meridomaniak, Szkoda to spokojny człowiek więc wątpie :szeroki_usmiech [bto mnie Panowie zaskoczyliście tymi opiniami...
kolejna wymiana przerywacza od kierunkow
Zwiń
X
-
kolejna wymiana przerywacza od kierunkow
witam dzisiaj zaczal znowu szalec mi przerywacz
autko mam jakis 3 lata i juz chyba 3 przerywacze wymienilem
czy moze byc to spowodowane jakas usterka w elektryce
bo zawsze pada mi kilka tygodni po gwarancji :evil:
teraz wlacza sie samoczynnie (nie mrugaja kierunki tylko slychac to pstrykanie)
jak wlaczy sie kierunkowskaz to chodzi prawidlowo
moze podpowiecie mi co z tym fantem zrobic bo kolejny raz 80zl palcic to troche mi sie nie usmiecha
moze to wina wigloci??? jak go rozbiore i przesmaruje lub dmuchne powietrzem pod cisnieniem to myslicie ze to cos da????
czekam na sugestie pzdr chester
-
-
witam
miałem to samo tz. po zdemontowaniu przerywacza i założeniu nowego nic się nie zmieniało tykało bez przerwy. Uszkodzeniu ulega przełącznik kierunków przy kolumnie kierownicy, taki pierścień z przełącznikami. Do wymniany należy zdemontować plastiki, kiere ( z poduszką !! ) i dźwignię. Tylko nie daj się naciągnąć na wymiane całej dźwigni.
pozdrawiam.- No nic. Życie jest piękne, ale trzeba się pchać do przodu.Kulturalnie, ale pchać. o. Rydzyk
Komentarz
-
-
Mam pytanko z tym zwiazane, przeszukalem forum i roznie piszecie przerywacz albo dzwignia albo przelacznik. Czy VAG pokazuje jakis blad z tym zwiazny czy nie? Czy mozna zdiagnozowac w miare pewnie co padlo z tych 3 w/w rzeczy. U mnie raz tyknie po wlaczeniu kierunkowskazu i zamiera jutro jade do mechanika i ciekawy jestem co mi powie.Passat 2.0 TDI, 140 KM, 2007, Comfortline
mam nadzieję, że będzie równie dobry co octavia...
Komentarz
-
-
Elo
Może to jakaś złośłiwość ale wczoraj stało mi się dokładnie to samo, co chesterowi tyka jak wściekły, ocipieć można, dziś jeszcze nie sprawdzałem, ale też mnie ciekawi czy można to zdiagnozować jakoś :?:
pzdrŻycie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
BMW serii 3... Radość z jazdy.
Komentarz
-
-
michu, ale mi nie tyka bez przerwy czasmi sie wlaczy
na kilka sec potyka i przestaje wczoraj podczas jazdy ani razu sie nie wlaczyl za to dzisiaj odrazu po wlaczeniu silnika tyknal sobie 2-3 razy i przestal
jesli to dzwignia kierunkow to nawet i dobrze bo w szafce czeka tempomat na zamontowanie i nigdy nie bylo czasu wiec teraz moze sie znajdzie
miałem to samo tz. po zdemontowaniu przerywacza i założeniu nowego nic się nie zmieniało tykało bez przerwy
Komentarz
-
-
Hmm to znakiem tego u mnie jest pewnie cos z dzwignia bo sam z siebie (bez swiecenia kierunkow) nie stuka, tylko zamiera, tzn kierunek mrygnie 2, 3 razy i koniec ani stukania ani kierunku. Moze to jest ta diagnoza czy przerywacz czy dzwignia... :roll:Passat 2.0 TDI, 140 KM, 2007, Comfortline
mam nadzieję, że będzie równie dobry co octavia...
Komentarz
-
-
Bart
NIc nie kupuj
Witam, w końcu postaniowiłem dodać coś od siebie na tym forum, ponieważ mam juz pare ładnych lat ten samochodzik i znam dużo usterek które go trapią i chce się tym podzielić z inymi.
Nie kupujcie części w ASO bo oni zawsze będą naciągać.
Sprawa z tykającymi kierunkami to juz od paru lat (parunastu) utrapienie ze stajni VW.
Problemem są powstające opiłki miedzi (chyba) które sie tworzą w przełącznikach kierunku.
Następstwem są te wkurzające odgłosy dochodzące ze środkowej konsoli. Wiem, że na pierwszą diagnoze zabierać by się trzeba za wymiane przerywacza. Lecz w 90% są tą te opiłki.
Wystarczy kupić sprężone powietrze w sprayu sciagnac obudowe z kierownicy i przedmuchać felerne miejsce.
Ja w swoim wypadku, nawet nie mialem powietrza w sprayu i użyłem wd40,nie rozrkecałem tez kolumny kierownicy. Teraz działa cacy i jak pewnie znow zacznie pstrykac zrobie to samo
Komentarz
-
Bart, Ale z drugiej strony, powiedz czemu wymiana tego przerywacza pomaga :?: Dwa razy mialem z nim problem i koles z serwisu przechodzil wyjmowal stary, wkladal nowy i tyle. NIC wiecej nie dotykal, bo bylem przy aucie.
Z tymi stykami w dzwigni, to faktycznie stary bajer VW, ale tu chyba jednak cos innego jest za to odpowiedzialne, albo inaczej opilki wykanczaja przekaznik kierunkowskazow
Komentarz
-
-
Dmuchnac trzeba by bylo tak jakby do srodka tego przelacznik w ktorym obraca sie dzwignia gora-dol i przod-tyl. Bez demontarzu tez da rade, bo tam jest taka gume wiec w miedzy to a plastik cos wlozysz.
Xekon prezentowal w jednym z topikow dokladnie jak to jest zbudowane i topik jest dziale zrob to sam - zapraszamy :idea:
Komentarz
-
-
Bart
OK, troche moze bylem nie precyzyjny.
1.CHodzilo mi o to, ze jezeli sie porzadnie do tego zabrac, to nalezalo by rozkrecic ten plastik za kierownica (sruba chyba z dołu) czyli obudowe.
2. Wziasc sprezone powierze z rurka, słomką i ruszac przelacznikiem gora dól i dmuchać gdzie sie da. (przedmuchac wnetrze przelacznika)
NIe twierdze ze jest to rozwiązanie na wszystkie problemy bo moze sie pewnie zdarzyc ze komus sie to tak zakidało, ze bez wymiany sie nie obejdzie.
Ale w ostatecznosci podobno trzeba wyjac ten przełącznik , rozłozyc go na czesci, przesmarowac, poskładac i powinno dzialac jak nowka.
Maicroft- moze w towim przypadku bylo jednak wina po teamtej stronie. Ja osobiscie sadze ze jak bym dał do ASO auto z tym problemem to oni by wymienili mi przerywacz (tak jak kazałem) a przedmuchali by mi te przełącznik i wszyscy byli by zadowoleniu. Oni ze sprzedali mi część a ja ze mi działa.
Komentarz
-
No wiec zgodnie z mail-em od Mikrusa opisze co zrobilem:
znajomy mechanik powiedzial tak: mozesz przedmuchac jak chcesz nie zaszkodzi ale wymienic przerywacz musisz. Wiec kupile i wymienilem. Rzeczywscie jest to trywialne - podwadzilem zaslepke od dolu i wyszlo. Jednak nie wyszla mi kostka od przerywacza (gdzies byl przycisniety przewod) dopiero jak wyciagnolem radio to wyszla kostka. Zapodalem nowy przerywacz i az milo. Jak wsuwalem radio to spalil mi sie bezpiecznik (nr 42) od radia - naciety byl przewod ACC i zwarl sie z masa :? , zaizolowalem bezpiecznik podmienilem od zapalniczki ( bo nie uzywam) :roll: i jest ok. Dzisiaj kupie zapasowe bezpieczniki bo wstyd nie miec ops: i psikne sprezonym powietrzem przy dzwigni. kPassat 2.0 TDI, 140 KM, 2007, Comfortline
mam nadzieję, że będzie równie dobry co octavia...
Komentarz
-
Komentarz