Rdza na spawie tlumika i takiego uchwytu na samym koncu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • TommyLee
    Ambiente
    • 2006
    • 179

    Rdza na spawie tlumika i takiego uchwytu na samym koncu

    Wyglada calkiem pancernie k tylko przeraza mnie waga tego (wiadomo ile to wazy ,bo wyglada na ciezkie :wink: ) :roll: czy auto jakos gorzej sie nie prowadzi czasem ? :roll:
  • rafalus
    L&K
    • 2005
    • 1140
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    #2
    Rdza na spawie tlumika i takiego uchwytu na samym koncu

    To norma?
    Zardzewialy uchwyt i spaw jest dosc mocno auto ma gwarancje dostrzegalne jest tez jakby pekniecie przy spawie.Moge wyslac fotke jak ktos moze mi cos wiecej powiedział.
    Tlumik w wersji TDi/
    nowy cSIMC od Aliego
    seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
    Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

    półosie seryjne przebieg 273 tyś

    Komentarz

    • Samiec
      RS
      S_OCP Member
      • 2004
      • 4287
      • Octavia I (1U2)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

      #3
      Zamiesc fotkie tu...
      A te tlumiki chyba nie powinny rdzewiec ,wiec jak jest gwarancja to ja bym ich gniotl :twisted:
      TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratoRS
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        Bo na spawach zawsze bedzie rdza, tlumik w TDi z tego co wiem, to w pierwszych ktore zaczely jezdzic po naszych drogach maja dalej ori. Stad jego cena ponad 800zl za tlumik ostatni.

        Na pocieszenie powiem Ci, ze w OII tlumik ma plamki rdzy nawet na tych koncowkach z tylu, nie mowiac juz o mocowaniach zawieszenia i cos tam by sie jeszcze znalazlo.


        P.S. Ja tam jeszcze Octavii w ktorej drzwi, albo progi byly zjedzone nie widzialem, a duzo mlodsze Fordy Focusy maja z dolu drzwi pecherze po 4-5 latach jazdy, ale to juz OT
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • Piotrus
          Rider
          • 2004
          • 524

          #5
          U mnie też ostatni wieszak jest zardzewiały ale auto jest z '99 roku i ma ponad 180kkm nalotu :wink:
          Piotruś
          AGR(RIP) + ALH

          Komentarz

          • niezal
            Rider
            • 2010
            • 283
            • BFQ 1.6 MPI 102 KM
            • BSE 1.6 MPI 102 KM

            #6
            Ja spróbuję przetrzeć te spawy na tłumiku odrdzewiaczem i polakierować farbą żaroodporną 700oC, którą malowałem bębny. Akurat mam srebrną. Ot taki eksperyment, zobaczę czy to coś da, interesuje mnie czy tego typu farba będzie odpowiednia na tłumik.
            "coś być musi, do cholery, za zakrętem"

            O1 Tour BFQ+LPG LR - BARRACUDA
            O2 Tour BSE+LPG LR - MED

            Komentarz

            Pracuję...