[O2] 1,4 i 1,8TSI oraz 2,0TFSI do tablicy - temp. oleju

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Jac_ek
    RS
    • 2009
    • 1733

    #26
    Zamieszczone przez radik79
    Słuchajcie, można podmienić soft?
    Po to żeby mieć temp. oleju.
    Pozdrawiam,
    Podmienić to na pewno można, tylko jest pytanie gdzie i za ile ;-). Jeśli ktoś ma dobry kontakt z ASO to pewnie się da - ja kupowałem samochód w Kraku i tu pewnie będą na mnie patrzeć krzywo. Na razie się nie wybieram a jak będę to na pewno się o to upomnę, a nuż będą umieli i będą chcieli.
    - O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD

    Komentarz

    • TomRS
      Ambiente
      • 2005
      • 151

      #27
      Więc tak - u mnie w aucie jest wyświetlana temp oleju od 50 C w górę. Na ogół mam włączone to wskazanie jak jeżdżę i widać jak wielkie są rozbieżności między temp wody a oleju. Ekstremalnie woda potrafi już pokazywać 90 C a olej dopiero 50 C. Takich szczegółowych pomiarów jak Misiek to nie prowadziłem, ale przy temp około 0 C, potrzebuje ca 13 km jazdy przez miasto zeby osiagnac 80 C oleju. Stanie w korkach powoduje duzo wolniejsze nagrzewanie oleju niz jazda. Przy duzych mrozach temp w korkach nawet spadała.
      Golf VI TSI TwinCharged
      powered by fabryka

      Komentarz

      • krz_p
        Ambiente
        • 2007
        • 164

        #28
        zamontowałem wczoraj E-MFA i zrobiłem test, sam byłem ciekaw jak szybko olej się nagrzewa

        temperatura na zewnątrz po uruchomieniu auta


        postał 2 min. na wolnych obrotach (zamykałem garaż)


        po 3 km temperatura osiągnęła


        po 4 km na wskaźnikach temperatura wody osiągnęła 90 stopni, gdy w rzeczywistości


        po 5,5 km temperatura oleju osiągnęła
        (trochę rozmyte, ale trudno się robi zdjęcie w czasie jazdy)


        na koniec, po przejechaniu 9,5 km mamy


        do czasu osiągnięcia przez olej 80 stopni jazda pomiędzy 2-3 tys. obr.
        później parę razy do trochę ponad 4 tys. obr.
        Golf V GTI

        Komentarz

        • Dig Dug
          L&K
          S_OCP Member
          • 2005
          • 1306
          • Seat

          #29
          Takie pytanie - czy w turbo benzynach olej będzie rozgrzewać się szybciej w stosunku do nie turbo ??
          Była O1 jest F2.

          Komentarz

          • winni77
            RS
            • 2009
            • 2183
            • Octavia II combi (1Z5)
            • CAXA 1.4 TSI 122 KM

            #30
            Zamieszczone przez krz_p
            po 4 km na wskaźnikach temperatura wody osiągnęła 90 stopni, gdy w rzeczywistości
            I któremu czujnikowi tu wierzyć? Wskaźnik pokazuje 90°C, a E-MFA 75°C :roll: Skąd ta różnica?
            Mój "Batmobil"

            Komentarz

            • krz_p
              Ambiente
              • 2007
              • 164

              #31
              E-MFA pokazuje prawdę, na wskaźnikach 90 stopni pokazuje gdy temperatura jest w zakresie 75-9X stopni, żeby ludzi zmianami temperatury nie denerwować
              Golf V GTI

              Komentarz

              • Marcinooo
                Rider
                • 2009
                • 332

                #32
                Zamieszczone przez Jac_ek
                Zamieszczone przez radik79
                Słuchajcie, można podmienić soft?
                Po to żeby mieć temp. oleju.
                Pozdrawiam,
                Podmienić to na pewno można, tylko jest pytanie gdzie i za ile ;-). Jeśli ktoś ma dobry kontakt z ASO to pewnie się da - ja kupowałem samochód w Kraku i tu pewnie będą na mnie patrzeć krzywo. Na razie się nie wybieram a jak będę to na pewno się o to upomnę, a nuż będą umieli i będą chcieli.
                To jest odpowiedź SAP na moje zapytanie odnośnie zmiany softu:

                Szanowny Panie. ©koda Auto Polska SA informuje, że w Pana samochodzie nie ma możliwości uaktywnienia takiej funkcji na poziomie wyłącznej zamiany tzw. softu. Chcąc uzyskać oczekiwaną przez Pana funkcjonalność, należałoby wymienić takie elementy, jak zestaw wskaźników na desce rozdzielczej i sterownik komunikacyjny, tzw. gateway, co – gdyby pominąć brak akceptacji Producenta na tego typu modernizacje – byłoby przede wszystkim obwarowane określonymi (raczej nie małymi) kosztami przedsięwzięcia. Dodatkowo trzeba zwrócić uwagę, że na wykonanie takiej „przeróbki” musieliby wyrazić zgodę przedstawiciele Autoryzowanego Partnera Serwisowego ©koda Auto, ponieważ tego rodzaju usługi nie są praktykowane na co dzień. Zatem gdyby nadal był Pan zainteresowany taką modernizacją, to o dalsze szczegóły prosimy pytać personel wybranego przez Pana Autoryzowanego Serwisu ©koda Auto. Z wyrazami szacunku Zespół INFO

                Komentarz

                • winni77
                  RS
                  • 2009
                  • 2183
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                  #33
                  krz_p, to ciekawe co piszesz i złe od podstaw. To w jakich warunkach wskazówka ruszy się ponad 90°C? Ale z drugiej strony pewnie masz rację, bo w Tico wskazówka ciągle mi się ruszała w okolicach optymalnej temperatury. Np. wiedziałem dokładnie kiedy mi się wentylator włączy.

                  [ Dodano: Nie 14 Mar, 10 08:44 ]
                  Marcinooo, czyli lipa.
                  Mój "Batmobil"

                  Komentarz

                  • misiekwaw
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2004
                    • 7715
                    • Ford

                    #34
                    Zamieszczone przez winni77
                    krz_p, to ciekawe co piszesz i złe od podstaw. To w jakich warunkach wskazówka ruszy się ponad 90°C? Ale z drugiej strony pewnie masz rację, bo w Tico wskazówka ciągle mi się ruszała w okolicach optymalnej temperatury. Np. wiedziałem dokładnie kiedy mi się wentylator włączy.
                    o ile dobrze pamiętam to do 96 stopni się nie ruszy ponad 90 a więcej przez 3 lata na VAGu nie znalazłem
                    Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                    http://www.disi-tune.pl
                    Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                    Był WRX
                    Była Octa

                    Komentarz

                    • Jac_ek
                      RS
                      • 2009
                      • 1733

                      #35
                      Zamieszczone przez Marcinooo
                      jak zestaw wskaźników na desce rozdzielczej i sterownik komunikacyjny, tzw. gateway
                      jasne, najgorsze jet to, że oni myślą (w SAP), że rozmawiają z kretynami - i tak też nas traktują... Zestaw wskaźników do wymiany ? co za bzdury !!! gateway? ehh... Może i ja coś do nich też skrobnę ;-)
                      - O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD

                      Komentarz

                      • liroyek
                        Rider
                        • 2008
                        • 620

                        #36
                        ti j podam dla porwnania scirocco
                        1,4 tsi 160 KM
                        na dworze ok -5
                        auto stalo u dilera na paringu
                        po przejechaniu ok 5 km temp plyny ok 90 stopni
                        OIL ok 50 po kolejnych 5 km OIL ok 80 stopni
                        potem troche pojedzilem, jakies 50 KM i doszla max do 89
                        Scirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
                        bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
                        http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
                        Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co

                        Komentarz

                        Pracuję...