Smary do zacisków hamulcowych

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Maicroft
    Moderator
    S_OCP MemberModeratoRS
    • 2004
    • 25757
    • Audi

    Smary do zacisków hamulcowych

    Yarwa, po mojemu Cie zbyli....podałes im nr rejestracyje........sekcja dochodzeniowo-sledcza powinna przejac sprawe......... masz nr wiec dałes im pacjęta na tacy........ druga sprawa teraz w takich sytuacjach duzo pomoca okazuja sie kamery monitoringu przy róznych budynkach........
    Spritmonitor.de
  • Maicroft
    Moderator
    S_OCP MemberModeratoRS
    • 2004
    • 25757
    • Audi

    #2
    Smary do zacisków hamulcowych

    Czy ktoś miał styczność z tym:

    Wurth A0893 980



    Czy można przyjąć, że to zamiennik środka ATE 03.9902-0501.2




    Ma to być do smarowania powierzchni ciernej tloczka hamucowego ( smarujemy tłoczek oraz korpus zacisku na styku z nim) albo cylinderki hamulcowe w tylnych zaciskach no i prowadnice pływających zacisków hamulcowych.


    P.S. Towot, ŁT itd. ODPADAJĄ.
    Spritmonitor.de

    Komentarz

    • kowal 2002
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 5161

      #3
      Re: Smary do zacisków hamulcowych

      Zamieszczone przez Maicroft
      Czy ktoś miał styczność z tym:

      Wurth A0893 980



      Czy można przyjąć, że to zamiennik środka ATE 03.9902-0501.2




      Ma to być do smarowania powierzchni ciernej tloczka hamucowego ( smarujemy tłoczek oraz korpus zacisku na styku z nim) albo cylinderki hamulcowe w tylnych zaciskach no i prowadnice pływających zacisków hamulcowych.


      P.S. Towot, ŁT itd. ODPADAJĄ.
      Używam tego WURTH-a u siebie na sworznie prowadzące zacisk i jak na razie jest OK.
      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratoRS
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        Czyli na polowe zastosowania by sie zgadzalo, bo dokladnie to mialem na mysli.

        Co do samych cylinderkow to sa dwie szkoly. Jedna mowi smarowac spec srodkami, a druga po prostu pomoczyc plynem hamulcowym i bedzie ok :twisted:
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • kowal 2002
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 5161

          #5
          Zamieszczone przez Maicroft
          Czyli na polowe zastosowania by sie zgadzalo, bo dokladnie to mialem na mysli.

          Co do samych cylinderkow to sa dwie szkoly. Jedna mowi smarowac spec srodkami, a druga po prostu pomoczyc plynem hamulcowym i bedzie ok :twisted:
          Ja jeszcze cylinderków nie rozbierałem, ale co jakieś 3-4 miesiące "zaglądam" do hamulców i wcześniej zawsze wszystko jechałem smarem miedziowym ( też WURTH-a ), ale on robi się z czasem taki "twardawy". Ostatnio jak robiłem czyszczenie to sworznie prowadzące zacisk posmarowałem właśnie tym smarem do cylinderków i po 3 miesiącach muszę powiedzieć, że smar pozostał taki jak wyciśnięty prosto z tubki więc w porównaniu do miedziowego jest dużo lepiej. Oczywiście na prowadnice klocków i same klocki ( z tyłu ) nadal idzie miedziany. Tym "cylinderkowym" smaruje też delikatnie powierzchnie styku felgi ( alu ) z tarczą hamulca i stożki śrub.
          Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
          Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

          Komentarz

          • KristopherT
            Drive
            • 2008
            • 45

            #6
            Znalazłem ciekawy artykuł odnośnie obsługi układu hamulcowego:


            kowal 2002, tam jest bezpośrednio napisane aby nie stosować smaru miedziowego.

            Komentarz

            • jacog
              Rider
              • 2008
              • 420
              • Felicia I (6U1)

              #7
              Maicroft, żaden z powyższych do prowadnic się nie nadaje. Do prowadnic służy ATE Plastilube (03.9902-1002.2, na allegro 15zł). Tłoczki składam na płyn hamulcowy. Od miedziowego z daleka.

              Komentarz

              Pracuję...