zmiana licznika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • lubien
    Classic
    • 2010
    • 2

    zmiana licznika

    marc!n, sprężyny najmocniejsze, i tak jak odbiją za mocno to siłownik przyhamuje klapę, a siłowniki mogły by być mocniejsze ale zwykłe nowe będą ok(480N)
  • and1
    Classic
    • 2009
    • 4

    #2
    zmiana licznika

    witam, przymierzam sie do kupna octavi rs w uk i mam pyt czy mozna do niej wsadzic wskazniki z golfa albo leona, ktore maja 100kmh na srodku skali i maja pelny komp, w octavi nie ma tego komp na srodku wogole, pozdro

    [ Dodano: Nie 13 Gru, 09 19:52 ]
    zapomnialem dodac ze octavia 2002r

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Jest komp na srodku, tylko trzeba taki zestaw poszukac. Nazywa sie to maxi-dot Problem bedzie tylko z bialymi tarczami zegarow, ale te mozna sobie dorobic
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • michu_l
        Classic
        • 2009
        • 13

        #4
        Przemyśl to jeszcze. Jakiś 2 tygodnie temu miałem dylemat RS czy TDI. Przejechałem się w sumie kilkoma Oktavkami i szczerze RS mnie rozczrował - spodziewałem się więcej (fakt, że była to chyba wersja najsłabsza). Z ciekawości przejechałem się też TDS - to dopiero czołg. 8)
        Ostatecznie zdecydowały koszty utrzymania. W UK RS AFAIR startuje od 13 grupy ubezpieczeniowej gdzie TDI, który w tej chwili mam to grupa 7 (gdzie np. GOLF 3 1.4 to grupa 6). Paliwo do RS to też jakieś 60-80% więcej niż do TDI (tak wynika z moich porównań na Motostat czy Spritmonitor dla warunków jazdy jak dla mnie, czyli ~90% poza miastem, rzadko po autostradzie). Jak z serwisowaniem już nie zdążyłem sprawdzić - gdy wsiadłem do mojej O1 wiedziałem, że to ta. :wink:

        Komentarz

        Pracuję...