Tulejki dystansowe vs pancerpłyta pod silnik

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Tulejki dystansowe vs pancerpłyta pod silnik

    dzięki Mikrus pocieszyłeś mnie

    też mi żal go sprzedać bo ma przecież tyle bajerów i gadzetów w wyposażeniu

  • #2
    Tulejki dystansowe vs pancerpłyta pod silnik

    Witam,

    w miniony czwartek odebralem autko po remoncie - nowa oslona silnika itp. Po 1k musialem wymieniac olej (co by sie opilkow po ukladaniu wstepnym pozbyc itp) i juz sie okazalo ze jeden zaczepow oslony poszedl w..... Zdecydowanie stwierdzam ze Octavka to auto na plaskie drogie jedynie - najmniejszy garb na srodku drogi powoduje u mnie "szuranie"

    I mam do wyboru - tulejki dystansowe co podniesie przod o jakies 2 cm lub/i pancerna płyta pod caly silnik co da mi mozliwosc jezdzenia po torowisku sypiac iskrami i nic sie nie moze stac - tak plytka to circa 800 zł

    Jak jest u Was - zakladaliscie tulejki ? Jak sobie radzicie na "wiejskich" drogach np ?

    Cos musze zrobic - nie mam zamiaru urywac kolejnej michy, lub niedajboze ponownie zatrzec silnik.... Jakos musze to zabezpieczyc gdyz chcac nie chcac z asfaltu od czasu do czasu musze zjechac i na wioche gdzies czasem dojechac.... i choc uwazam juz teraz bedac "po przejsciach" juz jakis zaczep poszedl....

    Komentarz

    • BaPit
      Rider
      S_OCP Member
      • 2004
      • 630

      #3
      Re: Tulejki dystansowe vs pancerpłyta pod silnik

      Zamieszczone przez lec
      Jak jest u Was - zakladaliscie tulejki ? Jak sobie radzicie na "wiejskich" drogach np ?
      Cześć!!

      Ja wybrałem wersję "pancerpłyta". Ale rozważam też kwestię tulejek, ze względu na to, że chcę wrzucić stare, trochę krótsze sprężyny. Z tyłu mam taki patent i jestem z tego bardzo zadowolony. Masz dostęp do tego asortymentu w przystępnej cenie ??

      Pozdrawiam,
      Bartek
      była mocna Octa, a jest konik
      Greckie Delikatesy

      Komentarz

      • autorus
        Rider
        • 2004
        • 508

        #4
        Ja ma pancerpłytę od nowości, tak sobie zamówiłem i powiem że jest ok. A nawet jak coś szurnie to co mnie to obchodzi. Płyta wytrzyma. 8)
        http://forum.muratordom.pl/showthrea...5%82a-Autorusa
        Budowa mojego domku MURATORZE

        ----------------------------------------------------
        Octavia AZS TDI 130KM obecnie 407 kkm

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          Pancerna plyta powoduje automatycznie obnizenie przodu o kolejne 2cm wzgledem plastiku. Dlatego kupujac nowe auto pakiet na bedroza ma w sobie plyte plus tulejki. Zakladajac juz raz rozwalona plastikowa oslone nie zalozylbym drugi raz plastikowej - tylko metalowa.
          Kazdemu kto chce kupic stara Octavie zawsze polecam zalozyc taka plyte, bo szkoda michy. U siebie narazie mam plaastik, ale byc moze to sie zmieni :twisted:
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • howard7
            L&K
            S_OCP Member
            • 2005
            • 1120

            #6
            niestety plyta laminatowa (wzmacniana w miejscu miski) ktora bedzie alternatywa dla plastiku (przyjezdzajacy na spot w wawie wiedza co mam na mysli) bedzie dopiero w polowie stycznia poniewaz mielismy problemy techniczne (spowodowane nietrzymaniem parametrow przez chemie)
            SZŁEM BOKIEM BO NIE SZŁO INACZEJ IŚC
            Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #7
              howard7, Ja cos slyszalem, ale powiedz mi jedno. Czy wzmocnienie tylko w miejscu miski to dobry pomysl. Czy material na calej plycie jest wystaczajaco mocny, aby nie pekalo na mocowaniach, bo przyszorowac na naszych drogach jest bardzo latwo
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • howard7
                L&K
                S_OCP Member
                • 2005
                • 1120

                #8
                calosc jest mocna a za razem dosc elastyczna (dba o to włokno kewlarowe)
                wzmocnienie jak najbardziej wydaje mi sie potrzebne (w miejscu "atakowania" przeszkody michą) nie powinno pekac (choc jak ktos sie uprze to i metal polamie)
                SZŁEM BOKIEM BO NIE SZŁO INACZEJ IŚC
                Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców

                Komentarz

                • Zbyszek
                  Classic
                  • 2005
                  • 35

                  #9
                  Kewlar - fajnie, tylko ile to wyjdzie w PLN na koniec, no tak przynajmniej orientacyjnie? Sam przytarłem spodem i chodzi mi coś mocniejszego po głowie, ale np przy ~800 to nieco wymiękam.

                  Komentarz

                  • howard7
                    L&K
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 1120

                    #10
                    powinno sie zakonczyc na cenie 400-500 zł za osłone pod silnik
                    jak bedzie z bokami nie wiem jeszcze
                    SZŁEM BOKIEM BO NIE SZŁO INACZEJ IŚC
                    Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców

                    Komentarz

                    Pracuję...