Witam
W poniedziałek wróciłem z trasy, gdzie wszystko było ok. Wczoraj odpalam autko no i kicha. Pierw ma totalnego muła (na 1 od 0 do 20km/h trwa to ok. 3-4 sekund...) potem nagłe szarpnięcie i jest moc, za chwilę znowu muł i tak w kółko.
Problem jest zawsze po odpaleniu, potem jak chwilę poszarpie to zaczyna jeździć jak takie TDI 90KM może ciut mniej
Byłem dziś u "magika" podłączył pod komputer i powiedział że pokazuje błąd "zawór n239 przełączania klapy kolektora ssącego"
kurcze przecież to klapa gaszenia, czy może mieć ona jakiś związek z utrata mocy?
W poniedziałek wróciłem z trasy, gdzie wszystko było ok. Wczoraj odpalam autko no i kicha. Pierw ma totalnego muła (na 1 od 0 do 20km/h trwa to ok. 3-4 sekund...) potem nagłe szarpnięcie i jest moc, za chwilę znowu muł i tak w kółko.
Problem jest zawsze po odpaleniu, potem jak chwilę poszarpie to zaczyna jeździć jak takie TDI 90KM może ciut mniej
Byłem dziś u "magika" podłączył pod komputer i powiedział że pokazuje błąd "zawór n239 przełączania klapy kolektora ssącego"
kurcze przecież to klapa gaszenia, czy może mieć ona jakiś związek z utrata mocy?
Komentarz