Zamieszczone przez michals80
[O1] Octavia Tour 1.8T - czy warto?
Zwiń
X
-
To za 30kzł jeśli auto istotnie pewne bierz bo to wygląda na niezła okazje. Po 5-6ciu latach raczej dużo warte nie będzie ale to chyba każde auto, które kosztowało jako nowe około 60kzł, traci 3-4kzł/rocznie. I do tego wtedy już O1 nie będzie kilka lat produkowane a na rynku będzie O3.
Jak sie nie zdecydujesz to pamiętaj o mnie
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez shokA mnie ciekawi taka rzecz:
1.Skoro ktoś chce je sprzedać i auto jest w takim super extra stanie to dlaczego nie zostało wystawione na jakiś portalach do sprzedania?
2.Dlaczego ktos pozwala robić Ci takie dokładne zdjecia,przy swoim garażu?
3.Ktoś chce sprzedać i nie wie ile chce?
4.Sprzedający mając takie super, extra auto dobrze wie ile jest warte i raczej nie pyta sie kupującego ile mu da.Ponieważ nie sprzeda go poniżej wartości która napewno nie jest mała.
5.Auto ma robione zdjecia w dwóch róznych miejscach.To skąd jako potencjalny kupujacy masz dostep nacodzień do auta.
Heh lubie zadawać dużo pytań :diabelski_usmiech
Jeśli wszystko co napisałeś w poście numer 1 auto na pewno nie bedzie tanie.Jednak kwota 30tyś zaproponowana wyżej jest chyba przesadzona.To moje zdanie ponieważ jest to OctaviaI a to już konstrukcja z poprzedniej epoki. Jednak oferta okaże sie ciekawa dopiero jak zostanie przedstawiona cena :szeroki_usmiech
Kupiłem samochód od swojego szefa. Gosc mieszkał ok 30km od garażu. Auto trzymał hobbistycznie. Wypucowane, nigdy nie jeździło w zimie. Opony zimowe dostałem oklejone fabrycznymi taśmami producenta - tak jak wyjechały z salonu (dodatek gratis do auta).
Miało przejechane 38kkm przy wieku 7 lat. Przez ostatnie trzy lata przejechało 6tyś. (wycieczki latem na Mazury)!!! Wszystko udokumentowane w książce - regularnie serwisowane w ASO. Lakier bez uszczerbku, auto stało w garażu pod folią!!!
Jest to realne. Jest to rzadkość, ale do spotkania na rynku. Czy kupować? Jesli Ci się podoba to brać! To nowe auto i będziesz zadowolony. Zapłacisz po prostu dużo mniej niż za nowego.
Co do ceny - szef też nie wiedział ile za niego wziąc. Nie chciał go sprzedać, ale żona mu truła ze stoi nieuzywane. Niektórzy z okręgu łódzkiego widzieli mojego RSa. Da się mieć nowe auto w "starszym wieku". Znaleźć/kupić takie auto ciężko, ale jak jest okazja - dopłać trochę i kup jeśli Ci się podoba. Kupisz inne z wiekszym przebiegiem, ale nowsze i co? I dołożysz... i znów dołożysz... I znów...
Co do 1,8T - BA-JE-CZNY! I wcale nie jest paliwożerny. To powaznie ekonomiczne jednostki dające wielką przyjemność z jazdy. Polecam!
Komentarz
-
-
Ja bym brał bez zastanowienia, ponieważ tak samo zrobiłem równo rok temu
Mój samochód różni się jedynie dodatkami z RSa, radiem i mocą no i przy kupnie miał 70tys km nalatane. Jak narazie to tylko tankuję, myję samochód i się cieszę z jazdy, nic innego nie trzeba robic jak się trafia na taką okazjeByło, minęło:
RS Look @ 198KM/283Nm by Unitronic.
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Zamieszczone przez shokOI kontraOII po lifcie to dwa światy.- http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=485060#485060
Komentarz
-
Siemka !!!!
A Wam powiem ciekawostkę:
Syn naszej Szefowej dostał w prezencie od dyrekcji Seata II 1,6 benzynkę z 99 roku.
Oczywiście jak na młodzieńca (23l) to silnik się okazał za cienki (Za szybcy za wściekli) :szeroki_usmiech ........
No i co ???? - wyczaiłem na Allegro połówke anglika - Skodę RS 1,8 T 180 KM za 6500 złotówek (mileage-88000).
Oczywiście wszystko czyli motor , skrzynia, półoski, komputer, instalacja i inne pierdoły.
Z kolegą wyciągneliśmy ze zwłok Skodziny bebechy - na europaletę i sruuu do firmy, która zajmuje sie elektroniką samochodową.
Wymienili silniczek i gearshift , z seatowskiego na skodowski podłączyli wsio do kupy dwa tygodnie stał u nich, skroili za robotę 4 tysie (na biednego nie trafiło :P )
No ale teraz Seacik to jest wariat !!!!!!!!!!!
My od nas założyliśmy jeszcze dolocik stożkowy powietrza i wydech zmodyfikowany czyli strumienicę bez końcowego tłuma i jest spoko !!!!!
Silnik RS jest zajebisty !!!!!!!! Ten Seato-Skodnik to masakrator.
Na trójce jeszcze zrywa przyczepność. Lacze 17" niskoprofile.
Nie jeden łysielec w BMW poczuł smrodek znikajacego punktu :diabelski_usmiech .
No i ten silnik jest super (a jeszcze mozna schipować ECU (nie tylko diesel sie wkręca) i dostajemy silnik wtedy 220 KM taki jak w audi TT - tutaj są zastosowane fabrycznie wzmocnione korbowody, panewki to silnik nie rozpierniczy się za tysiąc kilometrów).
Także można polecić ten silnik ...
Komentarz
-
Komentarz