze chcialem miec 1.8T, jednakze jesli poprzez zmiane popomwtryskiwaczy i program daloby sie osiagnac okolica 160 koni, to oszczednosc na benzynie jest istotna.
          powiem Ci ze tez zawsze chcialem miec 1.8T ops: jak przyszlo do wyboru nowego samochodu to gazu mialem powyzej uszu, a ekonomika byla wazna
          tylko ze wtedy dostepne bylo TDI 130KM teraz nie wiem co bym wybral :roll: 160KM w TDI IMO juz naprawde ladnie jezdzi, wpadnij na spota, przejedzisz sie z kims kto ma mniej wiecej tyle to bedziesz mogl ocenic k
          Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
          http://www.disi-tune.pl
          Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
          Był WRX
          Była Octa

          Komentarz

          • BaPit
            Rider
            S_OCP Member
            • 2004
            • 630

            #6
            Re: Zakup 1.8T

            Zamieszczone przez MisiekWAW
            powiem Ci ze tez zawsze chcialem miec 1.8T ops: jak przyszlo do wyboru nowego samochodu to gazu mialem powyzej uszu, a ekonomika byla wazna
            tylko ze wtedy dostepne bylo TDI 130KM
            no właśnie. teraz już nie ma dobrego wyboru. jedyny IMO sensowny to 1.8T (dobra cena), choć i tak trwałość tych nowszych jest cienka w porównaniu z 1.8T sprzed połowy 2000 roku. ale jak ktoś chce jeździć na lekkich modach, to da radę i nic się nie wysypie.

            Druga opcja, która wchodzi w grę w przypadku nowych Octavii to TDI 110KM (90ka niby też, ale nie chciałoby mi się bawić z tymi bębnami z tyłu, a różnica w cenie nie jest tragiczna). Jest duża szansa, że ceny starych TDIków pójdą w dół ze względu na to, że nie spełniają nowej normy emisji spalin. A po skręceniu tego na ok. 180-200KM też będzie to ostro zapinać (tyle, że wcześniej także trochę kosztować...)

            Pozdrawiam,
            Bartek
            była mocna Octa, a jest konik
            Greckie Delikatesy

            Komentarz

            • Nexus6
              RS
              S_OCP Member
              • 2004
              • 4847
              • Volkswagen

              #7
              Re: Zakup 1.8T

              Zamieszczone przez BaPit
              Druga opcja, która wchodzi w grę w przypadku nowych Octavii to TDI 110KM (90ka niby też, ale nie chciałoby mi się bawić z tymi bębnami z tyłu, a różnica w cenie nie jest tragiczna). Jest duża szansa, że ceny starych TDIków pójdą w dół ze względu na to, że nie spełniają nowej normy emisji spalin. A po skręceniu tego na ok. 180-200KM też będzie to ostro zapinać (tyle, że wcześniej także trochę kosztować...)
              ta opcja (VP) już raczej nie jest dostępna :diabelski_usmiech
              With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

              Komentarz

              • perfex
                L&K
                • 2005
                • 1117

                #8
                Re: Zakup 1.8T- kolor

                Zamieszczone przez mjaza
                Witam,
                to juz drugi moj topic nowy pod rzad, ale tematy rozne wiec zakladam
                Bylem dzis w sinclarze i dostalem oferte na 1.8T.
                Auto w kolorze czerwonym nie metalik w wersji ICE + - czyli podstawowa wesja + klimatronik.
                Najbardziej mi nie pasuje ten kolor
                A mi ten kolor najbrdziej pasowal. Patrz: zalacznik k
                Załączone pliki
                Pozdrawiam
                perfex

                Octavia HTP

                Komentarz

                • EŁ
                  L&K
                  • 2004
                  • 1168
                  • Octavia III (5E3)
                  • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                  • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                  #9
                  Re: Zakup 1.8T

                  Zamieszczone przez BaPit
                  teraz już nie ma dobrego wyboru. jedyny IMO sensowny to 1.8T (dobra cena), choć i tak trwałość tych nowszych jest cienka w porównaniu z 1.8T sprzed połowy 2000 roku.
                  to fakt..czasami jak czytam co sie ludzikom sypie w tych nowszych octach( nie tylko 1.8T) to ide na parking sparwdzić czy moje to napewno Octavia jest :lol: :lol:

                  Komentarz

                  • mjaza
                    Classic
                    • 2005
                    • 29

                    #10
                    perfex, Twoja na zdjeciu sie super prezentuje.
                    Nabyles wersje tour bussiness bo fele widze od niej?
                    Widzialem, ze calkiem nie dawno kupowales - zadowolony jestes z autka? Jakbys mial teraz wybierac to tez bys wzial? Ja sie jeszcze caly czas wacham - ale teraz juz chyba doszedlem do tego, ze albo 1.8T albo golfik ze 105tdi.

                    A tak przy okazji, jak uwazacie po dokupieniu felg 16 i nowych lepszych kapci, autko bedzie sie wystarczajaco dobrze prowadzilo, czy trzeba jednak powaznie pomyslec nad innymi amorkami?

                    Teraz weszla jeszcze do sprzedazy wersja tour sport - zwykle 1.8T 150 koni, tylko dorzucili troche akcesorii od rs - ale tylko tych do wygladu. Ale sie nawet o cene tego cuda nie pytalem.

                    Komentarz

                    • perfex
                      L&K
                      • 2005
                      • 1117

                      #11
                      Zamieszczone przez mjaza
                      perfex, Twoja na zdjeciu sie super prezentuje.
                      Nabyles wersje tour bussiness bo fele widze od niej?
                      Widzialem, ze calkiem nie dawno kupowales - zadowolony jestes z autka? Jakbys mial teraz wybierac to tez bys wzial? Ja sie jeszcze caly czas wacham - ale teraz juz chyba doszedlem do tego, ze albo 1.8T albo golfik ze 105tdi.

                      Teraz weszla jeszcze do sprzedazy wersja tour sport - zwykle 1.8T 150 koni, tylko dorzucili troche akcesorii od rs
                      Tour business to jest. I chcialem w takim kolorze k Tylna wycieraczke tylko dokupilem i bardzo to sobie chwale
                      Jestem bardzo zadowolony, teraz wybierajac tez bym wzial to samo. Z tym ze je nie rozwazalem diesli bo ich nie lubie, zwlaszcza TDI mnie wkurzaja swoja kultura pracy. Robilem jazde probno TDI 110 i czulem sie jak w maszynie rolniczej :szeroki_usmiech (bez urazy do posiadaczy! to tylko takie moje wrazenia). Samochod uzytkuje dosc intensywnie, na razie (odpukac!) nie bylo zadnej usterki.

                      Na felgach '16 i oponach Bridgestone auto jezdzi b. dobrze. Jedyny feler (choc czasem i zaleta zwlaszcza w przypadku Octy) to, ze auto stoi jakos wyzej niz inne, ale przynajmniej jeszcze nigdy podwoziem nie zawadzilem o nic. A poniewaz nie lubie wpatrywac sie w stan nedznych nawierzchni polskich to auta nie bede obnizal dla lepszego wygladu.

                      Nadal jestem przekonany ze byl to najlepszy wybor biorac pod uwage cene/wyposazenie (jak dla mnie w zasadzie pelne)/osiagi (dobre z mozliowscia wzmacniania k )

                      PS. A jakie ciekawe wyposazenie ma Tour sport ?

                      PS.PS. Jako alternatywa mowisz ofkors o Golfie V ? Bedzie sie lepiej prowadzil zapewne od Octy Tour, bedzie mial lepsze przednie siedzenie, mniejszy bagaznik, gorsze wyposazenie no i diesla
                      Pozdrawiam
                      perfex

                      Octavia HTP

                      Komentarz

                      • mjaza
                        Classic
                        • 2005
                        • 29

                        #12
                        Tour sport dodatki w srodku kierownica skora, tak samo galka zmiany biegow.
                        Ale glowny dodatek do zderzaki od rs'a. Dokladniej nie wiem niestety.
                        A co golfa to tak V. Bagaznik faktycznie mniejszy, ale glownie krotsz. Wiec z racji duzej glebokosci jakos by dalo rade sie w nim zmiescic. No i wyposazenie ma o dziwo lepsze - w porownaniu do tour plus - do bussiness nie wiem. Wiec poduszki boczne, kurtyny, elektryka z przodu itp, acha i ma metalik - tzn. innych z tej promocji nie ma. No ale ma i cene wyzsza. Od 1.8T to grubo ponad 10kzl wiecej, a jeszcze trzeba doliczyc, ze na AC bede kolejne 2kzl w plecy, bo tam nie maja tak dobrych pakietow jak w skodzie. Mi tez sie te diesle nie za bardzo podobaja. Niby juz sie przywyczilem jezdzic, ale dalej troche ten dzwiek denerwuje. Wiec wzialem rowniez octe tour z 1.6 102 km - nie aby moc testowac, tylko raczej jak glosno benzyna w takim aucie chodzi i bylo fajnie. Jedne co na minus to hamulce - tam wprawdzie byly bebny z tylu, ale hamowanie bylo tragiczne. Fakt, ze ulica mokra byla i moze te oponki standardowe tak sie fatalnie zachowuja.

                        Wycieraczka faktycznie super rzecz, bo mam w mondeo,ale nie da rady zamowic, bo to jest woz z placu.

                        Maciek

                        Ps.
                        Co do kol, to sobie cos na wiosne dokupie. Mysle, ze 15 do zimowek moga byc, a na lato jakies 16, czy 17 kupie nie firmowe, to mnie wyjdzie taniej niz te z oferty skody. Pewno raczej 16 i 205/55 kupie, bo popularniejszy model i gumy tansze.

                        Komentarz

                        • rafalus
                          L&K
                          • 2005
                          • 1140
                          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                          #13
                          W octavi generalnie do Diesli jest najmniejsza doplata

                          To w duzej mierze przewazylo + wygodny bagaznik .
                          Jak mial bym brac benzyne 1.6 kupil bym seata poniewaz ma silnik 16v a jezdzilem Golfem 4 z taka jednostka i bylem bardzo pod wrazeniem.
                          W dzisiejszych czasch kupowac bezyne to nie porozumienie . zdaje sobie sprawe,ze 1.8T do dynamiczna jednostka i mało awaryjna ale benzyny szukał bym raczej używanej.
                          A tak lepiej wziąść nowego TDI. Ja ten klekot lubie jest klasyczny.
                          Nowe to nowe jak nie rozwalisz mozesz jezdzic bardzo długo.
                          W benzynie mozna wyrwać fajną uzywaną fure typu A6 1.8T 180 lub leona 1.8T 180 .
                          Szalejesz pare chwil a dłużej stoisz w korku dlatego 7l ropy jest atrakcyjniejsze od 1.8T z ok 12L/100. Na ebayu jest Octavia RS 180 czerwna za ok 12500EURO
                          nowy cSIMC od Aliego
                          seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
                          Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

                          półosie seryjne przebieg 273 tyś

                          Komentarz

                          Pracuję...