Hak do Octavii Tour 2009

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • marh
    Classic
    • 2011
    • 19

    Hak do Octavii Tour 2009

    marbab, ale mi chodzi o tą szynę a nie siłownik. szyna jest coś jak galwanizowaana i jak dla mnie to wygląda na taką co ma skłonność do korodowania :wink:
  • imported_Pikuś
    Classic
    • 2010
    • 15

    #2
    Hak do Octavii Tour 2009

    Temat wałkowany prawie do znudzenia ale jest małe ale: na aukcjach haki dotyczą modeli Octavii I do 2004-05r, posiadam z 2009r czy to ma znaczenie ?, czy koniecznie trzeba montować moduł elektroniczny (zamontowane czujniki cofania)?, jeżeli już którędy pociągnąć przewód główny zasilający(+)? skąd wziąć (+)(z listwy -której?, z pod skrzynki bezpiecznikowej?z bezpieczników na aku..?, jak daruję sobie moduł (podłączę równolegle) czy nie przeciążę układu?
    Przestudiowałem wskazówki forum im więcej czytam tym więcej nie wiem. Proszę o pomoc forumowiczów którzy rozwiązali ten konkretny problem.

    Komentarz

    • rogoz
      Rider
      • 2006
      • 397

      #3
      Zamieszczone przez Pikuś
      na aukcjach haki dotyczą modeli Octavii I do 2004-05r, posiadam z 2009r czy to ma znaczenie ?
      Nie ma znaczenia, wynika to z braku wiedzy u sprzedających, że O1 nadal jest produkowana pod nazwą Tour. Generalnie szukasz haka do O1, Golf IV, A3 itp.
      Ja świeżo zakupiłem Wesfalię automat za 350zł (niestety wiązka obcięta) w stanie igła.

      Zamieszczone przez Pikuś
      czy koniecznie trzeba montować moduł elektroniczny (zamontowane czujniki cofania)?, jeżeli już którędy pociągnąć przewód główny zasilający(+)? skąd wziąć (+)(z listwy -której?, z pod skrzynki bezpiecznikowej?z bezpieczników na aku..?, jak daruję sobie moduł (podłączę równolegle) czy nie przeciążę układu?
      Polecam lekturę: http://www.westfalia-automotive.de/f...391102-001.pdf
      Najwygodniej, ale i najdrożej będzie kupić oryginalną wiązkę, gdzie wpisz się do lamp wtyczkami. Koszt ok. 150zł.
      M.in. wynika z ww. dokumentu, że trzeba skonfigurować VAGiem moduł PDC (Park Distance Control), aby czujniki parkowania dezaktywowały się po podłączeniu przyczepy

      Komentarz

      • phrix
        L&K
        • 2007
        • 1000
        • Audi
        • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

        #4
        jeżeli już którędy pociągnąć przewód główny zasilający(+)? skąd wziąć (+)(z listwy -której?, z pod skrzynki bezpiecznikowej?z bezpieczników na aku..?,
        Kable pociągnij z lewej lapmy ( ta od strony kierowcy), najłatwiej jest się wpiąć w kostki w lampie. Ale całkiem sprawnie idzie tez podłączanie na takie spinki, które zaciskasz na kable od lampy. Kabel z lampy ciągniesz przez gumową zaślepkę w bagażniku. Na forum jest DIY jak samemu założyć haczyk. Operacja raczej prosta i przyjemna. Instalacji nie przeciążysz.
        Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI

        _

        Komentarz

        • rogoz
          Rider
          • 2006
          • 397

          #5
          Instrukcja montażu: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=31392

          Komentarz

          Pracuję...