Rdza na spawie tlumika i takiego uchwytu na samym koncu
Wyglada calkiem pancernie k tylko przeraza mnie waga tego (wiadomo ile to wazy ,bo wyglada na ciezkie :wink: ) :roll: czy auto jakos gorzej sie nie prowadzi czasem ? :roll:
Rdza na spawie tlumika i takiego uchwytu na samym koncu
To norma?
Zardzewialy uchwyt i spaw jest dosc mocno auto ma gwarancje dostrzegalne jest tez jakby pekniecie przy spawie.Moge wyslac fotke jak ktos moze mi cos wiecej powiedział.
Tlumik w wersji TDi/
nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
Bo na spawach zawsze bedzie rdza, tlumik w TDi z tego co wiem, to w pierwszych ktore zaczely jezdzic po naszych drogach maja dalej ori. Stad jego cena ponad 800zl za tlumik ostatni.
Na pocieszenie powiem Ci, ze w OII tlumik ma plamki rdzy nawet na tych koncowkach z tylu, nie mowiac juz o mocowaniach zawieszenia i cos tam by sie jeszcze znalazlo.
P.S. Ja tam jeszcze Octavii w ktorej drzwi, albo progi byly zjedzone nie widzialem, a duzo mlodsze Fordy Focusy maja z dolu drzwi pecherze po 4-5 latach jazdy, ale to juz OT
Ja spróbuję przetrzeć te spawy na tłumiku odrdzewiaczem i polakierować farbą żaroodporną 700oC, którą malowałem bębny. Akurat mam srebrną. Ot taki eksperyment, zobaczę czy to coś da, interesuje mnie czy tego typu farba będzie odpowiednia na tłumik.
"coś być musi, do cholery, za zakrętem"
O1 Tour BFQ+LPG LR - BARRACUDA
O2 Tour BSE+LPG LR - MED
Komentarz