Z tym podniesieniem to chyba chodzi o to, ze latwiej sie odpowietrza hamulce po zdjeciu kol
Ja to robilem wg VAG, podpompowac hamulcem, wlaczyc procedure i wtedy tak jakby system robi cisnienie i zaczynamy odpowietrzac.
W sumie, dziwne by bylo zeby po wymianie tylnych klockow i przejechaniu sie troche dalej taki problem wystepowal.
Ja u siebie wymienilem przod tyl lacznie z tarczami i na poczatku faktycznie bylo zle, ale teraz pedal hamulca stoi tak samo wysoko jak przed wymiana po pierwszym nacisnieciu. Po kazdym nastepnym jest wyzej.
Normalnie hamuje, a opada jak opadalo.
Ja to robilem wg VAG, podpompowac hamulcem, wlaczyc procedure i wtedy tak jakby system robi cisnienie i zaczynamy odpowietrzac.
W sumie, dziwne by bylo zeby po wymianie tylnych klockow i przejechaniu sie troche dalej taki problem wystepowal.
Ja u siebie wymienilem przod tyl lacznie z tarczami i na poczatku faktycznie bylo zle, ale teraz pedal hamulca stoi tak samo wysoko jak przed wymiana po pierwszym nacisnieciu. Po kazdym nastepnym jest wyzej.
Zamieszczone przez loru
Komentarz