dziwne objawy po właczeniu ogrzewania tylnej szyby

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Marek Tempe
    Drive
    • 2005
    • 76

    dziwne objawy po właczeniu ogrzewania tylnej szyby

    Zamieszczone przez luky8
    co do puchy od filtra to bedzie troche problem chyba bo z boku są takie wzmocnienia między którymi chyba ciężko będzie operować...
    Nie musisz malowac calej obudowy mozesz to zrobic do polowy :wink: do tego gdzie sie srubki wkreca.
  • EŁ
    L&K
    • 2004
    • 1168
    • Octavia III (5E3)
    • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
    • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

    #2
    dziwne objawy po właczeniu ogrzewania tylnej szyby

    po właczeniu ogrzewania tylnej szybki zaczynają sie wariacje :? ....nie zawsze..ale czesto..obroty zaczynają na wolnych falowac..widze ze leciutko przygasają swiatła na sekundę....( zaraz po właczeniu ogrzewania).....ktoś sie spotkał z czymś takim?..czyzby akumulator juz sie kończył?..alternator? regulator? :?

    Komentarz

    • djczas
      RS
      • 2005
      • 9612

      #3
      Ja to miałem przed zmianą alternatora na wiekszy, a;e umnie zaduży pobór prądu jest w samochodzie
      Przyczyna mogą być szczotki w alternatorze lub aku bo regulator napiecia chyba nie
      a i jeszcze jedno napisałeś że to trwa chwilke jak to krutko trwa to bym sie nie przejmował bo to jest kolejny duży odbiornik energi po światłach i auto musi sie dostosować do obciążenia

      Komentarz

      • Radkow
        Rider
        • 2004
        • 299

        #4
        Wydaje mi sie, ze jesli trwa to chwilke, to tak musi byc. U mnie mimo, ze mam nowiutki akumulator i ladowanie jest ok, to nawet jak szyby zamykam i dochodza do konca i obciazeniowka sie wlacza, to swiatla na ulamek sekundy przygasaja,ale tylko na wolnych orbotach.

        Przede wszystkim podjechalbym gdzies i sprawdzil sprawnosc akumulatora i ladowanie.
        Pozdrawiam
        Radek

        Komentarz

        • EŁ
          L&K
          • 2004
          • 1168
          • Octavia III (5E3)
          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
          • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

          #5
          bardziej mi chodzi o to bujanie obotów przy właczonej tylnej szybie...wyglada to tak że po zatrzymaniu sie ...oboty spadają na własciwą wielkosc odpowiednia do biegu jałowego..potem zaczynają dosc mocno sie bujać w dół ..góra..dół góra..po chwili sie ustalają ..wczesniej tego nie było na 100%....po wyłaczeniu ogrzewania szyby objaw znika natychmiast.....jakiś dobry elektryk w warszawie? :roll:

          Komentarz

          • Radkow
            Rider
            • 2004
            • 299

            #6
            Teraz mi sie przypomnialo, ze moj kolega mial podobna sytuacje w Felicji, moze to podobna sprawa. Po zapaleniu autko chodzilo w miare normalnie, ale po wlaczeniu chociazby dmuchawy zaczynaly mu falowac obroty, ale to sie okazalo, ze mial regulator napiecia na alternatorze popsuty i mial za male ladowanie. Skonczylo sie to bardzo szybko, gdyz na drugi dzien nie mozna auta bylo odpalic. Koszt czesci + robocizna 100 pln, ale to byla Felicja.
            Pozdrawiam
            Radek

            Komentarz

            • szkoda
              RS
              S_OCP Member
              • 2005
              • 22543

              #7
              u mnie to tez byl regulator napiecia.
              saport techniczny baj DGW
              była BKD+DSG '05 120kkm
              była BXE '08 190kkm
              no i nie ma :-)

              Komentarz

              • howard7
                L&K
                S_OCP Member
                • 2005
                • 1120

                #8
                Zamieszczone przez
                bardziej mi chodzi o to bujanie obotów przy właczonej tylnej szybie...wyglada to tak że po zatrzymaniu sie ...oboty spadają na własciwą wielkosc odpowiednia do biegu jałowego..potem zaczynają dosc mocno sie bujać w dół ..góra..dół góra..po chwili sie ustalają ..wczesniej tego nie było na 100%....po wyłaczeniu ogrzewania szyby objaw znika natychmiast.....jakiś dobry elektryk w warszawie? :roll:
                wal na PW mam kumatego elektryka niestety pod wawą ale jesli reguły to nie za daleko dla ciebie to nie ma sprawy
                (a juz moja w tym glowa by z ciebie nie zdarł kasy) :diabelski_usmiech
                SZŁEM BOKIEM BO NIE SZŁO INACZEJ IŚC
                Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców

                Komentarz

                • jodla
                  Drive
                  • 2005
                  • 45

                  #9
                  witam panowie moze byc tez przyczyna czesta w octavii I poprostu przeciera sie wiazka przy tylnej klapie i po wlaczeniu ogrzewania szyby tyl moze np; stykac sie z masa przewod
                  new turbo juz mam tylko zalozyc wydech srobiony
                  i dalsze zabawy w palnach he he 19''

                  Komentarz

                  • EŁ
                    L&K
                    • 2004
                    • 1168
                    • Octavia III (5E3)
                    • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                    • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                    #10
                    temat rozwiązany....przyczyną był stary pasek klinowy :lol: .....elektryk tylko spojrzał i wydał bezbłedną diagnoze..i wtedy sobie skojarzyłem ze od pewnego czasu wspomaganie tez chodziło ciezej i autko było jakies takie klockowate przy szybkich manewrach :? ...po wymianie i prundu wiecej i lepiej reaguje na ruchy fajerka.....

                    a tak na przyszłosc to w którym miejscu sie ta wiązka przeciera? :lol:

                    Komentarz

                    Pracuję...