Zamieszczone przez luky8
dziwne objawy po właczeniu ogrzewania tylnej szyby
Zwiń
X
-
dziwne objawy po właczeniu ogrzewania tylnej szyby
po właczeniu ogrzewania tylnej szybki zaczynają sie wariacje :? ....nie zawsze..ale czesto..obroty zaczynają na wolnych falowac..widze ze leciutko przygasają swiatła na sekundę....( zaraz po właczeniu ogrzewania).....ktoś sie spotkał z czymś takim?..czyzby akumulator juz sie kończył?..alternator? regulator? :?
-
-
Ja to miałem przed zmianą alternatora na wiekszy, a;e umnie zaduży pobór prądu jest w samochodzie
Przyczyna mogą być szczotki w alternatorze lub aku bo regulator napiecia chyba nie
a i jeszcze jedno napisałeś że to trwa chwilke jak to krutko trwa to bym sie nie przejmował bo to jest kolejny duży odbiornik energi po światłach i auto musi sie dostosować do obciążenia
Komentarz
-
-
Wydaje mi sie, ze jesli trwa to chwilke, to tak musi byc. U mnie mimo, ze mam nowiutki akumulator i ladowanie jest ok, to nawet jak szyby zamykam i dochodza do konca i obciazeniowka sie wlacza, to swiatla na ulamek sekundy przygasaja,ale tylko na wolnych orbotach.
Przede wszystkim podjechalbym gdzies i sprawdzil sprawnosc akumulatora i ladowanie.Pozdrawiam
Radek
Komentarz
-
-
bardziej mi chodzi o to bujanie obotów przy właczonej tylnej szybie...wyglada to tak że po zatrzymaniu sie ...oboty spadają na własciwą wielkosc odpowiednia do biegu jałowego..potem zaczynają dosc mocno sie bujać w dół ..góra..dół góra..po chwili sie ustalają ..wczesniej tego nie było na 100%....po wyłaczeniu ogrzewania szyby objaw znika natychmiast.....jakiś dobry elektryk w warszawie? :roll:
Komentarz
-
-
Teraz mi sie przypomnialo, ze moj kolega mial podobna sytuacje w Felicji, moze to podobna sprawa. Po zapaleniu autko chodzilo w miare normalnie, ale po wlaczeniu chociazby dmuchawy zaczynaly mu falowac obroty, ale to sie okazalo, ze mial regulator napiecia na alternatorze popsuty i mial za male ladowanie. Skonczylo sie to bardzo szybko, gdyz na drugi dzien nie mozna auta bylo odpalic. Koszt czesci + robocizna 100 pln, ale to byla Felicja.Pozdrawiam
Radek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez EŁbardziej mi chodzi o to bujanie obotów przy właczonej tylnej szybie...wyglada to tak że po zatrzymaniu sie ...oboty spadają na własciwą wielkosc odpowiednia do biegu jałowego..potem zaczynają dosc mocno sie bujać w dół ..góra..dół góra..po chwili sie ustalają ..wczesniej tego nie było na 100%....po wyłaczeniu ogrzewania szyby objaw znika natychmiast.....jakiś dobry elektryk w warszawie? :roll:
(a juz moja w tym glowa by z ciebie nie zdarł kasy) :diabelski_usmiechSZŁEM BOKIEM BO NIE SZŁO INACZEJ IŚC
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców
Komentarz
-
-
temat rozwiązany....przyczyną był stary pasek klinowy :lol: .....elektryk tylko spojrzał i wydał bezbłedną diagnoze..i wtedy sobie skojarzyłem ze od pewnego czasu wspomaganie tez chodziło ciezej i autko było jakies takie klockowate przy szybkich manewrach :? ...po wymianie i prundu wiecej i lepiej reaguje na ruchy fajerka.....
a tak na przyszłosc to w którym miejscu sie ta wiązka przeciera? :lol:
Komentarz
-
Komentarz