[O1] Wymiana kratek nawiewow.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Sylwester_1124
    Classic
    • 2010
    • 30

    [O1] Wymiana kratek nawiewow.

    Panowie i Panie

    Czy mozna wymienic same tarcze ... a klocki zostawic stare ... bija mi strasznie a widze ze klocki sa całkiem grube ...
  • Kasiunia
    Drive
    • 2009
    • 93

    #2
    [O1] Wymiana kratek nawiewow.

    Krotkie pytanko. Mam polamane: nawiew srodkowy, a w prawym nie dziala regulacja. Zamowilam juz na allgro. Czy trudno jest je wymienic? Trzeba jakos umiejetnie podwazyc, czy trzeba rozbierac cos wiecej, by je wymienic? Mowa o nawiewach srodkowych i prawym.

    Aha, zamowilam tez joystick od regulacji lusterka - tu czeka na mnie jakis problem?

    Z gory dzieki za pomoc!

    Komentarz

    • Arti_r1
      RS
      • 2008
      • 2626

      #3
      o ile z kratkami bocznymi niema zbyt dużego problemu, wystarczy tylko podważyć na rogach np. plaskimi śrubokrętami i wyciagać.Ale już gorzej (moim zdaniem) wygląda sprawa z środkową. Tam już te zatrzaski trzymią dość mocno, i do tego najlepiej podejść we dwóch. Tam też podważasz na rogach :wink:
      a co do yojstika, to kupilaś go razem z tym plastikiem wokolo że wystarczy tylko wpiąć kable/kostke czy samą rączkę?
      Fabryka Barw :]

      Czarna O1 rs-line tdi
      Srebrna O2 Scout

      DACAR.team

      Komentarz

      • tryton
        Elegance
        • 2008
        • 935

        #4
        zobacz tu http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...tki+nawiew%F3w http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...tki+nawiew%F3w tu są boczne może ci to pomoże

        [ Dodano: Wto 16 Lut, 10 14:15 ]
        ps tu widać zaczepy

        Komentarz

        • endryu
          RS
          • 2006
          • 3773
          • Octavia II combi (1Z5)
          • CAXA 1.4 TSI 122 KM

          #5
          w tej środkowej trzeba najpierw wymontować powdażając ramkę-osłonke włącznika awaryjnych. Następnie widać zatrzaski włącznika świateł awaryjnych. Odginamy je i wypinamy włącznik. Następnie delikatnie podważamy wkrętaczkiem zatrzaski na kratce w miejscach widocznych jak na zdjęciu (tak jak sa widoczne na dole, tak i symetrycznie występują na górze). Kratkę pociągamy do siebie i jest zdemontowana. Podobne zatrzaski występują na kratkach bocznych.
          O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
          O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
          =================================================

          Komentarz

          • pedro
            Ambiente
            • 2009
            • 178

            #6
            koniecznie użyj tępego dosyc szerokiego narzędzia nie zniszczysz ramki i deski
            ja użyłem drewnianej łopatki z kuchni od patelni teflonowej
            Pozdrawiam
            pedro

            Komentarz

            • Kasiunia
              Drive
              • 2009
              • 93

              #7
              Dziekuje za wszystkie sugestie, naprawde pomogliscie!
              Cheers!

              Komentarz

              Pracuję...