No to jestem w szoku.
Zasłonki zainstalowane - efekt - gangsta octa :diabelski_usmiech
Od środka widać wszystko, efekt przyciemnienia jest odpowiedni.
Zasłonki wchodzą p&p. Dosłownie. Te od przestrzeni bagażowej (boczne) są na delikatny wcisk. Na klapę tylną wystarczają dwa uchwyty na dwie zasłonki.
Drzwi boczne to po 3 uchwyty.
Łącznie 8 uchwytów, które jak wyciągnąłem z paczki nie napawały mnie optymizmem że to się uda. A się udało.
Mimo tego zasłonki trzymają się elegancko (klapą potrzaskałem i nie ma tendencji do przesuwania się, więcej, nawet korekty ustawienia były nie takie łatwe bo się wszystko dobrze trzyma. Łączenie zasłonek w tylnej szybie w ogóle nie stanowi problemu w lusterku.
Od zewnątrz zaś nawet wlepiając nos w szyby trudno zobaczyć co jest w środku. :szeroki_usmiech
A jak się władza przyczepi że coś jest nie tak to można ściągnąć wszystko w 1 minutę na poczekaniu, aby w wolnej chwili w 2 min założyć wszystko na swoje miejsce :diabelski_usmiech
skemenhs - szacuneczek
A to się cieszę ,że wszystko gra. Polecam się na przyszłość.
[ Dodano: Pią 29 Paź, 10 00:20 ]
Zamieszczone przez Aras
[ Dodano: Czw 28 Paź, 10 23:05 ]
Zamieszczone przez soszek81
No to jestem w szoku.
Zasłonki zainstalowane - efekt - gangsta octa :diabelski_usmiech
Od środka widać wszystko, efekt przyciemnienia jest odpowiedni.
Zasłonki wchodzą p&p. Dosłownie. Te od przestrzeni bagażowej (boczne) są na delikatny wcisk. Na klapę tylną wystarczają dwa uchwyty na dwie zasłonki.
Drzwi boczne to po 3 uchwyty.
Łącznie 8 uchwytów, które jak wyciągnąłem z paczki nie napawały mnie optymizmem że to się uda. A się udało.
Mimo tego zasłonki trzymają się elegancko (klapą potrzaskałem i nie ma tendencji do przesuwania się, więcej, nawet korekty ustawienia były nie takie łatwe bo się wszystko dobrze trzyma. Łączenie zasłonek w tylnej szybie w ogóle nie stanowi problemu w lusterku.
Od zewnątrz zaś nawet wlepiając nos w szyby trudno zobaczyć co jest w środku. :szeroki_usmiech
A jak się władza przyczepi że coś jest nie tak to można ściągnąć wszystko w 1 minutę na poczekaniu, aby w wolnej chwili w 2 min założyć wszystko na swoje miejsce :diabelski_usmiech
Do powyższego mogę jedynie dodać że naprawdę te zasłonki dają rade w słońcu. Mam "wersję testową" od tygodnia i moja córka jest bardzo zadowolona. Patrzenie przez nie np. przy cofaniu (choć mam tylko boczne tylne) nie stanowi problemu, a z drugiej strony mocno tłumią nawet ostre promienie zachodzącego słońca.
A na zimę czy szarówkę - 2 minutki i do bagażnika
Aras - Twoje zasłonki w wersji końcowej wyjdą w środę.
Hej.
Mowa oczywiscie o silniku tdi.
Co moze byc przyczyna totalnie zniszczonych "szklanek" po przebiegu 170000km w regularnie serwisowanym(wymieniany olej w serwisie do przebiegu 167000km)? W systemie longlife srednio co 22tyskm.
Ostatnio wymieniony w domowym warsztacie na motula 507. Po wymianie oleju i przejechaniu 3oookm stwierdzono uszodzenie popychzczy(wszystkie 8 zuzyte,jedne mniej drugie bardziej)
Hmm, no może się okazać, że nie ma żadnej "dodatkowej" przyczyny poza zwykłym wyeksploatowaniem. Wg niektórych źródeł ich żywotność, przy prawidłowej eksploatacji, wynosi właśnie około 150.000-200.000 km. Więc jeśli serwisy olejowe były regularne, olej i filtry właściwie dobierane, i nie zdarzała się koledze jazda z suchym bagnetem, to cóż... Pozostaje "przełknąć" temat, wymienić szklanki na nowe, i zapomnieć.
Autko nie łyka oleju. Nie ma mowy o suchym bagnecie. To sie stało po zmianie oleju na MOTUL 507 z forum od ICE!
Szklanki tak powycierane,ze uszkodziły krzywki na wałku(wałek z aso 2340zł plus 1 szklanka 104zł plus nowy olej to wyniosło mnie 4000zł!!! z diagnoza i robocizną).
W kazdym badz razie nie kupie nigdy oleju z internetu!!!
Czy na powyzsze zuzycie szklanek moze miec jakis wpływ DPF?
Jak tak ma sie dziać z samochodem o niespełna 170000km przebiegu to ja dziekuje.
Niezle straciłem na tym aucie. Wyremontowałem i sprzedałem dzis za 35700zł.
Ceny czesci do octavii sa na podobnym poziomie do e-60 czy w211. Nie dziekuje!
Oczywiście czesci do silnika tylko ori. Podroby mnie nie interera.
To sie stało po zmianie oleju na MOTUL 507 z forum od ICE!
zanim zaczniesz coś tak kretyńsko sugerować następnym razem dobrze się zastanów :idea:
jak rozumiem kupiłeś używane auto z dużym przebiegiem więc przestań się ciskać.
chyba nikt Cię nie zmuszał ani do kupna octavii ani do używania motula.
tego typu żale kieruj do ASO skoro tak skwapliwie serwisowałeś.
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
To jest odpowiedz na pytanie w temacie?
Tem Twoj komentarz jest tak samo kretyński jak fotka w opisie.
Piszesz nie na temat. :lol:
Tylko i wyłacznie wina oleju-tak stwierdził mechanik w warsztacie.
Przedtem był zalewany wapsoil 507 -mam wydruki z aso odczytane po vinie.
Ja kupilem u ICE w Gdansku motula 507 sam wymieniłem i po przejechaniu 3tys km od wymiany objawiła sie usterka.
Albo dziwny zbieg okolicnosci albo mogl przyczynic sie ten nadzwyczaj tani motul.
Czy motul jest rozlewany we Francji?
Zapytałem KTO wymieniał Tobie olej, gdyż (nie znam tego oleju, który miałeś wcześniej) bywa tak, że jak zamierza się zmienić gatunek oleju, to należy wpierw 'przepłukać' układ i dopiero wtedy zalać tym innym olejem na cały okres jego pracy.
Niewykluczone - a nawet wygląda na to - że te gatunki oleju się 'gryzły'.
a moze poprostu zbieg okolicznosci ze akurat w tym momencie wysrała sie motorownia, ja na motulu zrobiłem dopiero około 15tys i nic sie nie dzieje, oleju nie bierze a w palnik dostaje grubo, przebieg 100tys, oliwe wymieniam co 10tys
p.s. osobiscie nie wierze w system longlife, piszesz ze wymieniałes olej co 22tys, wg mnie to troche rezykowne, ciekawe jakie ma własciwosci olej przy 20tys?
Tylko i wyłacznie wina oleju-tak stwierdził mechanik w warsztacie.
Tu się zgodze,że to wina oleju ALE jest jedno ale :idea:
1.Czynność jaką jest wymiana oleju(po gwarancji)można robić wszędzie byle nie w ASO-zapytasz się dlaczego :?:
wymiana na zimnym silniku
niedokładne zlanie starego oleju
niekiedy wogóle nie wymieniony
Powyższe rzeczy widziałem na własne oczy :diabelski_usmiech
2.Od momentu kiedy koncerny motoryzacyjne zaczęły dopuszczać wymiany oleju np. co 30 tyś. lub 2 lata zaczęły się problemy z silnikami.Pozwolę sobie przytoczyć tutaj mój własny post który napisałem już jakiś czas temu
:!: Ja osobiście wychodze z założenia.że na oleju się nie zaoszczędzi
Do tej pory miałem różne samochody-rocznie mam przebiegi 8-12kkm olej wymieniam zawsze co rok,mimo że różnie zalecali producenci:np 30 kkm lub 2 lata
W Toyotce silniki z mojej seri mały problem ze smarowaniem ,ja nie miałem
We Francuzach były problemy z turbo-ja nie miałem :!:
Oszczędzanie oleju wg. mnie zaczyna się w momencie kuna oleju(gdzie kupuję)
Żeby była jasność-przedstawiam tylko swój punkt widzenia :szeroki_usmiech
Powierznia od pompek na wałku nie była zuzyta. Została zarysowana na jednym od kawalka popychacza.
Moze naprawde zamiast wymieniac olej to tylko podbijali pieczatke i kasowali forse.
Jeżeli auto było flotowe,jeśli było z zagranicy to było nim na 99% to nikt nie wnikał czy wymienili czy nie wymienili tego oleju.Po prostu pieczątka i w drogę.Każdy ma to w du.e bo auto firmowe.A dolewki oleju w dzisiejszych Tdi są tak częste ,że w sumie tam kręci się wiecznie świeży olej.W dodatku jaką masz pewność ,że auto od ostatniego wbicia pieczątki nie nalatało 100tyś na jednym oleju bo i tak było oddawane do leasing-u.Koszt przeglądu w kieszeni a auto i tak pójdzie jako igła na wschód Europy...8)
100tyś na zachodzie w niecały rok to żaden wyczyn a wymian musiało być minimum 3 w wspomnianym przez Ciebie systemie.Widzę jak ludzie na portalach wklejają zdjęcia książek gdzie widać po prostu bzdury.Np pieczątki co ok 30tyś a ostatnia pieczątka 5-10tyś temu :lol: Czyli co ktoś robi przegląd wart kilkaset euro i oddaje auto do sprzedania. :lol: Auto w ostatnim roku to ma dopiero jazde bo i tak idzie do sprzedania.To jest takie proste a nasi Polscy obywatele nie potrafią tego zrozumieć :twisted: :twisted: :twisted:
No szkoda ale takie życie...
Identycznie zuzyte popychacze jak umnie z tym,ze jeden tak sie wytarł,ze wyleciała sprezynka.
Zrobie fotki to zamieszcze.
Ciekaw jestem co by sie ukazalo po zdjeciu glowicy?
[ Dodano: Pon 03 Maj, 10 13:53 ]
[ Dodano: Pon 03 Maj, 10 13:54 ]
[ Dodano: Pon 03 Maj, 10 13:57 ]
Ciemny nalot na ściance bocznej na zuzytych popychaczach. Na mniej wytartych nie ma nalotu.
Komentarz