u mnie na krótko pomaga silikon w sprayu, na wiosnę pewnie to zasilikonuję bezbarwnym.
octavia II 1,6 102km euro4
Zwiń
X
-
octavia II 1,6 102km euro4
jestem zdecydowany na zakup o2 z silnikiem 1,6 (auto jest już zarezerwowane itd itp - ale daleko i nie mam tym za bardzo jak sie przejechać...)
sam jestem mechanikiem - ale pytanie mam do użytkowników o to, jak sobie chwalą tą starą jednostkę na pojedynczym wałku (nie ukrywam - będę ten silnik modyfikował bez turbienia) w tej budzie - jak to jedzie generalnie...
diesel nie wchodził w grę - po prostu nie lubię diesli ...nie wchodzi w grę również tsi czy fsi...ani tym bardziej gaz....
wchodził w grę silnik 1,8T ale chyba w o2 jej już go nie było?
po prostu - mam bardzo fajną o2 zarezerwowaną w super pieniądzach (nic podejrzanego) i chciałbym ten swój wybór jakoś ugruntować...
jak temat tu nie pasuje - proszę przerzucić (ale nastawiam się na dyskusję o mechanice i elektronice tego silnika 102 konia)GSG
DOLOTY/ROZPÓRKI
HAMOWNIA Świątek - w trakcie realizacji
-
-
Demon prędkości to nie jest, jak chcesz przejechać z punktu A do punktu B to zda egzamin. Jeżdżę na codzień po mieście i daje radę. Jak będziesz chciał coś więcej to trzeba go mocno kręcić. Faktem jest, że każdy mechanik naprawi go "...młotkiem na stole w kuchni..." / wypowiedż pracownika ASO Emida Ruda Śląska / potwierdzona u znajomego mechanika.szerokości
O2 FL 1,6 Mint "MAŁA CZARNA"LPG - LandiRenzo
Komentarz
-
-
Do spokojnej jazdy wystarczy, chociaż spadek osiągów jest zauważalny przy włączonej klimatyzacji albo kołach 16". Przy spokojnej jeździe spalanie jest w normie, chociaż mogłoby być niższe.
Z wad, z mojego punktu widzenia, mogę wymienić zbyt krótkie przełożenie 5 biegu. Przy około 130km/h ma 4 tyś. obr. Ogranicza to prędkości przelotowe na autostradzie i szybko rośnie spalanie.
Komentarz
-
-