Hehe aleś szczegółowy. Dzięki .. :szeroki_usmiech
mocowanie zacisku do zwrotnicy
Zwiń
X
-
mocowanie zacisku do zwrotnicy
Niestety, przy przeglądzie wyszło, że ktoś (nie wiem kto i kiedy niestety) ukręcił mi w zwrotnicy gwint od śruby mocującej do niej zacisk hamulca. :evil:
No i teraz pytanie. Czy to się da jakoś naprawić, czy tylko wchodzi w grę wymiana zwrotnicy. Pytałem na szrocie, to facet powiedział, że to będzie koszt rzędu 250 zł. W sumie niedużo, więc może nie ma co kombinować. W końcu chodzi o hamulce. :roll:
-
-
Uszy do góry Tam jest [shadow=red:891e939f8e]chyba [/shadow:891e939f8e]gwint M6, dlatego tak się często to urywa. Dobre warsztaty mają zestawy naprawcze - gwintownik i wytoczoną prowadnicę na gwint M8 (ze stali jakościowej) k
Robota trwa 15 min i po problemie :diabelski_usmiech
Jak chcesz konkretny namiar na gościa to napisz na priwa [email protected]
Macie rację, tam nie jest M6 a na oko M8. W każdym razie spokojnie się to naprawia bo mam tak zrobione u siebie.Był czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jaro4444Tam jest chyba gwint M6, dlatego tak się często to urywa.
W sumie chyba skończy się tak jak u Jackala. :roll:
Komentarz
-
-
A nie jest to M8 ?. Za każdym razem, gdy to odkręcam to wzrokowo widzę M8 i nigdy bym nie pomyślał, że jakiś D.... konstruktor mógłby wymyślić M9. Nie piszcie tylko, że M6 bo to byłoby już śmieszne, gdyby na dóch śróbach M6 wisiał zacisk hamulcowy. Gdy by to nie chodziło o zacisk hamulca to można by to tulejować, czy montować wkładkę (jak dla gwintów świec zapłonowych). A tak to chyba napawać, wiercić i gwintować. Robota dla ślusarza - byle nie partacza (ale poza napawaniem żadna filozofia) :lol:Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI
Komentarz
-
-
Napewno M9. Chciałem przetoczyć tarcze na samochodzie i przy próbie założenia przyrządu okazało się, że jest taki nietypowy gwint. I nic z tego nie wyszło, bo nie mieli oczywiście takich śrub. A wcześniej byłbym gotów się założyć, że nie będzie rzadnych problemów, bo to przecież jedno z najpopularniejszych rozwiązań - golfopochodne. A tu zonk. :shock:
Komentarz
-
-
No to ja się poddaję. Wynika z tego, że już wcześniej ktoś Ci przegwintował na M9. Ciekawy jestem tylko skąd wziął gwintwniki M9, no i potem śruby ?. Ja przy przetaczaniu tarcz nie miałem problemów, no a ETKA podaje, że śruby są M8x22.
Nie wiem, skąd te M9 ?Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI
Komentarz
-
-
No, napisałeś o jednej ze śrub mocujących zacisk do zwrotnicy i tak to przyjąłem
Ale z tyłu, czy z przodu to generalnie taka sama konstrukcja, wszak zacisk pływający.
EDIT: zapomniałem, że ja przy tarczach 288 mm mam inne zaciski. A jeśli chodzi o zacisk hamulcowy przedni to ETKA w moim przypadku daje d..., bo nie ma na rysunku ŻADNYCH śrub ! A czy nie rozważałeś zamontowania zestawu naprawczego, czyli nowych trzpieni prowadzących. Coś takiego obiło mi się o oczy w ETCE.Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI
Komentarz
-
-
Sprawdziłem dzisiaj śrubę, która siedziała w tym miejscu i jest M9. Myślałem, że może już coś było przegwintowane, ale widać nie.
A swoją drogą w Etce w zacisku od tarcz 280mm nie ma takiej śruby. Coś w tym stylu jest w zacisku od 288, ale takich w AHF chyba nie było. Coś chyba pokręcili w tym temacie. :roll:
Komentarz
-
Komentarz