Pytanie w sprawie ASV

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • DirkDiggler
    Ambiente
    • 2005
    • 220
    • DKZA 2.0 TSI 190 KM

    Pytanie w sprawie ASV

    Witam.

    Jutro sprawdzę za ile można dostać coś lepszego niż seryjne hamulce !


    Na szybko sprawdziłem... Jest dostępny zestaw tarcz 288 mm Power Disc (Nacinane)

    Polecam to rozwiązanie !



    Pozdro.
    WORK: Mondeo Titanium
    FUN: TypeR ver.IV
  • Arek
    RS
    S_OCP Member
    • 2005
    • 3143

    #2
    Pytanie w sprawie ASV

    Witam.
    Napewno podobny temat był gdzies na forum ale niemoge znalec ops:
    Niedługo konczy mi sie gwarancja a gdzies wyczytałem ze turbiny w ASV lubią byc awaryjne.Jak rozpoznać czy cos sie z nia dzieje złego??

    Dziekuje za pomoc. k
    pozdrawiam
    -----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM

    Komentarz

    • Purchawa
      Admin
      S_OCP Member
      • 2004
      • 8007

      #3
      Jezeli turbina nie "wyje", a auto nie traci mocy i nie lapie notlaufow, to sam nic wiecej nie rozpoznasz.
      "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
      Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

      STOP ECO-TERRORISM!

      Komentarz

      • Arek
        RS
        S_OCP Member
        • 2005
        • 3143

        #4
        Notlauf sygnalizuje na desce jakas kontrolką?? jesli tak to niemiałem
        Purchawa, niewiesz ile u MT kosztuje zdiagnozowanie turbiny?? czy to cos pomoze??

        [ Dodano: Czw 05 Sty, 06 10:54 ]
        bendi napisał/a:
        PS czy przejście w notlauf objawia się zapaleniem jakiejś kontrolki???

        W przypadku przeplywki, jak rowniez przepompowywania turbiny zadna kontrolka sie nie zapala.
        pewnie głupie pytanie ops: to jak poznac
        -----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM

        Komentarz

        • Purchawa
          Admin
          S_OCP Member
          • 2004
          • 8007

          #5
          Zamieszczone przez Arek
          Notlauf sygnalizuje na desce jakas kontrolką?? jesli tak to niemiałem
          Wszystkie znane mi notlaufy dotyczace spraw nazwijmy to "powietrznych", czyli problemy z turbina, mieszkiem, zaworkami, zbiornikiem podcisnieniowym nie sygnalizuja bledow kontrolka!
          Problemy paliwowe, olejowe, chlodzenia i hamulcow sygnalizuja.

          Zamieszczone przez Arek
          Purchawa, niewiesz ile u MT kosztuje zdiagnozowanie turbiny?? czy to cos pomoze??
          Pelna diagnoza 120zl. Czy pomoze? W 100% wydaje mi sie ze nie.

          Zamieszczone przez Arek
          W przypadku przeplywki, jak rowniez przepompowywania turbiny zadna kontrolka sie nie zapala.

          pewnie głupie pytanie ops: to jak poznac
          Problem z przeplywka i jego objawy byly opisywane wielokrotnie. Auto przymula w pewnych zakresach obrotow, nie jedzie wiecej jak 130km/h.

          Przepompowywanie to najlepiej widac na wskazniku cisnienia doladowania. Jak damy mocniej w palnik szczegolnie na 4 biegu, oraz przy zmianie najczesciej z 4 na 5, czuc mocne szarpniecie i tak jakby nagle auto stracilo moc. Slabo zaczyna sie rozpedzac i moze mocno kopcic.

          Jak Ci sie to przydazy to napewno odczujesz.
          Dobrze, ze chcesz chuchac na zimne i martwisz sie o autko, ale tez nie popadajmy ze skrajnosci w skrajnosc. Jak sie ma cos wysrac, to i tak sie wysra i zadne wczesniejsze diagnozy i sprawdzanie nie pomoze.
          "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
          Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

          STOP ECO-TERRORISM!

          Komentarz

          • Arek
            RS
            S_OCP Member
            • 2005
            • 3143

            #6
            Purchawa, dziekuje za troche wiedzy.Mysle ze to juz wszystko co chciałem wiedziec.
            dzieki bardzo i pozdrawiam
            -----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM

            Komentarz

            • Kaspoll19
              Classic
              • 2007
              • 7

              #7
              Jeśli camochud ci słabnie moze byc tęż taka przyczyna ze zawór ciśnieniowy do turbiny szwankuje i raz otworzy przepływ powietrza a raz nie, to tez jest jakaś mozliwość.

              Komentarz

              • Arek
                RS
                S_OCP Member
                • 2005
                • 3143

                #8
                Kaspoll19, ale żeś kotleta odsmażył z Czw 05 Sty, 06 00:29 :diabelski_usmiech
                -----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM

                Komentarz

                Pracuję...