w miniony czwartek odebralem autko po remoncie - nowa oslona silnika itp. Po 1k musialem wymieniac olej (co by sie opilkow po ukladaniu wstepnym pozbyc itp) i juz sie okazalo ze jeden zaczepow oslony poszedl w..... Zdecydowanie stwierdzam ze Octavka to auto na plaskie drogie jedynie - najmniejszy garb na srodku drogi powoduje u mnie "szuranie"
I mam do wyboru - tulejki dystansowe co podniesie przod o jakies 2 cm lub/i pancerna płyta pod caly silnik co da mi mozliwosc jezdzenia po torowisku sypiac iskrami i nic sie nie moze stac - tak plytka to circa 800 zł
Jak jest u Was - zakladaliscie tulejki ? Jak sobie radzicie na "wiejskich" drogach np ?
Cos musze zrobic - nie mam zamiaru urywac kolejnej michy, lub niedajboze ponownie zatrzec silnik.... Jakos musze to zabezpieczyc gdyz chcac nie chcac z asfaltu od czasu do czasu musze zjechac i na wioche gdzies czasem dojechac.... i choc uwazam juz teraz bedac "po przejsciach" juz jakis zaczep poszedl....
Jak jest u Was - zakladaliscie tulejki ? Jak sobie radzicie na "wiejskich" drogach np ?
Cześć!!
Ja wybrałem wersję "pancerpłyta". Ale rozważam też kwestię tulejek, ze względu na to, że chcę wrzucić stare, trochę krótsze sprężyny. Z tyłu mam taki patent i jestem z tego bardzo zadowolony. Masz dostęp do tego asortymentu w przystępnej cenie ??
Pancerna plyta powoduje automatycznie obnizenie przodu o kolejne 2cm wzgledem plastiku. Dlatego kupujac nowe auto pakiet na bedroza ma w sobie plyte plus tulejki. Zakladajac juz raz rozwalona plastikowa oslone nie zalozylbym drugi raz plastikowej - tylko metalowa.
Kazdemu kto chce kupic stara Octavie zawsze polecam zalozyc taka plyte, bo szkoda michy. U siebie narazie mam plaastik, ale byc moze to sie zmieni :twisted:
niestety plyta laminatowa (wzmacniana w miejscu miski) ktora bedzie alternatywa dla plastiku (przyjezdzajacy na spot w wawie wiedza co mam na mysli) bedzie dopiero w polowie stycznia poniewaz mielismy problemy techniczne (spowodowane nietrzymaniem parametrow przez chemie)
SZŁEM BOKIEM BO NIE SZŁO INACZEJ IŚC
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców
howard7, Ja cos slyszalem, ale powiedz mi jedno. Czy wzmocnienie tylko w miejscu miski to dobry pomysl. Czy material na calej plycie jest wystaczajaco mocny, aby nie pekalo na mocowaniach, bo przyszorowac na naszych drogach jest bardzo latwo
calosc jest mocna a za razem dosc elastyczna (dba o to włokno kewlarowe)
wzmocnienie jak najbardziej wydaje mi sie potrzebne (w miejscu "atakowania" przeszkody michą) nie powinno pekac (choc jak ktos sie uprze to i metal polamie)
SZŁEM BOKIEM BO NIE SZŁO INACZEJ IŚC
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców
Kewlar - fajnie, tylko ile to wyjdzie w PLN na koniec, no tak przynajmniej orientacyjnie? Sam przytarłem spodem i chodzi mi coś mocniejszego po głowie, ale np przy ~800 to nieco wymiękam.
Komentarz