Jak to juz regularnie bywa, znow znalazlem ciekawego rozbitka. Samochod jezdzacy, ale ja sie na blacharce nie znam, Nigdy nie mialem samochodu powypadkowego wiec prosze o pomoc.
jak myslice warto? czy lepiej szukac 2 lata starszego, ale nie bitego? pozatym jakie beda koszta wyprostowania/naciagneicia tego?
pozdrawiam
Zostały mi czesci, po szkodniku:
VCDS 11.2 oddam za 90 PLN!
Instrukcja Skoda Amundsen POLSKA, sterowniki komfortu 1K0959433C AK, CN. oraz dużo cześci do Passata B6
Ale kolega wypowiada sie dokladnie w naszym przypadku czy to jest ogolna madrosc zyciowa? :-) Mnie to poprostu bardziej wyglada na stluczke niz wypadek, ale jak mowie- laiki jestem. myslicie ze to powazne uszkodzenie?
Zostały mi czesci, po szkodniku:
VCDS 11.2 oddam za 90 PLN!
Instrukcja Skoda Amundsen POLSKA, sterowniki komfortu 1K0959433C AK, CN. oraz dużo cześci do Passata B6
heretyk, zalezy jak to chcesz tez zrobić. widać na fotach, że podłoga sie ładnie pogięła czyli uderzenie nie było lekkie. załamane są również błotniki tylne z tego co widzę po zdjęciach. Dodatkowo szczeliny pomiędzy drzwiami się pozmieniały. jeśli byś to chciał robić w ASO to napewno Ci to by sie nie opłacało a jeśli u jakiegoś znajomego itp to tak jak napisał Guguś, wszystko jest do zrobienia.
Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3
Heretyk
podłoga bagażnika-płat do wymiany. Wątpie aby na profilach komuś udało sie zrobić cacy zeby nie było widać - a to ważne przy odsprzedaży - jak zrobić to dobrze. Tylny błotnik, może ktoś podprostuje ale dojdzie szpachla i przy sprzedaży ktoś może ją znaleźć - może warto też poszukać używkę i cały zmienić - zależy co spec twój powie, z tyłu szpara nie jest wielki problem bardziej martwi mnie jeśli pomiędzy drzwiami tył-przód sie zmieniła, a tak mi sie wydaje. Ale to może być efekt napchnięcia tylnych drzwi do przodu przez błotnik - regulacja po złożeniu albo jak naprężenie zniknie same wrócą. Generalnie blacharki nie ma tam za bardzo wielce roboty, klapa cała, lampa. Teoretycznie 2 duże elementy i zderzak. Bardziej marwi mnie jak z geometrą na tylnym zawiasie. Można sobie gdybać. Trzeba to obejrzeć co pod spodem z tyłu. Za 2-3 tysie finalnie róznicy nie ma sensu sie bawić ale jak by kilka tysiaków zostało to pewnie, że brać.
Musi fotki obejrzć blacharz i z przybliżeniem 500-1000 zeta wyceni. A zawias zostanie niewiadomą do momentu lustracji.
Ludzie do auto dostało ładnie w pupkę .
Zobaczcie na prawe tylne drzwi , prawdopodobnie w ogóle się nie otwierają.
Wygląda tez ze podniósł się dach.
Na 100% szkoda całkowita.
Tanio tego zrobić się nie da.
heretyk, daj sobie spokój z takimi kombinacjami. :wink:
Jak sie nie znasz ani nie masz dobrego blacharza to sie nie bierz. Ale to auto ne jest złe. Po mojemu. Drzwi są zakleszczone przez tylni błotnik , jak sie go odciągnie sadzę ze będą OK. O dach też raczej niema co sie obawiać. Tak czy siak, gdybamy, trzeba takie coś obejrzeć. Pare takich widziałem i sie okazywało, że np turasy w DE zakładali prosty wahacz na wciągniete jego mocowanie w asterce po skoszeniu przez auto bokiem czegoś niskiego i twardego żeby prosto patrzyło a pod spodem kaszana, czy też ładne zdjecia tyłem klepniętej A4 - wydającej sie na 3 tysie roboty. A na żywca ponad 2x tyle. Ale np ściągnołem sobie vectrę klepniętą w tył w klape idealnie praktycznie bez innych uszkodzeń dookoła - odblaski posypały sie w zderzaku i odprysk na prawej lampie. 2005 rok klamotów sporo. Kupiłem w identycznym kolorze za 800 kompletną z lampani, światłami, przełożenie plus odblaski i nic nie widac było (jedynie rocznik na szybie 1 niżej- a to przy sprzedaży sie widzi :cry: ) i auto po "zrobieniu" wyszło mnie około 5 tysia niżej niż u nas sprowadzone lux stan. A auto blacharsko nie tknięte farbą ani szpachlem u mnie. Można by szukać miernikiem co sie chciało. Przy takich stłuczkach wszytsko zalezy od kalkulacji. Ale to moje zdanie.
Mówię o stłuczkach a nie oczymś takim :diabelski_usmiech :
Samochod ogladalem z znajomym (kierownik ASO Skody) on ogolnie samochod polecil. Uklad jezdny byl w porzadku. Dach byl w porzadku. Twierdzil ze wystarczylo samochod tylko ladnie pociagnac i 70% uszkodzen by wrocilo do normy m.in drzwi.
Koszt naprawy u niego wynosily by 6k wiec nieoplacalne, ale twierdzil ze naprawa w polsce mogla by byc oplacalna. Gdyby byl do kupienia za 6k sam by go wzial do salonu. CO ciekawe fura stala kolo monachium a samochod byl austryjacki. limitowana wersja SOLO czyli lipa i bida...
Wlascicielka byla wegierska para i okazalo sie ze rok produkcji rok nizej wiec temat odpusiclem... Poszla na ebay za 7650 euro
Zostały mi czesci, po szkodniku:
VCDS 11.2 oddam za 90 PLN!
Instrukcja Skoda Amundsen POLSKA, sterowniki komfortu 1K0959433C AK, CN. oraz dużo cześci do Passata B6
Komentarz