Z tym podniesieniem to chyba chodzi o to, ze latwiej sie odpowietrza hamulce po zdjeciu kol 
Ja to robilem wg VAG, podpompowac hamulcem, wlaczyc procedure i wtedy tak jakby system robi cisnienie i zaczynamy odpowietrzac.
W sumie, dziwne by bylo zeby po wymianie tylnych klockow i przejechaniu sie troche dalej taki problem wystepowal.
Ja u siebie wymienilem przod tyl lacznie z tarczami i na poczatku faktycznie bylo zle, ale teraz pedal hamulca stoi tak samo wysoko jak przed wymiana po pierwszym nacisnieciu. Po kazdym nastepnym jest wyzej.
Normalnie hamuje, a opada jak opadalo.

Ja to robilem wg VAG, podpompowac hamulcem, wlaczyc procedure i wtedy tak jakby system robi cisnienie i zaczynamy odpowietrzac.
W sumie, dziwne by bylo zeby po wymianie tylnych klockow i przejechaniu sie troche dalej taki problem wystepowal.
Ja u siebie wymienilem przod tyl lacznie z tarczami i na poczatku faktycznie bylo zle, ale teraz pedal hamulca stoi tak samo wysoko jak przed wymiana po pierwszym nacisnieciu. Po kazdym nastepnym jest wyzej.
Zamieszczone przez loru

ale też się przymierzam.
Komentarz