u mnie na krótko pomaga silikon w sprayu, na wiosnę pewnie to zasilikonuję bezbarwnym.
octavia II 1,6 102km euro4
Zwiń
X
-
octavia II 1,6 102km euro4
jestem zdecydowany na zakup o2 z silnikiem 1,6 (auto jest już zarezerwowane itd itp - ale daleko i nie mam tym za bardzo jak sie przejechać...)
sam jestem mechanikiem - ale pytanie mam do użytkowników o to, jak sobie chwalą tą starą jednostkę na pojedynczym wałku (nie ukrywam - będę ten silnik modyfikował bez turbienia) w tej budzie - jak to jedzie generalnie...
diesel nie wchodził w grę - po prostu nie lubię diesli ...nie wchodzi w grę również tsi czy fsi...ani tym bardziej gaz....
wchodził w grę silnik 1,8T ale chyba w o2 jej już go nie było?
po prostu - mam bardzo fajną o2 zarezerwowaną w super pieniądzach (nic podejrzanego) i chciałbym ten swój wybór jakoś ugruntować...
jak temat tu nie pasuje - proszę przerzucić (ale nastawiam się na dyskusję o mechanice i elektronice tego silnika 102 konia)GSG
DOLOTY/ROZPÓRKI
HAMOWNIA Świątek - w trakcie realizacji
-
-
Demon prędkości to nie jest, jak chcesz przejechać z punktu A do punktu B to zda egzamin. Jeżdżę na codzień po mieście i daje radę. Jak będziesz chciał coś więcej to trzeba go mocno kręcić. Faktem jest, że każdy mechanik naprawi go "...młotkiem na stole w kuchni..." / wypowiedż pracownika ASO Emida Ruda Śląska / potwierdzona u znajomego mechanika.szerokości
O2 FL 1,6 Mint "MAŁA CZARNA"LPG - LandiRenzo
Komentarz
-
-
Do spokojnej jazdy wystarczy, chociaż spadek osiągów jest zauważalny przy włączonej klimatyzacji albo kołach 16". Przy spokojnej jeździe spalanie jest w normie, chociaż mogłoby być niższe.
Z wad, z mojego punktu widzenia, mogę wymienić zbyt krótkie przełożenie 5 biegu. Przy około 130km/h ma 4 tyś. obr. Ogranicza to prędkości przelotowe na autostradzie i szybko rośnie spalanie.
Komentarz
-
-
Jak dla mnie ten silnik całkiem nieźle sobie radzi z O IIdodatkowo ja fajnie go sobie ułozyłem i kolega któy ma toledo II 1.8 20V jest zaskoczony za kazdym razem gdy jedzie moja O II, ze 1.6 potrafi tak jechać
Fakt przydało by sie jeszcz eparę Niutków i koni ale nie jest źle. Nawet na trasie 1.6 MPi fajnie jedzie choc pzry wyprzedzaniu trzeba redukować. weilkim plusem tego silnika jest mocny dół. Pozatym jest to jednostka totalnie bezawaryjna i nie bioraca oleju. Jesli mam być szery to jest bardzo zadowolony z tego silnika choć na pewno chcialbym teraz cos mocniejszego, ale jak to w zyciu apetyt rosnie w miarę jedzenia :0
P.S.
Przed O II jeździłem Laguną I ph II 1.8 16V (120KM) i choc na pewno była ona mocniejsza i bardziej elastyczna to przesiadka na O II z 1.6 MPi pod maska wcale nie jest dla mnie katorgą.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
silniczek raczej mocy ma mało,do spokojnej jazdy idealny,
może trochę duzo pali ale za to łatwy do naprawienia,
ponoc za duzo nie da się go zmodyfikować (dodać mocy)
wiesz jak będziesz go kręcił na wysokie obroty to i nawet jedzie
ja na A4 jechałem 180 km/h i nie było strasznie i nawet szybko
wszedł na tą prędkość ale jeśli zamierzasz jeździć szybko to chyba
lepiej wybrać inny silnik.Jak chcesz bardziej konkretne informacje
to pytaj
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez maba8ja na A4 jechałem 180 km/h i nie było strasznie i nawet szybkoCzarny Elegance
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BigZamieszczone przez maba8ja na A4 jechałem 180 km/h i nie było strasznie i nawet szybkoO2 FL 1,6 Mint "MAŁA CZARNA"LPG - LandiRenzo
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez irekgbędę ten silnik modyfikował bez turbienia
bo skoro zależy Ci na osiągach to chyba nie tędy droga.
auto jeździ "przeciętnie-dobrze" ale jeśli stawiasz na osiąg to nie jest to IMO zbyt dobra baza...saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
no więc dzisiaj pierwszy raz oblatywałem tą O2 ... jest ok..generalnie stoi w miejscu ale skrzynka jest bardzo dobra - bardzo dobrze zestrojona moim zdaniem - nie ma się czego wstydzić...
tzn nie będzie to pierwsze takie 8V do "robienia..." na starym bloku więc tutaj wyjscie na 130 konia i okolice 180Nm są w zasięgu na normalnym kolektorze ssącym - ale o tym jak się uda auto kupić - przetarg :/
jak się nie uda szukam dalej...generalnie bazowo wałek świątka a reszta i tak będzie robiona u mnie - kolektor wydechowy potem napewno ssący...
elektronika na szarym końcu - nie wiem co tam siedzi (jeszcze) (siemens?marelli?)
są różne szkoły - jedne wyznają diesla, inne "nowe" TSI czy FSI..
ja wyznaje stare 8 zaworowe jednostki...chciałem względnie tanie i dobre auto - sorry ale jak zderzak kosztuje tyle co do seicento to części są tanie...ze nie wspomnę o kosztach rozrządu..o gustach też się nie dyskutuje ale nie ukrywam - kto mnie zna wie jak psioczę na diesle - po prostu wolnossaki lubie i basta
dla mnie bomba...auto ma służyć do jazdy - zatem i modyfikacje będą typu gran turismo...
przesiadam się z 6 biegowego seicento, a mam coraz dalsze wypady służbowe i po prostu muszę coś kupić "normalnego" żeby dobrze, wygodnie dojechać i wrócić bezpiecznie...
a silnik hm...bardzo liniowy bym powiedział - równo wszystko narastało dzisiaj jak to testowałem więc ewolucja tego starego 8V jest całkiem całkiem niezła...
co dodać - czekam na wynik przetargu...
ale czy wygram czy nie...wiem ze O2 to auto generalnie takie jakiego szukam: nie jest to Golf..nie jest Volvo...chodzi o to że nie rzuca się w oczy, ale dostojne jest...GSG
DOLOTY/ROZPÓRKI
HAMOWNIA Świątek - w trakcie realizacji
Komentarz
-
Komentarz