A ile czasu trwa pierwsza czesc ? Nie wiem, czy na punkt 20:00 sie wyrobie, a nie chcialbym dojechac jak juz nikogo nie bedzie :szeroki_usmiech
Zakup 1.8T
Zwiń
X
-
Zakup 1.8T
Witam,
to juz drugi moj topic nowy pod rzad, ale tematy rozne wiec zakladam
Bylem dzis w sinclarze i dostalem oferte na 1.8T.
Auto w kolorze czerwonym nie metalik w wersji ICE + - czyli podstawowa wesja + klimatronik.
Wspomnialem o rabacie dla forumowiczow - 4%. Sprzedawca nie wiedzial, poszedl sprawdzic i wrocil z informacja ze rabat jest ale nie 4% tylko 5% - wiec to na plus.
Poza tym zaproponowali alarm za 750 - bo potrzebny do ubezpieczenia w allianz, dywaniki i radio bezplatnie zamontuja jak im przywioze. Tak wiec cena calkowita wychodzi 56200 +2100 allianz bo podrozal i do tego mozliwosc kredytu 50/50 bez ekstra kosztow.
Auto byloby do odebrania w polowie grudnia. Najbardziej mi nie pasuje ten kolor Skoda polska wszedzie na stronach informuje, ze jest dostepny kolor nie metalizowany zielony. W serwisie twierdza, ze wyszedl z produkcji, jednakze z palety wyprodukowanych aut sie w takim kolorze znalazlo, a jak pytalem rok temu o ten kolor to juz niby byl nie w produkcji - ktos tu kreci i w dodatku to jest informacja nie tylko z tego jednego salonu. Dostalem rowniez druga oferte na Ten nowy TDI 101 KMz klima elektroniczna w kolorze Bialym - fe za 60100 zl.Ja zawsze chcialem miec 1.8T, jednakze jesli poprzez zmiane popomwtryskiwaczy i program daloby sie osiagnac okolica 160 koni, to oszczednosc na benzynie jest istotna.
Jak myslicie czy to jest dobra oferta, mozna cos wiecej dostac?
Pozdrawiam,
Maciek
-
-
Ja bym nowego auta nie kupowal, jesli nie robisz wiecej niz 30-40 tys rocznie. Jak nowe to tylko O2. Do tego wersja uboga, kolor shit. Szkoda kasy.
Za duzo mniejsze pieniadze dorwiesz O1 L&K z przebiegiem ok 100 tys, a to pikus. Za zaoszczedzone pieniadze cos tam wymienic jakby trzeba bylo, a ile na paliwo zostanie :szeroki_usmiechByła O1 jest F2.
Komentarz
-
-
Wersja ice+ wcale nie jest uboga jak równiez nie jest to wersja podstawowa z dodanym klimatronikiem. Ma:
- elektryczne szybki z przodu
- CZ sterowany z kluczyka
- podgrzewane lusterka
- dwie poduchy
- przyciemnione szyby
- lampki do czytania
i inne bajery.
Jak planuje się jeżdzic ładnych pare lat to IMO warto ładowac kasę w nowe. Tak naprawdę to nigdy się nie wie co ktoś inny wyczyniał używanym autem przez 100kkm.
To kwestia wyboru... no i dostępnych środków.
JarekO2 2.0 FSI (BVY) Elegance 150 KM 200 Nm ...najbardziej aksamitny silnik benzynowy VW...
Komentarz
-
-
Re: Zakup 1.8T
Zamieszczone przez mjazaDostalem rowniez druga oferte na Ten nowy TDI 101 KMz klima elektroniczna w kolorze Bialym - fe za 60100 zl.Ja zawsze chcialem miec 1.8T, jednakze jesli poprzez zmiane popomwtryskiwaczy i program daloby sie osiagnac okolica 160 koni, to oszczednosc na benzynie jest istotna.
tylko ze wtedy dostepne bylo TDI 130KM teraz nie wiem co bym wybral :roll: 160KM w TDI IMO juz naprawde ladnie jezdzi, wpadnij na spota, przejedzisz sie z kims kto ma mniej wiecej tyle to bedziesz mogl ocenic kTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Re: Zakup 1.8T
Zamieszczone przez MisiekWAWpowiem Ci ze tez zawsze chcialem miec 1.8T ops: jak przyszlo do wyboru nowego samochodu to gazu mialem powyzej uszu, a ekonomika byla wazna
tylko ze wtedy dostepne bylo TDI 130KM
Druga opcja, która wchodzi w grę w przypadku nowych Octavii to TDI 110KM (90ka niby też, ale nie chciałoby mi się bawić z tymi bębnami z tyłu, a różnica w cenie nie jest tragiczna). Jest duża szansa, że ceny starych TDIków pójdą w dół ze względu na to, że nie spełniają nowej normy emisji spalin. A po skręceniu tego na ok. 180-200KM też będzie to ostro zapinać (tyle, że wcześniej także trochę kosztować...)
Pozdrawiam,
Bartekbyła mocna Octa, a jest konik
Greckie Delikatesy
Komentarz
-
-
Re: Zakup 1.8T
Zamieszczone przez BaPitDruga opcja, która wchodzi w grę w przypadku nowych Octavii to TDI 110KM (90ka niby też, ale nie chciałoby mi się bawić z tymi bębnami z tyłu, a różnica w cenie nie jest tragiczna). Jest duża szansa, że ceny starych TDIków pójdą w dół ze względu na to, że nie spełniają nowej normy emisji spalin. A po skręceniu tego na ok. 180-200KM też będzie to ostro zapinać (tyle, że wcześniej także trochę kosztować...)With age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Komentarz
-
-
Re: Zakup 1.8T- kolor
Zamieszczone przez mjazaWitam,
to juz drugi moj topic nowy pod rzad, ale tematy rozne wiec zakladam
Bylem dzis w sinclarze i dostalem oferte na 1.8T.
Auto w kolorze czerwonym nie metalik w wersji ICE + - czyli podstawowa wesja + klimatronik.
Najbardziej mi nie pasuje ten kolorZałączone plikiPozdrawiam
perfex
Octavia HTP
Komentarz
-
-
Re: Zakup 1.8T
Zamieszczone przez BaPitteraz już nie ma dobrego wyboru. jedyny IMO sensowny to 1.8T (dobra cena), choć i tak trwałość tych nowszych jest cienka w porównaniu z 1.8T sprzed połowy 2000 roku.
Komentarz
-
-
perfex, Twoja na zdjeciu sie super prezentuje.
Nabyles wersje tour bussiness bo fele widze od niej?
Widzialem, ze calkiem nie dawno kupowales - zadowolony jestes z autka? Jakbys mial teraz wybierac to tez bys wzial? Ja sie jeszcze caly czas wacham - ale teraz juz chyba doszedlem do tego, ze albo 1.8T albo golfik ze 105tdi.
A tak przy okazji, jak uwazacie po dokupieniu felg 16 i nowych lepszych kapci, autko bedzie sie wystarczajaco dobrze prowadzilo, czy trzeba jednak powaznie pomyslec nad innymi amorkami?
Teraz weszla jeszcze do sprzedazy wersja tour sport - zwykle 1.8T 150 koni, tylko dorzucili troche akcesorii od rs - ale tylko tych do wygladu. Ale sie nawet o cene tego cuda nie pytalem.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mjazaperfex, Twoja na zdjeciu sie super prezentuje.
Nabyles wersje tour bussiness bo fele widze od niej?
Widzialem, ze calkiem nie dawno kupowales - zadowolony jestes z autka? Jakbys mial teraz wybierac to tez bys wzial? Ja sie jeszcze caly czas wacham - ale teraz juz chyba doszedlem do tego, ze albo 1.8T albo golfik ze 105tdi.
Teraz weszla jeszcze do sprzedazy wersja tour sport - zwykle 1.8T 150 koni, tylko dorzucili troche akcesorii od rs
Jestem bardzo zadowolony, teraz wybierajac tez bym wzial to samo. Z tym ze je nie rozwazalem diesli bo ich nie lubie, zwlaszcza TDI mnie wkurzaja swoja kultura pracy. Robilem jazde probno TDI 110 i czulem sie jak w maszynie rolniczej :szeroki_usmiech (bez urazy do posiadaczy! to tylko takie moje wrazenia). Samochod uzytkuje dosc intensywnie, na razie (odpukac!) nie bylo zadnej usterki.
Na felgach '16 i oponach Bridgestone auto jezdzi b. dobrze. Jedyny feler (choc czasem i zaleta zwlaszcza w przypadku Octy) to, ze auto stoi jakos wyzej niz inne, ale przynajmniej jeszcze nigdy podwoziem nie zawadzilem o nic. A poniewaz nie lubie wpatrywac sie w stan nedznych nawierzchni polskich to auta nie bede obnizal dla lepszego wygladu.
Nadal jestem przekonany ze byl to najlepszy wybor biorac pod uwage cene/wyposazenie (jak dla mnie w zasadzie pelne)/osiagi (dobre z mozliowscia wzmacniania k )
PS. A jakie ciekawe wyposazenie ma Tour sport ?
PS.PS. Jako alternatywa mowisz ofkors o Golfie V ? Bedzie sie lepiej prowadzil zapewne od Octy Tour, bedzie mial lepsze przednie siedzenie, mniejszy bagaznik, gorsze wyposazenie no i dieslaPozdrawiam
perfex
Octavia HTP
Komentarz
-
-
Tour sport dodatki w srodku kierownica skora, tak samo galka zmiany biegow.
Ale glowny dodatek do zderzaki od rs'a. Dokladniej nie wiem niestety.
A co golfa to tak V. Bagaznik faktycznie mniejszy, ale glownie krotsz. Wiec z racji duzej glebokosci jakos by dalo rade sie w nim zmiescic. No i wyposazenie ma o dziwo lepsze - w porownaniu do tour plus - do bussiness nie wiem. Wiec poduszki boczne, kurtyny, elektryka z przodu itp, acha i ma metalik - tzn. innych z tej promocji nie ma. No ale ma i cene wyzsza. Od 1.8T to grubo ponad 10kzl wiecej, a jeszcze trzeba doliczyc, ze na AC bede kolejne 2kzl w plecy, bo tam nie maja tak dobrych pakietow jak w skodzie. Mi tez sie te diesle nie za bardzo podobaja. Niby juz sie przywyczilem jezdzic, ale dalej troche ten dzwiek denerwuje. Wiec wzialem rowniez octe tour z 1.6 102 km - nie aby moc testowac, tylko raczej jak glosno benzyna w takim aucie chodzi i bylo fajnie. Jedne co na minus to hamulce - tam wprawdzie byly bebny z tylu, ale hamowanie bylo tragiczne. Fakt, ze ulica mokra byla i moze te oponki standardowe tak sie fatalnie zachowuja.
Wycieraczka faktycznie super rzecz, bo mam w mondeo,ale nie da rady zamowic, bo to jest woz z placu.
Maciek
Ps.
Co do kol, to sobie cos na wiosne dokupie. Mysle, ze 15 do zimowek moga byc, a na lato jakies 16, czy 17 kupie nie firmowe, to mnie wyjdzie taniej niz te z oferty skody. Pewno raczej 16 i 205/55 kupie, bo popularniejszy model i gumy tansze.
Komentarz
-
-
W octavi generalnie do Diesli jest najmniejsza doplata
To w duzej mierze przewazylo + wygodny bagaznik .
Jak mial bym brac benzyne 1.6 kupil bym seata poniewaz ma silnik 16v a jezdzilem Golfem 4 z taka jednostka i bylem bardzo pod wrazeniem.
W dzisiejszych czasch kupowac bezyne to nie porozumienie . zdaje sobie sprawe,ze 1.8T do dynamiczna jednostka i mało awaryjna ale benzyny szukał bym raczej używanej.
A tak lepiej wziąść nowego TDI. Ja ten klekot lubie jest klasyczny.
Nowe to nowe jak nie rozwalisz mozesz jezdzic bardzo długo.
W benzynie mozna wyrwać fajną uzywaną fure typu A6 1.8T 180 lub leona 1.8T 180 .
Szalejesz pare chwil a dłużej stoisz w korku dlatego 7l ropy jest atrakcyjniejsze od 1.8T z ok 12L/100. Na ebayu jest Octavia RS 180 czerwna za ok 12500EUROnowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjne przebieg 273 tyś
Komentarz
-
Komentarz