kat wtrysku

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • 1,9TDIMAX
    Drive
    • 2010
    • 53

    kat wtrysku

    Zamieszczone przez tomwawa
    Pozdrowienia dla złotej OI kombi widzianej dziś około 16.30-17 na jerozolimskich za zachodnim w kierunku na proszków na blachach (chyba) NSZ .
    Pozdrawiam Ciebie i pasażerkę.
  • boozee
    Rider
    • 2008
    • 347

    #2
    kat wtrysku

    Witam serdecznie!
    Po przeczytaniu kilku tematow o kacie wtrysku postanowilem sprawdzic jak to wyglada w mojej Octavce.Przegonilem auto przez pare dobrych minut aby mialo wlasciwa temperature na wskazniku i podlaczylem vaga- temperature of coolant 72 i za cholere nie chciala wskoczyc wyzej,a na wykresie zolta kreska byla na 60 po lewej stronie i na 142 na dole i delikatnie sie wahala(przepraszam ale nie moglem skopiowac wykresu). Po chwili wyskoczyla informacja,ze kat wtrysku miesci sie w normie ale jest przyspieszony. To co pokazalo sie w okienkach to:
    43 60 0 20 101 202 73 164 135 142

    rozrzad byl zmieniany 1.5 roku temu i wszystko bylo ok do zeszlego kwietnia kiedy silnik zaczal sie mulic(wciaz szukam przyczyny).Dodam,ze mchanik,ktory robil mi rozrzad,zrobil go na farbe i auto nie wkrecalo sie na obr. tak jak powinno. Po reklamacji poprawil to jakims specjalnym urzadzeniem jak on to nazwal i bylo ok, az do wyzej wspomnianego kwietnia 2009.Czy ma to jakis wplyw na charakterystyke przyspieszenia?

    Przepraszam za malo fachowe przedstawienie odczytu.
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=#390558

    Komentarz

    • Damianjg
      Rider
      • 2008
      • 621

      #3
      Kat masz 60 wiec za wysoki. Zmien mechanika jak robi na farbe. Powinno byc 49-51

      Komentarz

      • boozee
        Rider
        • 2008
        • 347

        #4
        Damianjg, ten mechanik juz dawno zostal odstawiony na bok. Chcialbym sie dowiedziec, dlaczego temperatura plynu byla za niska i tak jak wspomnialem wczesniej czy ma to wszystko jakis wplyw na charakterystyke przyspieszenia.
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=#390558

        Komentarz

        • rss
          L&K
          • 2009
          • 1098

          #5
          za niska temperatura moze byc rezultatem niedomknietego termostatu.
          wydaje mi sie ze dawka paliwa jest dostosowywana do temperatury silnika - za niska temp - niewlasciwa dawka, a to juz moze powodowac mulenie.
          kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
          _________________________________________
          Do sprzedania:
          komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
          zaciski do hamulcow 280mm.

          Komentarz

          • Damianjg
            Rider
            • 2008
            • 621

            #6
            Zamieszczone przez rss
            wydaje mi sie ze dawka paliwa jest dostosowywana do temperatury silnika - za niska temp - niewlasciwa dawka, a to juz moze powodowac mulenie.
            Tak. Ale im niższa temp tym wyższa dawka. Wiec powinno byc na odwrót, powinien być mocniejszy.

            Komentarz

            • bradley
              L&K
              • 2008
              • 1465

              #7
              Zamieszczone przez Damianjg
              Powinno byc 49-51
              Urban legend.
              Powinien byc taki aby miescil sie na srodkowej linii.

              Zamieszczone przez boozee
              .Przegonilem auto przez pare dobrych minut aby mialo wlasciwa temperature na wskazniku i podlaczylem vaga- temperature of coolant 72 i za cholere nie chciala wskoczyc wyzej,a na wykresie zolta kreska byla na 60
              A na wskazniku bylo 90C?
              Porownaj wskazania temperatury z grupy engine 07, i z instruments grupa 03. Jesli sie roznia to duze prawdopodobienstwo, ze ktorys z czujnikow oszukuje i nalezy go/je wymienic bo to sa 2 czujniki w jednej obudowie jako jeden czujnik :P Sprawdz o poranku na zimnym silniku i sprawdz na rozgrzanym.
              A co "przyspieszonego kata" to nie pisalo tam "lekko przyspieszony" albo slightly advanced? IMO teraz powinien byc mocniejszy niz slabszy.
              VW Vento 1.9TDI 1Z ++
              Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
              Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

              Komentarz

              • boozee
                Rider
                • 2008
                • 347

                #8
                bradley, na wskazniku bylo 90C,a co do kata to bylo:kat wtrysku w normie ale przyspieszony. przed zamuleniem byl szybki i to bardzo jak na te swoje 90 koni,a teraz to ..........
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=#390558

                Komentarz

                • rafau12
                  Drive
                  S_OCP Member
                  • 2008
                  • 63

                  #9
                  kąt wtrysku sprawdzasz przy ciepłym silniku, wybierając z VAG scopie odpowiedni model silnika, powinien się mieścić w widocznym zakresie ograniczanym górną i dolną linią (jak najbliżej środkowej)

                  Komentarz

                  • boozee
                    Rider
                    • 2008
                    • 347

                    #10
                    rafau12, o co kaman? czytaj, up!
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=#390558

                    Komentarz

                    Pracuję...