Yarwa, po mojemu Cie zbyli....podałes im nr rejestracyje........sekcja dochodzeniowo-sledcza powinna przejac sprawe......... masz nr wiec dałes im pacjęta na tacy........ druga sprawa teraz w takich sytuacjach duzo pomoca okazuja sie kamery monitoringu przy róznych budynkach........
Smary do zacisków hamulcowych
Zwiń
X
-
Smary do zacisków hamulcowych
Czy ktoś miał styczność z tym:
Wurth A0893 980
Czy można przyjąć, że to zamiennik środka ATE 03.9902-0501.2
Ma to być do smarowania powierzchni ciernej tloczka hamucowego ( smarujemy tłoczek oraz korpus zacisku na styku z nim) albo cylinderki hamulcowe w tylnych zaciskach no i prowadnice pływających zacisków hamulcowych.
P.S. Towot, ŁT itd. ODPADAJĄ.
-
-
Re: Smary do zacisków hamulcowych
Używam tego WURTH-a u siebie na sworznie prowadzące zacisk i jak na razie jest OK.Zamieszczone przez MaicroftCzy ktoś miał styczność z tym:
Wurth A0893 980
Czy można przyjąć, że to zamiennik środka ATE 03.9902-0501.2
Ma to być do smarowania powierzchni ciernej tloczka hamucowego ( smarujemy tłoczek oraz korpus zacisku na styku z nim) albo cylinderki hamulcowe w tylnych zaciskach no i prowadnice pływających zacisków hamulcowych.
P.S. Towot, ŁT itd. ODPADAJĄ.Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Ja jeszcze cylinderków nie rozbierałem, ale co jakieś 3-4 miesiące "zaglądam" do hamulców i wcześniej zawsze wszystko jechałem smarem miedziowym ( też WURTH-a ), ale on robi się z czasem taki "twardawy". Ostatnio jak robiłem czyszczenie to sworznie prowadzące zacisk posmarowałem właśnie tym smarem do cylinderków i po 3 miesiącach muszę powiedzieć, że smar pozostał taki jak wyciśnięty prosto z tubki więc w porównaniu do miedziowego jest dużo lepiej. Oczywiście na prowadnice klocków i same klocki ( z tyłu ) nadal idzie miedziany. Tym "cylinderkowym" smaruje też delikatnie powierzchnie styku felgi ( alu ) z tarczą hamulca i stożki śrub.Zamieszczone przez MaicroftCzyli na polowe zastosowania by sie zgadzalo, bo dokladnie to mialem na mysli.
Co do samych cylinderkow to sa dwie szkoly. Jedna mowi smarowac spec srodkami, a druga po prostu pomoczyc plynem hamulcowym i bedzie ok :twisted:Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
Komentarz