[O2 FL] Wyciszenie - ale nie tylko silnika + zawieszenie.
Z własnych doswiadczen polegajacych na tym, ze wczesniej jezdzilem tym co w opisie w el, a obecnie identycznym po FL. W FL jest ciszej, przekonuje sie o tym caly czas. Musieli sie przylozyc, lub zmienic materialy na bardziej skuteczne. Przy wiekszych predkosciach rzedu 160-200 slychac lusterka, ktore gabarytowo sa znacznie wieksze niz przed FL.
pzdr.
Z własnych doswiadczen polegajacych na tym, ze wczesniej jezdzilem tym co w opisie w el, a obecnie identycznym po FL. W FL jest ciszej, przekonuje sie o tym caly czas. Musieli sie przylozyc, lub zmienic materialy na bardziej skuteczne. Przy wiekszych predkosciach rzedu 160-200 slychac lusterka, ktore gabarytowo sa znacznie wieksze niz przed FL.
pzdr.
Bo stosunkowo czesto bede sie poruszal po polnych drogach i nie za dobrych asfaltach, nawet myslalem o wzieciu pakietu na bezdroża ze zwiekszonym przeswitem i oslona bo zdarza mi sie 406-ka zawadzic o cos, a niski to on nie jest.
Octavia jest z założenia o 2-3 cm wyżej zawieszona od konkurencji , dodatkowe 2 centymetry w wersji 4x4 pomagaja. Jest dość sztywno ale dzieki temu wiesz po czym jedziesz. co ważne sztywnośc zawieszenia umożliwia Ci nieprzycieranie o podłoże przy szybszej (40-80km/h ) jezdzie po szutrówkach.



Komentarz