problem z odpaleniem ciepłego silnika

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • piotrek_os
    RS
    S_OCP Member
    • 2006
    • 8160
    • Octavia II (1Z3)
    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

    problem z odpaleniem ciepłego silnika

    czy mógłbyś tych naklejek wiecej zrobić jeśli można też bym sie podłączył podał adres i zapłacił za niej kto oprócz ciebie wreszcie ma te naklejki bo juz sam niewiem?
    chciałbym więcej bo kolega Pablo28 też prosi a on jest z Olsztyna także w sumie potrzebuje 2xciemne autko i 1xjasne autko
    Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994
  • lolcia
    Classic
    • 2006
    • 3

    #2
    problem z odpaleniem ciepłego silnika

    mam taki problem kiedy odpalam octawie 19tdi na zimnym silniku to pali odrazu ,a na zimnym trzeba długo krecic zanim zaskoczy bylem w warsztacie ale komputer nic nie wyktył

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3




      W celu diagnozy, to najblizej chyba bedzie udac sie do Katowic u Aligatora, w ASO to maja blade pojecia jak silnik nie chce odpalac.

      Jaki przebieg :?:
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • hubert
        Ambiente
        • 2006
        • 119

        #4
        problem z odpalaniem ciepłego silnika

        też to miałem.dla masters tuning to 10 min roboty.polecam :lol:
        X1 20d s-drive m-pakiet i Ducato 100 Multijet...Skode miło wspominam

        Komentarz

        • strazakp
          Elegance
          • 2008
          • 819
          • Octavia II (1Z3)
          • CAXA 1.4 TSI 122 KM

          #5
          mam taki sam problem jeżeli chodzi o odpalanie O1 przy ciepłym silniku.
          Piszecie sporo o masters tuning i przeprogramowaniu softa.
          Czy ktoś wie gdzie można coś takiego zrobić w Trójmieście (dobrze i w miare niedrogo)???
          strazakp

          Była O1 1.9 tdi 110KM ASV 2001r. - służyła mi dzielnie 6 lat.
          Jest O2 1.4 tsi, 156KM/260Nm (podobno), CAXA, 2009r.

          Komentarz

          • Ziomal
            RS
            S_OCP Member
            • 2005
            • 5841
            • Octavia I (1U2)
            • BFQ 1.6 MPI 102 KM

            #6
            Zamieszczone przez strazakp
            Czy ktoś wie gdzie można coś takiego zrobić w Trójmieście (dobrze i w miare niedrogo)???
            napisz do użytkownika rob555 on pracuje w tune-up
            Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

            Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

            Jest O1 1.6 BFQ

            Komentarz

            • BOODZISZ
              Ambiente
              S_OCP Member
              • 2007
              • 235

              #7
              Potwierdzam. wizyta u mastersa zalatwia sprawę. ja byłem w Warszawie. Koszt 700zł. Tutaj http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ght=odpalaniem chłopaki pisali ze jest jakis tanszy sposób.

              Komentarz

              • gebek
                L&K
                S_OCP Member
                • 2007
                • 1214

                #8
                Jest jeden prosty sposob na te przypadlosc...ale mocno druciarski :diabelski_usmiech ,za
                to bardzo tani.
                Mialem w moim AGR to samo juz po 35.000km i zanim pojechalem to Mastersa zrobic program i podniesc dawke rozruchowa...zrobilem maly patencik :diabelski_usmiech .
                Z czujnika temp.cieczy wychodza dwie pary kabli.
                Jedna daje sygnal do wskaznika temp.cieczy,druga sygnal do ECU.
                Wystarczy przeciac te druga i komputer nie dostaje sygnalu i ''nie wie czy motor zimny,czy
                cieply''.
                I startuje z maksymalna dawka jak w najwieksze mrozy.Do tego grzeje swiecami 15 sek i
                odpala z przegazowka :diabelski_usmiech .
                Ja wiem,ze to malo profi sposob,ale doraznie pomaga.
                Oczywiscie na kabelku byl przelacznik i po odpaleniu zwieramy obwod i dalej jazdzimy z pelnym sygnalem dla ECU.
                Do nastepnego cieplego rozruchu. :diabelski_usmiech
                pozdrawiam
                Tato,tato...czy to auto jest chore?
                Nie synku...to diesel PD.

                Honda...the power of dreams.
                Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F

                Komentarz

                • Fery
                  Ambiente
                  • 2006
                  • 236

                  #9
                  Też to przerabiałem w moim AGR.
                  już przy przebiegu ok 60tkm zaczęło się i z czasem było co raz gorzej.
                  straszyli mnie wszyscy że to pewnie pompa paliwowa kończy się albo czujnik temperatury i w końcu znajomy elektronik sprawdził i okazało się że to wina komputera więc wgrał nową mapę rozruchu i teraz jara tak że rozrusznik robi tylko "pół obrotu" i jestem tryka lepiej niż nowe CR.

                  Komentarz

                  Pracuję...