[O2] czekałem tylko 8 000km

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Lashlo
    L&K
    S_OCP Member
    • 2007
    • 1455

    #26
    Ja rowniez przeszedlem przy 15 tys na wymiany co 15 tys.Jakos tez nie wierze,ze oleje moga do 30 tys zrobic...Wymieniam olej LL co 15 tys i mam spokoj ;-)

    Komentarz

    • genesis
      Ambiente
      • 2010
      • 232

      #27
      Właśnie ciekawe jest to, że wszyscy co rezygnują z LL twierdzą, że nie wierzą w wytrzymałość oleju. A tak naprawdę to taka zmiana jeśli ma być czymś spowodowana to przede wszystkim filtrem, który niekoniecznie musi lubić takie przebiegi bez wymiany.
      A więc nasuwa mi się takie spostrzeżenie, że temat olejowy dla większości użytkowników dróg jest błądzeniem we mgle. Każdy ma swoje zdanie, ale nikt nie wie jak powinno być prawidłowo.
      DADRL wyłącz światła - włącz myślenie

      Komentarz

      • Lashlo
        L&K
        S_OCP Member
        • 2007
        • 1455

        #28
        genesis, dlatego im czesciej sie wymieni oliwe+filtr oleju,tym lepiej :-)

        Komentarz

        • szkoda
          RS
          S_OCP Member
          • 2005
          • 22543

          #29
          Zamieszczone przez genesis
          Każdy ma swoje zdanie, ale nikt nie wie jak powinno być prawidłowo.
          dokładnie tak jest
          z tym, że częstsze niż potrzeba wymiany nie szkodzą.
          saport techniczny baj DGW
          była BKD+DSG '05 120kkm
          była BXE '08 190kkm
          no i nie ma :-)

          Komentarz

          • piramida
            RS
            • 2009
            • 12222
            • Superb III (3V3)

            #30
            ja wymieniam co 10 tys z racji ciężkiej prawej nogi i krótkich odcinków jazdy
            superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

            poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

            Komentarz

            • tomasz0328
              Drive
              • 2008
              • 57

              #31
              [ Dodano: Nie 11 Kwi, 10 23:07 ]
              aha odnosnie docierania, trzeba jezdzić dynamicznie w pełnych zakresach obrotów najlepiej od samego początku, napisałem dynamicznie to nie znaczy pałować :!: Płynnie ale wysoko kręcić i nie jezdzić z niskich obrotów. Najwazniejsze jest pierwsze kilkaset km, ale to co napisałem dotyczy głównie silników po remoncie, silniki wsadzone w fabrycznych autach są juz czesciowo ułożone i specialnie nie trzeba przejmowac sie juz docieraniem.[/quote]

              w instrukcji jednak co innego piszą
              w ciągu pierwszych 1500km silnik musi zostać dotarty
              do 1000km
              - nie przekraczać 3/4 max. prędkości obrotowej
              - nie wciskać pedału przyszpieszenia do końca
              - unikać wyskokich prędkości obrotowych silnika
              - nie ciągnąć przyczepy

              od 1000 do 1500km
              - można stopniowo zwiększać prędkość jazdy
              i dalej piszaą " podczas pierwszych godzin pracy silnik ma większe tarcie wew.....
              Sposób jezdy podczas pierwszych 1500km decyduje o jakości procesu docierania.

              informacje z instrukcji obsuługi Octavii

              Komentarz

              • piramida
                RS
                • 2009
                • 12222
                • Superb III (3V3)

                #32
                wiesz fabryka musi sie maksymalnie zabezpieczyc w razie ewentualnych usterek dlatego piszą ze delikatnie przez pierwszy okres, ale znajdziesz w necie wiele informacji na temat docierania silnika.
                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                Komentarz

                Pracuję...