Jezdzilem octavia Tour 1.6

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Zorx
    Classic
    • 2004
    • 22

    Jezdzilem octavia Tour 1.6

    jak obiecasz ze na na nastepnym bedziesz to CI zostawie bo jedna zostala....

    a warunki fakt- beznadziejne - jak poznie wracam to mi Fabia na drodze wariowala... jednak to ASR cos daje w Octawce...
  • Antoine
    Ambiente
    • 2004
    • 135

    #2
    Jezdzilem octavia Tour 1.6

    Bedac dzis w serwisie z klekotem ktorym sie poruszam dosc czesto, postanowilem, z uwagi na chec zmiany swojego prywatnego toczydla, przetestowac octavie z silniczkiem 1.6i. Do testow dostalem czarnego sedana z climatronikiem, 2 airbagami i elektryka z przodu wnetrza opisywac ty nie trzeba bo kazdy wie jakie ono jest k Natomiast jesli chodzi o silnik to po przesiadce z TDI doznalem szoku - sprzeglo chodzi zupelnie innaczej, biegi wchodza z oporem i czuc jakby sie haczyly(auto mialo 2450km przebiegu wiec moze dlatego) pozatym auto trzeba krecic powyzej 3krpm a jak sie nie kreci to nie jedzie ale generalnie dynamika pustego auta jest podobna do TDI 90KM i do spokojnej jazdy w zupelnosci wystarczy niestety spalanie bylo o jakies 2-4l wieksze niz w TDI Przy ruszaniu pojawialo sie chwilowe zuzycie ponad 50l/100km gdzie w TDI jest polowe tego
    Testowyany egzemlarz kosztowal ok 54kzl a ziesel z takim wyposazeniem 60kzl, cena instalki LPG - ok 5kzl a wiec chyba sie to niebardzo oplaca, lepiej wzic diesla k
    Jednak w 1.6 mnie cos zaskoczylo pozytywnie - mianowicie praca silnika - jest ciszej niz w dieslu, do tego stopnia ciszej ze jak po przyjezdzie pod salon auto pracowalo jeszcze chwile na wolnych obrotach a obrotomierz zaslonilem sobie kierownica to przy pracujacym nawiewie niewiedzialem czy silnik pracuje czy nie :shock: pracownik salonu twierdzil ze w miescie pali takie autko 10l, w trasie 6.5, a srednio 7,5-8l / 100km, prawda to?
    jak z awaryjnoscia tej jednostki napedowej?
    Antoine, member of Automobilklub Tomaszowski

    Komentarz

    • Dig Dug
      L&K
      S_OCP Member
      • 2005
      • 1306
      • Seat

      #3
      Antoine, Zaraz beda glosy, ze piszesz pierdoly i ze temat byl walkowany z 1000 razy :szeroki_usmiech

      A powaznie to ze spalaniem maja racje, a trwalosc porownywalna z dieslem - 300 tys walniesz spokojnie, duzo wiecej jak bedziesz trasy jezdzil. Sasiad mial sluzbowke taka i zrobil 270 tys w 5 lat nic nie ruszajac.
      Była O1 jest F2.

      Komentarz

      • Antoine
        Ambiente
        • 2004
        • 135

        #4
        Zamieszczone przez Dig Dug
        Antoine, Zaraz beda glosy, ze piszesz pierdoly i ze temat byl walkowany z 1000 razy :szeroki_usmiech

        A powaznie to ze spalaniem maja racje, a trwalosc porownywalna z dieslem - 300 tys walniesz spokojnie, duzo wiecej jak bedziesz trasy jezdzil. Sasiad mial sluzbowke taka i zrobil 270 tys w 5 lat nic nie ruszajac.
        chcialem to naisac na jakims kaciku do pisania pierdol ale nie widze tu takiego , w opisie kacika jest "ogolne i techniczne",a jednak chcialem podzielic sie swoimi spostrzezeniami i przemysleniami .


        hmmm 270kkm bez awarii w silniku benzynowym... brzmi niewiarygodnie...
        Antoine, member of Automobilklub Tomaszowski

        Komentarz

        • rafalus
          L&K
          • 2005
          • 1140
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #5
          1.6 mi sie nigdy nie widzial wolal bym 2.0 przynajmniej moc i moment jest .
          Lepiej wrzucic gaz do 2.0 niż do reszty zmulić 1.6. Poza tym za silnikiem idzie skrzynia,hamulce itd lepsze
          nowy cSIMC od Aliego
          seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
          Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

          półosie seryjne przebieg 273 tyś

          Komentarz

          • Antoine
            Ambiente
            • 2004
            • 135

            #6
            Zamieszczone przez rafalus
            1.6 mi sie nigdy nie widzial wolal bym 2.0 przynajmniej moc i moment jest .
            Lepiej wrzucic gaz do 2.0 niż do reszty zmulić 1.6. Poza tym za silnikiem idzie skrzynia,hamulce itd lepsze
            tak tak ja wiem ze lepiej...

            ale rozpatrujemy wersje "low price edition" z pominieciem 1.4(1.6 75KM) i SDI bo bede wybieral raczej z aut uzywanych. LPG nie chce jesli bym kupil benzyne to zostala by w benzynie. pozatym 100KM mi wystarczy.
            Antoine, member of Automobilklub Tomaszowski

            Komentarz

            • Dig Dug
              L&K
              S_OCP Member
              • 2005
              • 1306
              • Seat

              #7
              Antoine, e tam niewiarygodne. Od zawsze niemieckie benzynowce robily po 300-400 tys bez remontow, ale wtedy diesle robily po 500-600 tys. Teraz diesle wysilone bardziej niz kiedys, przysiadly troche, a benzynki dalej trzymaja sie swoich 300 tys. Diesle jezdza obecnie krocej niz kiedys, ale z wieksza kultura i osiagami niz poprzednio wiec dalej wychodzi na plus w stosunku do benzynki.

              Ja bym 1.6 benz nie bral, jak uzywka, to 2.0 niezle buja a spalanie jak 1,6.

              A co do krytyki, to najwieksi jeszcze z pracy nie wrocili i nie przysiedli do komputerow :diabelski_usmiech
              Była O1 jest F2.

              Komentarz

              • Antoine
                Ambiente
                • 2004
                • 135

                #8
                Zamieszczone przez Dig Dug
                Antoine, e tam niewiarygodne. Od zawsze niemieckie benzynowce robily po 300-400 tys bez remontow, ale wtedy diesle robily po 500-600 tys. Teraz diesle wysilone bardziej niz kiedys, przysiadly troche, a benzynki dalej trzymaja sie swoich 300 tys. Diesle jezdza obecnie krocej niz kiedys, ale z wieksza kultura i osiagami niz poprzednio wiec dalej wychodzi na plus w stosunku do benzynki.

                Ja bym 1.6 benz nie bral, jak uzywka, to 2.0 niezle buja a spalanie jak 1,6.


                A co do krytyki, to najwieksi jeszcze z pracy nie wrocili i nie przysiedli do komputerow :diabelski_usmiech

                mimo wszystko wolalbym najslabsze TDI, a wg katalogow 2.0 pali z 1-1.5l wiecej od 1.6 a zalezy mi na oszczednym autku
                Antoine, member of Automobilklub Tomaszowski

                Komentarz

                • luky8
                  Rider
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 623

                  #9
                  W moim przypadku ostatnio na trasie spaliła (1,6) 6,3 litra na setke, potem po kilku kółkach po Krakowie wyszło na 6,6. ogólnie w mieście pali 9 litrów (pomijam szaleństwa).
                  Co do awaryjności to nie mam jak na razie nic do powiedzenia, śmiga do przodu i tyle k
                  Odnośnie instalacji gazowej to w moim przypadku jest strata średnio 5KM w porównaniu z katalogiem, realnie ta różnica wynosi 3-4 KM. dużo słabsze jak chodzi o odczuwalność to to auto nie jest, aczkolwiek 1,6 do rakiet nie należy :szeroki_usmiech
                  Zapraszam na www.rebel-tuning.com

                  Komentarz

                  • mmario
                    Drive
                    • 2005
                    • 54

                    #10
                    A ja wolę przy 150km/h słuchać radia :lol: kle kle kle mnie nie bawi :?

                    Komentarz

                    • dzikirad
                      Drive
                      • 2011
                      • 74

                      #11
                      witam,
                      smigam 1.6 juz ponad 60tyś w jednym roku zrobione i fak ze rakieta to nie jest ale spokojnie da sie smigac, bezawaryjna jak narazie, spaanie trasa 7, miasto 10, autostarda 12 pozdrawiam
                      dzika jazda z radoscia

                      prywatnie octavia tour 1.6
                      służbowo 1.6 HDI C4

                      Komentarz

                      • blackrs
                        RS
                        • 2008
                        • 4826
                        • Superb II combi (3T5)
                        • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                        #12
                        antoine troche chyba poplątałes. na pewno nie było tam klimatronika tylko climatik to po 1. po 2 jaki znowu gaz za 5 tys jakdo tura dają go gratis!!! ja mam taki silnik przebieg 34 tys i biegi chodza leciutko wchodza gdzie trzeba.
                        BYŁA o1 rs
                        BYŁA o2 1.6
                        JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG

                        Komentarz

                        • Big
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2007
                          • 6389

                          #13
                          Zamieszczone przez Antoine
                          sedana z climatronikiem
                          Kolego ty nie bardzo wiesz czym jeździłeś W O II Tour NIE MA climatronica !! Nawet za dopłata jest on niedostepny.
                          Zamieszczone przez Antoine
                          biegi wchodza z oporem i czuc jakby sie haczyly
                          U mnie to absolutnie nie wystepuje.
                          Zamieszczone przez Antoine
                          pracownik salonu twierdzil ze w miescie pali takie autko 10l, w trasie 6.5, a srednio 7,5-8l / 100km, prawda to?
                          No tak środnio z ta prawdą. Moja O II 1.6 MPI w mieście pali ok. 9,7 na trasie ok. 7,0 . Najniższe zuzycie paliwa jakie audalo mi się uzyskac na trasie to 6,2.

                          [ Dodano: Sob 09 Kwi, 11 22:50 ]
                          Zamieszczone przez Antoine
                          jak z awaryjnoscia tej jednostki napedowej?
                          Jaką awaryjnością ?? silnik 1.6 MPI jest totalnie bezawaryjny i nie ma z tym absolutnie żadnych problemów.
                          Czarny Elegance

                          Komentarz

                          • mecholl
                            L&K
                            • 2008
                            • 1006

                            #14
                            Panowie ten temat może być trochę nie aktualny bo założony w 2005 r.
                            Chyba ktoś nie zauważył i odgrzał starego kotleta
                            Nasze Auta http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=599169#599169



                            Komentarz

                            • blackrs
                              RS
                              • 2008
                              • 4826
                              • Superb II combi (3T5)
                              • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                              #15
                              hehe a no faktycznie czyli dla kolegi chodzi o tura o1 wycofuje się w takim razie. ale ktos odgrzał...................
                              BYŁA o1 rs
                              BYŁA o2 1.6
                              JEST S2 kombi Platinum 2.0 tdi 170 KM DSG

                              Komentarz

                              • krzysiek13
                                L&K
                                • 2010
                                • 1155

                                #16
                                schabowy z brodą :lol:
                                Octavia

                                Komentarz

                                • czay
                                  Drive
                                  • 2011
                                  • 42
                                  • Octavia II (1Z3)
                                  • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                  #17
                                  I z brodą i do tego ze zmuloną instalacją gazową - skoro spadek mocy był 5KM w porównaniu do katalogowych danych (mi po założeniu spadło o 2KM, ale i tak jest 105KM mimo katalogowych 102KM)

                                  Komentarz

                                  Pracuję...