no właśnie nie napisałem mam klimatronic i włącza się mały ale tylko na chwilę, pompa chodzi normalnie włącza się i wyłącza ale wiatrak już się nie włącza dopiero jak wyłączam klimę ta też na chwilę się włącza.
1,9 tdi z DSG - jezdzi ktos?
Zwiń
X
-
1,9 tdi z DSG - jezdzi ktos?
hej,
ja ciagle na etapie wyboru skodziny. Czy jezdzi ktos 1,9tdi z dsg? jakie wrażenia? Czy w zwiazku z automatycznym przelaczaniem biegow odpada ewentualny problem dwumasy?
Cały czas wacham sie czy brac 1,9tdi czy 1,4tsi... Po jezdzie probnej serce podpowiada 1,4tsi, jednak kolega wzial wlasnie ten silnik i po pierwszych jego tankowaniach rozum raczej podpowiada 1,9tdi....
pozdr.,
-
-
wszystko zależy jak dużo będziesz jeździł, czyli jaki przebieg roczny robisz autkiem i jak długo będziesz je eksploatował.
Osobiście wziął bym 1.9 tdi choć ta moc do dsg jak dla mnie przy mała ale zawsze wirus wchodzi w gre :twisted: dlatego jednak 1.9.[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
dokładnie ja też nie rozumiem ty nie płacisz za paliwo itd to w czym problem?
chyba że nie wiesz czy wziąć dsg w TDi czy manualna w TSi , i tu bym się skłonił do dsg co by nierobie za murzyna :wink: przy zmianie biegów bo osobiście uważam że jazda będzie przyjemniejsza w DSG szczególnie po mieście.[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
Bardzo sobie chwalę, 113 tysięcy bez problemów, żadnych objawów problemów z dwumasą. O ile kojarzę to dwumasa dostaje w kość jak da się dużo gazu na niskich obrotach - przy DSG jak tak zrobisz to Ci od razu zredukuje więc dwumasa jest moim skromnym zdaniem oszczędzana.
Ja jeśli bym zmieniał to ewentualnie na 1.8 TSI z DSG 7-biegową, ale to raczej z różnych innych względów - ostatnio jeżdżę krótkie odcinki, to mi się TDI nie chce rozgrzać.Spider
---------------
Octavia II Elegance, 1.9 TDI (BKC) DSG + ESP + Xenon, Czerń Magiczna, chip tuning 140hp/300nm
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pitbullno ma to być auto firmowe (ja "tylko" mam wybrac wersje dla siebie) wiec zmiana programu raczej w gre nie wchodzi.... pzdr Jarek
aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SpiderO ile kojarzę to dwumasa dostaje w kość jak da się dużo gazu na niskich obrotach - przy DSG jak tak zrobisz to Ci od razu zredukuje więc dwumasa jest moim skromnym zdaniem oszczędzana.
Jak do firmy to 1.8TSI, mocy nigdy nie dosc Przeciez on pali podobnie jak ten 1.4TSI.
Ile to rocznie km ma robic ?? 30-60-90kkm :?:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftZamieszczone przez SpiderO ile kojarzę to dwumasa dostaje w kość jak da się dużo gazu na niskich obrotach - przy DSG jak tak zrobisz to Ci od razu zredukuje więc dwumasa jest moim skromnym zdaniem oszczędzana.
Jak do firmy to 1.8TSI, mocy nigdy nie dosc Przeciez on pali podobnie jak ten 1.4TSI.
Ile to rocznie km ma robic ?? 30-60-90kkm :?:Nie polecam ASO Warszawa Połczyńska 125.
Komentarz
-
-
jezdzic bede pewnie z 20 tys rocznie, za paliwo czasem jednak bede placil... duza czesc jazdy w odcinkach ok 15-20 kilometrów (czesto w korku), wiec diesel chyba nawet by sie dobrze nie zagrzał....
nigdy nie jezdzilem dieslem, ale ostatnio przejechalem sie astra IV 1,7 (chyba 125KM), wcześniej skodzinką 1,9 i mowiac szczerze astra duzo fajniej sie jechalo
Komentarz
-
-
Ostatnio podsłuchałem rozmowe klienta z mechanikiem w ASO n/t DSG i mechanik stwierdzil, ze przy DSG nie ma reguł każdy egzemplarz może pracować inaczej i czasem po przesiadce z jednego do drugiego mozna osądzić, że ktorys z nich ma usterke ale tak nie jest. Nie wiem czy to prawda bo brzmii jak bajera "jeździ, wiec się Pan odczep"
..ale jesli cos prawdy w tym jest, to trudne pytanie zadałes
Komentarz
-
-
1,9 TDI z DSG strasznie zamula, jeździłem nie raz i nie chciał bym tego.
1,4 TSI z DSG odejście ma super Do tego jest o niebo cichszy. Jeżeli chodzi o spalanie to pierwsze tankowania może być więcej bo on się układa. Jak zrobi z 2 - 3 tys km to zobaczysz że pali malutko w stosunku do oferowanej mocy.
Reasumując - bierz 1,4 TSI DSGSkoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Coke1,9 TDI z DSG strasznie zamula, jeździłem nie raz i nie chciał bym tego.
to naprawdę zależy od stylu jazdy :idea:
aczkolwiek nie miałem osobiście przyjemności 1,9 DSG potestować, za to w manualu IMO wół.
ale inna rzecz, że dynamiki serii 1,9 i 1,4TSI to w ogóle nie ma co porównywać.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Zamieszczone przez daneczek76wszystko zależy jak dużo będziesz jeździł, czyli jaki przebieg roczny robisz autkiem i jak długo będziesz je eksploatował.
Osobiście wziął bym 1.9 tdi choć ta moc do dsg jak dla mnie przy mała ale zawsze wirus wchodzi w gre :twisted: dlatego jednak 1.9.
Komentarz
-
Zamieszczone przez szkodaZamieszczone przez Coke1,9 TDI z DSG strasznie zamula, jeździłem nie raz i nie chciał bym tego.
to naprawdę zależy od stylu jazdy :idea:
aczkolwiek nie miałem osobiście przyjemności 1,9 DSG potestować, za to w manualu IMO wół.
ale inna rzecz, że dynamiki serii 1,9 i 1,4TSI to w ogóle nie ma co porównywać.
Z kolei w 1,4 tsi czy to niskie czy wysokie obroty będzie o niebo ciszej
Może dośc dobitnie napisałem ale skoro kolega nie musi sie liczyć z każdą złotówką na paliwie to naprawde lepszym wyborem będzie beznynka tsi. Gdybym osobiście musiał trzaskać ponad 30 000 rocznie i do tego sam za to płacić to nawet gdyby to wydawało dźwięk jak 1,4 TDI R3 to wolał bym dieslaSkoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk
Komentarz
-
Komentarz