arturo_o, odblokowanie nie jest trudne - masz tutaj tutoriala http://precyl.pl/tutorials/2541245-t...edion-itp.html albo http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1053743.html Myślę, że poradzisz sobie Lark wg opinii nie jest zły. Też można coś z niego wyciągnąć
[O2 FL] Wyciszenie - ale nie tylko silnika + zawieszenie.
Zwiń
X
-
[O2 FL] Wyciszenie - ale nie tylko silnika + zawieszenie.
Witajcie
O2 po FL z silnikiem 1,4 122 KM jest jednym z rozważanych przeze mnie wariantów i w związku z tym chciałem się dowiedzieć jak wyciszone są Wasze skody?
Obecnie jeżdżę 406-ka HDI która pod tym względem jest super, nic nie tlucze na nierownosciach, wszędzie gdzie się da dużo gąbki, uszczelek, mat wygluszajacych itp no i jest naprawde cicho, nawet dizel nie przeszkadza.
Czy ktos z Was mial okazje pojezdzic 406-ka(ewentualnie czyms innym) i moze porownac jak to jest z:
- szumem powietrzna przy 80-140 km/h
- szumem opon w pelnym zakresie predkosci
- odglosami z zawieszenia przy przejeżdżaniu po nierownosciach
- odglosami przy jezdzie po nawierzchni ala zwirek, itp. czy np kaluze gdzie woda uderza w nadkola.
Sam silnik chyba mozna pominac w tych rozwazaniach bo czytalem ze 1.4 TSI jest cichutki i przy predkosciach autostradowych to raczej nie on bedzie problemem.
aha, zeby nie zawężać grona potencjalych "postownikow" chetnie rowniez poczytam Wasze spostrzeżenia w tym wzgledzie nawet bez odniesienia do 406 czy innych samochodow.
Pozdr.
-
-
Ja się może ogólnie wypowiem. Auto imho bardzo dobrze wyciszone. Jedyne co mi się tłukło, to kieszenie na przednich drzwiach rezonowały w takt basów. Pomogło podłożenie małej papierowej podkładki między drzwiami, a kieszenią. Poza tym w aucie jest bloga cisza - zwłaszcza na biegu jałowym. Przy większych prędkościach jedyne co słychać to szum powietrza. Nie ma jakiegoś wycia czy dziwnych dźwięków. Pokuszę się nawet o stwierdzenie, że nie ma sensu dodatkowego wyciszania auta (jak niektórzy montują wyciszenie klapy silnika). Jedyne o czy można pomyśleć to wyciszenie drzwi, żeby polepszyć dźwięk
Komentarz
-
-
Cześć. Mam porównanie z Peugeotem rodziców, co prawda nie z 406, a 407, ale to w końcu nowszy model, więc pewnie co najmniej tak samo wyciszony jak 406. Głośności silników nie ma co porównywać, bo w 407 jest diesel (2.0 HDI), więc mimo wysokiej jak na diesla kultury pracy do 1.8TSI w Skodzie nie ma porównania.
Odgłosy zawieszenia - w 407 znacznie głośniejsze (fakt, że Peugeot, mimo dobrego stanu zawieszenia, ma już powyżej 200 kkm, a Skodzina nówka :wink: )
Szumy powietrza przy wysokich prędkościach - tu w 407 ciut lepiej.
Szum opon (w obu autach ten sam model opony - Bridgestone ER300, tyle, że w 407 17 cali, a w Octavii 16) - w obu autach porównywalnie.
Odgłosy plastików, półek itp - w 407 ciągle coś trzeszczy, w Octavii idealna cisza (no ale 407 ma 5 lat i jak wspomniałem ponad 200 kkm).
Podsumowując, Peugeota rodziców uważałem za nieźle (choć nie idealnie) wyciszone auto. Od 2 miesięcy jeżdżę Octavią 2 FL 1.8 TSI i jak ostatnio wsiadłem do Peugeota, to moja pierwsza myśl - o rany, ale klekot (głównie chodzi o silnik i znacznie głośniejsze zawieszenie). Jak dla mnie, wyższy komfort akustyczny jest w Octavii (mimo, że auto niższego segmentu), głównie za sprawą super zawieszenia i super spasowanego wnętrza, jednak izolacja od hałasu z zewnątrz jest przeciętna, opony i szum powietrza słychać wyraźnie, silnik jest cichutki sam w sobie. No ale jak na auto klasy kompakt, jest super.
Komentarz
-
-
Generalnie jak na auto klasy compakt - Octavia jest nieźle wyciszona . Jednak polskie drogi to ekstremum - musi byc coś słychać . Zawieszenie parcuje dosyć cicho , ale jak na jazdę prawie terenową ( komentarz powyzej ) to i tak coś tłucze . Ogólnie auto nie jest głosne , wspomniany silnik słychać tylko przy przyspieszaniu . Opony to zalezy od klasy - moje zimówki słyszałem ( Fuldy ) , a letnie nie ( Continental ) . Szumy bez porownania , auto jest opływowe . Zawsze mozna porównać do Renaulta Kangoo , lub Peugota Partnera - to jest niebo do ziemi .
Komentarz
-
-
No to powiem szczerze ze mnie troche pocieszyliscie i widze nie jest tak zle, bo sie naczytalem ze nie jest za cicho, ale podejrzewam ze czesc tego co wczesniej czytalem tyczyla sie O1 i O2 przed FL.
voytek - czyli biorac wszytsko do kupy(z pominieciem silnika) na rownej autostradzie przy 130 km/h te samochody sa porównywalne czy jednak ktorys bylby w ogolnym rozrachunku cichszy.
A moze ktos jeszcze wie jak sie ma O2 FL do golfa V? bo takim tez mi bylo dane pojezdzic i mialbym kolejne odniesienie?
Komentarz
-
-
Mam o2 FL z tdi i jak się naczytałem jak jest głośno w środku itp to juz chciałem się wycofać z kupna. Na szczęście tego nie zrobiłem. TDI 1.9 - słychać jak w większości samochodach - nie za głośno. Nie wiem czemu, ale na miejscu pasażera słychać go lepiej :diabelski_usmiech
Z tą głośnością tdi w środku to przesada jest. Za to czuje się dziury w drogach czy nierówności i to strasznie - ale to nie ma nic wspólnego z silnikiem tylko z zawieszeniem.
Co do jazdy po wybojach - polnych drogach itp. to nie radzę - chyba, że ktoś lubi wizyty w warsztatach.
Komentarz
-
-
Czyli mowisz ze jest b.twarda? Bo stosunkowo czesto bede sie poruszal po polnych drogach i nie za dobrych asfaltach, nawet myslalem o wzieciu pakietu na bezdroża ze zwiekszonym przeswitem i oslona bo zdarza mi sie 406-ka zawadzic o cos, a niski to on nie jest.
No i musze powiedziec ze lubie to peugeotowe plyniecie, jak musialem jakis czas jezdzic astra II ktora tez byla twarda jak woz drabiniasty mialem pozniej straszny uraz do tego samochodu
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ukukCzyli mowisz ze jest b.twarda? Bo stosunkowo czesto bede sie poruszal po polnych drogach i nie za dobrych asfaltach, nawet myslalem o wzieciu pakietu na bezdroża ze zwiekszonym przeswitem i oslona bo zdarza mi sie 406-ka zawadzic o cos, a niski to on nie jest.
No i musze powiedziec ze lubie to peugeotowe plyniecie, jak musialem jakis czas jezdzic astra II ktora tez byla twarda jak woz drabiniasty mialem pozniej straszny uraz do tego samochodu
Każdy ma inne odczucia :roll:
10 osób będzie się wypowiadało-będzie 10 różnych opini-której posłuchasz :?:
Jedynym wiarygodnym żródłem informacji dla ciebie będzie jazda próbna w twoim wykonaniu.
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
O2 tdi , niezależnie czy fl czy przed fl , bo są to tak w zasadzie oprócz apru elementów wizualnych takie same technologicznie samochody , jest słabo wyciszonym autem jeżeli chodzi o silnik. wszystkim tym którzy twierdą inaczej proponuję przed napisaniem czegoś wsiąść soie do golfa4 lun nawet starej a4 i wtedy wszystko wyda się jasne. podejrzewam że ilość materiałów wygłuszających gródź jest znikoma , są koledzy którzy rozbierali samochody pod CA to moga się wypowiedzieć.
co się tyczy wygłuszenia karoseri na szumy , odgłosy z zawieszenia i hałas z opon jest to tak wydaje mi się w miarę w normie na auto tej klasy. bardzo pomaga wygłuszenie samochodu matami wygłuszjącymi , chodzi o wszystkie drzwi , obojętne czy dekarskimi czy profesjonalnymi , jest dobry efekt . prz kombi obowiązkowy bagażnik , szumu z tylnych kół podlegają dużej redukcji , wyklejamy cały bagażnik spód i boki.
według mnie skoda nieźle daję radę przy dużych prędkościach , przynajmniej wyklejona matami jak moja.
ale i tak jest strasznie głośna jeżeli chodzi o silnik :twisted: , zazdroszczę kolegom z benzynami ..., to mój ostatni diesel . choć podobno cr w skodzie to już inna bajka, może ktoś ma to napisze.
Zamieszczone przez SetZa to czuje się dziury w drogach czy nierówności i to strasznie
widzę ze niedawno do nas dołączyłeś , nasunęła mi się myśl że może również O2 masz nówkę a tu prponował bym sprawdzić w jakiejś dobrej wulkanizacjo ciśnienie, czasami nowe wozy wyjeżdżając z aso są nadgorliwie napompowaneO2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leszekmwO2 tdi , niezależnie czy fl czy przed fl , bo są to tak w zasadzie oprócz apru elementów wizualnych takie same technologicznie samochody , jest słabo wyciszonym autem jeżeli chodzi o silnik. wszystkim tym którzy twierdą inaczej proponuję przed napisaniem czegoś wsiąść soie do golfa4 lun nawet starej a4 i wtedy wszystko wyda się jasne. podejrzewam że ilość materiałów wygłuszających gródź jest znikoma , są koledzy którzy rozbierali samochody pod CA to moga się wypowiedzieć.
Zamieszczone przez leszekmwco się tyczy wygłuszenia karoseri na szumy , odgłosy z zawieszenia i hałas z opon jest to tak wydaje mi się w miarę w normie na auto tej klasy. bardzo pomaga wygłuszenie samochodu matami wygłuszjącymi , chodzi o wszystkie drzwi , obojętne czy dekarskimi czy profesjonalnymi , jest dobry efekt . prz kombi obowiązkowy bagażnik , szumu z tylnych kół podlegają dużej redukcji , wyklejamy cały bagażnik spód i boki.
według mnie skoda nieźle daję radę przy dużych prędkościach , przynajmniej wyklejona matami jak moja.
Zamieszczone przez leszekmwale i tak jest strasznie głośna jeżeli chodzi o silnik :twisted: , zazdroszczę kolegom z benzynami ..., to mój ostatni diesel . choć podobno cr w skodzie to już inna bajka, może ktoś ma to napisze.
[ Dodano: Pon 03 Maj, 10 18:28 ]
Zamieszczone przez MihauZamieszczone przez ukukIle udalo wam sie wynegocjowac rabatu, nie biorac pod uwage promocji ktore w danym okresie obowiazywala?
Komentarz
-
-
podbijcie do danielcia, ceny wam da nie do przebiciasuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
hehe, gratulacje, w salonie wywalczyłeś taką cene czy moze masz jakies znajomosci? :szeroki_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leszekmwO2 tdi , niezależnie czy fl czy przed fl , bo są to tak w zasadzie oprócz apru elementów wizualnych takie same technologicznie samochody , jest słabo wyciszonym autem jeżeli chodzi o silnik. wszystkim tym którzy twierdą inaczej proponuję przed napisaniem czegoś wsiąść soie do golfa4 lun nawet starej a4 i wtedy wszystko wyda się jasne.
Ja mam ten komfort ze TSI jest naprawde cichy i wiele osob ktore jechalo moim autem strzelalo rybke ze taki ciche ze az niemozliwe a i tak najwieksza satysfakcje mialem ostatnioi jak przewiozlem kolege ktory na Skode zadna by nawet nie spojrzal ( wlasciciel BMW serii 3 ) Gosc sie bardzo zdziwil wykonczeniem wnetrza auta. Pierwsze slowa byly to przeciez jak w Audi ...
Komentarz
-
-
Nie no bez przesady , ogladalem w salonie O2FL chyba to byla wersja ambiente no i napewno bylo lepiej niz w takim lancerze ale porownujac do exeo to roznica jest jednak wyrazna. Najgorsze wrazenie w tej ogladanej Octavii zrobila na mnie ta ramka wokol radia z jakiegos tandetnie wygladajaceo plastku pomalowanego na srebrno
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ukukvoytek - czyli biorac wszytsko do kupy(z pominieciem silnika) na rownej autostradzie przy 130 km/h te samochody sa porównywalne czy jednak ktorys bylby w ogolnym rozrachunku cichszy.
Ciekaw jestem Twojego wrażenia. Jak przejedziesz się Octavią to daj znać, jak Twoim zdaniem wypada porównanie.
Pzdr
Wojtek
Komentarz
-
Komentarz