uszczelnienie ukladu wspomagania olejem z uszczel. Preston

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • krasnallodz
    Classic
    • 2009
    • 25

    uszczelnienie ukladu wspomagania olejem z uszczel. Preston

    Kolego przeważnie czujnik wstrząsu montuje się w kabinie w miejscu najmniej widocznym. Jest to urządzenienie mniej wiecej prostokątne z wystającym lekko potencjometrem. On własnie słuzy do regulacji czujnika wstrząsowego.
  • wuszy
    Drive
    • 2008
    • 85

    #2
    uszczelnienie ukladu wspomagania olejem z uszczel. Preston

    Witam,

    lekko ucieka mi plyn z ukladu wspomagania, na razie nie wiem ktoredy. dolewam tak z 70ml na 600km juz z 3 miesiac. w sklepie zaproponowano mi zakup oleju z uszczelniaczem firmy Preston - facet mowil ze ma warsztat i pare razy pomogl taki zabieg. co o tym sadzicie? probowal ktos?

    Komentarz

    • JanuszSz
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 2835
      • Superb II combi (3T5)

      #3
      Ja bym nie ryzykował.Taki uszczelniacz może i usunie jakąś nieszczelność,ale przy okazji zaklei chłodnicę i nagrzewnicę.postaw auto do warsztatu i usuń przyczynę wycieku.
      Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

      Komentarz

      • wuszy
        Drive
        • 2008
        • 85

        #4
        chłodnice i nagrzewnice? o tym samym ukladzie mowimy?

        Komentarz

        • JanuszSz
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 2835
          • Superb II combi (3T5)

          #5
          Ups.Myślałem o układzie chłodzenia. ops:
          Ale w układzie wspomagania łatwiej zlokalizować nieszczelność i usunąć usterkę.
          Osobiście nie ufam żadnym uszczelniaczom,czy to do układu chłodzenia,silnika,opon.Może na trasie,daleko od domu z rodziną na pokładzie można coś takiego stosować,ale jak masz trochę czasu i miejsce na naprawę nie polecam.
          Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

          Komentarz

          • wuszy
            Drive
            • 2008
            • 85

            #6
            jak sie da to jasne. ale z tego co sie orientuje to najprawdopodobniej winny jest magiel albo pompa, a tu wchodza duze koszty. a moje pytanie bylo zainspirowane wlasnie tymi historiami z pozachypanymi ukladami chlodzenia po takich wynalazkach. i chodzi mi przedewszystkim o to czy mgalowi lub pompie moze to zaszkodzic? istnieje takie ryzyko, czy raczej nie ma tam sie co zespuc z takiego powodu?

            chodzi mi po prostu, czy jak zrobie taki eksperyment z uszczelniaczem, to duzo ryzykuje, czy moze, w najgorzszym wypadku po prostu nic sie nie zmieni?

            Komentarz

            • JanuszSz
              RS
              S_OCP Member
              • 2007
              • 2835
              • Superb II combi (3T5)

              #7
              Myślę,że sporo ryzykujesz.Jeśli masz do naprawy pompę lub maglownicę ryzykujesz,że niebawem padnie jedno i drugie i wtedy będzie podwójny wydatek.
              Proponuję,abyś najpierw zdiagnozował miejsce wycieku i zorientował się w kosztach naprawy.
              Może tylko przewód się przetarł.
              Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

              Komentarz

              Pracuję...