cieniu1, ja się może wypowiem na samo istnienie podłokietnika. wcześniej nie miałem go w żadnym aucie, teraz mam i na 100% jestem przekonany, że w przyszłości tylko z podłokietnikiem. jedyny minus to kręcenie bączków, jednak trochę przeszkadza nawet jak jest złożony :? ale w podróży-wygoda dla ręki, w zapakowaniu drobnych rzeczy jak klucze, komórka...jest nie zawodny :wink:
Powiem szczerze to co pokazałeś w linku NIE WARTO!!!
Przecież to widać ze to jakaś tandeta!!!
Sory ale lepiej poszukaj jakis lekke poocierany na allegro i go sobie możesz obszyc, ale oryginał to jest inna klasa
Ja mój sprzedałem za chyba 150zł a myślę ze za 100zł kupisz
Czy ktoś z was montował może taki podłokietnik do Octavii?
Nie i nigdy bym nie zrobił tego mojemu autku..
Zamieszczone przez cieniu1
Interesuje mnie to czy warto go kupić, jak jest wykonany, jak wyglada w aucie.
Nie..
A jak będziesz cierpliwy i będziesz śledził alledrogo to można kompletny ori podłokietnik z łapą wyrwać za 150zł.
Nie tak dawno (z 1,5 tygodnia temu) poszedł beżowy za 150zł, a w tym tygodniu poszły 2 czarne razem z tunelami (od MK4) po 170zł.
Jak będziesz szukał to zwracaj uwagę na podłokietniki do O1, MK4/Bora i zdaje się, że Leon/Toledo 2 mają takie same.
Dlugo myslalem o oryginalnym podlokietniku, tylko że ja mam O1 przed liftingiem i w tunel w tym modelu oryginalny podłokietnik nie bardzo pasuje. Ten prostokat w tunelu z miejscem na kubek jest za duzy. Nie chce zeby wyszla jakas kicha.
Nawet gdybym miał zmienić tunel środkowy (można tanio kupić używkę) to bym nie zakładał jakiegoś takiego co będzie Ci zgrzytał i po prostu zaraz go wyrzucisz. Szkoda pieniędzy. Poszukaj używki na forum albo na Allegro.
Ale czy mozna wymienic tunel?
Jeden i drugi bardzo sie rozni, chyba ze caly lacznie ze schowkiem pod radiem ale i tak nie wiem czy bedzie pasowac.
Gdzieś na necie są zdjęcia wymiany tylko dolnego tunelu i dopasowania do starej deski bez jej wymiany. Da radę to zrobić ale na łęczeniach pozostaną trochę większe szpary.
Komentarz