Żarówka w kluczyku-wymiana.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Mirek123
    Classic
    • 2006
    • 21

    Żarówka w kluczyku-wymiana.

    Zamieszczone przez ===Tomy===
    Zamieszczone przez autorus
    Też myślałem o tych oponkach ale jednak dałem na spokój. Nasze drogi , przynajmniej tam gdzie sie poruszam się nie nadają do takich profili. To moje osobiste zdanie.

    Autorus
    Prawidłowe podejście.
    dzieki chlopaki :szeroki_usmiech ale chodzilo mi raczej o porade nie "czy w ogole" ale "ktore"
    IMO, nie ma nic zlego nawet w profilu 40, jezdze uwaznie i raczej spokojnie. jeszcze nigdy nie uszkodzilem ani opony, ani alufelgi, a robie ponad 30tys km rocznie. to juz kolejne moje auto, w ktorym zastosuje opony niskoprofilowe, wiec jestem spokojny 8)

    nadal kwestia otwarta - ktore opony?
    czy ma ktos jakiekolwiek zdanie nt opon Pirelli? czego sie spodziewac?
    President Johnson_II_ACS + President Iowa
  • JPS1972
    Ambiente
    • 2005
    • 247

    #2
    Żarówka w kluczyku-wymiana.

    Witam,
    szukałem informacji na ten temat ale nic nie znalazłem. Więc...przy naciśnięciu na klucz żarówka nie świeci.
    Przyczyna:
    - padła żarówka
    - padła bateria
    - coś innego
    Proszę poradźcie. Czy mogę sam te części wymienić...i jak to zrobić.
    Pozdrawiam
    Jacek

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Kluczyk scyzoryk czy taki ten normalny. Scyzoryk rozkladalem, bo nie dzialal mi jeden przecisk i tam jest dioda, ktora tez nie swieci. Skonczylo sie na wymianie baterii
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • JPS1972
        Ambiente
        • 2005
        • 247

        #4
        Normalny.
        Właśnie zauważyłem, że wystają tylko druciki w miejscu gdzie powinna byc żarówka.
        Pozdrawiam
        Jacek

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          A czy tam nie ma byc diody, ktora ktos rozwalil i zostaly 'druciki' W tego typu urzadzeniach montuje sie zazwyczaj diody.
          Moze Xekon zauwazy ten temat, to cos napisze
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • JPS1972
            Ambiente
            • 2005
            • 247

            #6
            No tak dioda... . ops:
            Pozdrawiam
            Jacek

            Komentarz

            • Jackal
              Elegance
              S_OCP Member
              • 2004
              • 758

              #7
              Zamieszczone przez JPS1972
              Normalny.
              Właśnie zauważyłem, że wystają tylko druciki w miejscu gdzie powinna byc żarówka.
              mam to samo... narazie jeszcze z tym nie podjalem walki :twisted:
              bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
              Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
              Perfect service by DobryGrzesWawa

              Komentarz

              • chester121
                L&K
                • 2005
                • 1053

                #8
                w instrukcji obslugi pisze jak rozebrac ten kluczyk
                jakos na samym poczatku

                Komentarz

                • lyzy 110
                  Ambiente
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 237

                  #9
                  ja miałem taki sam problem w kluczyku do golfa
                  wymiana banalnie prosta, najlepiej scyzorykiem podważyć i rozpada sie na dwie połóweczki
                  potem tylko wystarczy wymienic lecz u mnie byla taka malutka zaróweczka a nie dioda cos jakw podsiwetleniu deski rozdzielczej ale mniejsza nie 5 a chyba 3 mm
                  była czeszka jest franca ale wolałem czeszkę

                  Komentarz

                  • xekon
                    Rider
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 742

                    #10
                    Maicroft, zauwazylem temat - hehehe, Musze zobaczyc jak to jest u mnie. Na codzien uzywam kluczyka bez centralnego wiec nie pamietam jak to wyglada. Czy chodzi Wam o klasyczny kluczyk czy o kluczyk /scyzoryk?

                    Wydaje mi sie ze diode nie jest tak latwo zniszczyc wiec moze to siakas malutka zaroweczka.

                    Komentarz

                    • howard7
                      L&K
                      S_OCP Member
                      • 2005
                      • 1120

                      #11
                      xekon, juz napisali o klasyczny kluczyk
                      tylko u mnie w nim nie ma zadnej diody
                      SZŁEM BOKIEM BO NIE SZŁO INACZEJ IŚC
                      Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców

                      Komentarz

                      • xekon
                        Rider
                        S_OCP Member
                        • 2005
                        • 742

                        #12
                        howard7, a masz w nim przyciski od czentralnego?

                        Komentarz

                        • howard7
                          L&K
                          S_OCP Member
                          • 2005
                          • 1120

                          #13
                          a juz wiem ktory to mial byc kluczyk
                          nie nie mam nie zdecydowalem sie na fabryczny alarm
                          SZŁEM BOKIEM BO NIE SZŁO INACZEJ IŚC
                          Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców

                          Komentarz

                          Pracuję...