damian, Jak klapa jest niedomknieta to jej nie otworzysz w momencie jak zablokuje sie zamek. Tam jest podwojna blokada w zamku.
automatyczne ryglowanie drzwi - JAK?
Zwiń
X
-
Ja za to codziennie korzystam z auta tak że przy otwartej klapie zamykam samochód i mam swiety spokój, bo nikt mi nie wlezie do srodka.W alarmie jest taka fajna funkcja,że jak nie sa pozamykane jakieś drzwi to nie błysną kierunki.A przy otwartych tylko drzwiach kierowcy centralny sie nie zamknie.A6 Avant 1.9 TDI AVG - przedlift
AR 156 SW 1.9 JTD 16V - półlift
O1 Combi 1.6 MPI BFQ - polift
-------------------------------------------------
Dysponuję kasownikiem do poduszek VAG
Komentarz
-
-
W Wimarze za uruchomienie tej opcji chcieli ok. 130 zł. Gdy zapytałem, jak to jest, że zapłaciłem za sprzęt którego nie mogę używać i że to jest granda, pan od serwisuops: , uśmiechnął i przyznał mi rację. Ale dalej chciał 130 zł. Dobrze, że mogę jeździć samochodem a nie tylko podziwiać go z balkonu :evil:
Dodam tylko, że chciałem to uaktywnić w trakcie przeglądu i wymiany oleju, czyli i tak VAG był podłączany i wystarczyło poświęcić pół minuty na samą aktywację. Wniosek: godzina pracy w Wimarze to 15600 zł. Ja też chcę tak zarabiać !!! :evil:
Ciekawe, co na to prawnik? Nie ma na forum jakiegoś?Pozdrawiam, Dezet
Komentarz
-
-
Ja sobie wczoraj uaktywniłem tą funkcje zwykłym VCDS-em. Wszedłem w 46-Central Conv. Dalej Long Coding Help i zaznaczyłem 2 opcje na dole. Jedna to automatyczne ryglowanie się drzwi (po przekroczeniu 15 km/h) a druga to że bodajże po wyjęciu kluczyka sam się odblokują. I nie musiałem jechać do aso. Jeszcze muszę sprawdzić czy awaryjne mi zadziałają przy mocnym hamowaniu bo włączone to miałem ale nie testowałem.
Edit
No wiem. Kotlet już taki trochę zielonkawy xD, ale może jakiemuś świeżakowi się przyda, bo tak to po przejrzeniu postów może wyniknąć, że trzeba jechać do ASO i płacić niewiadomo jakie sumy, bo trzeba podłączyć się do komfortu. xD
Komentarz
-
Komentarz