Dzięki za informacje dot. typu silnika. Postaram się jutro sprawdzić.
Co do amorków to jestem w tej sytuacji troszkę zaniepokojony. Podejrzewałem, że zawieszenie w kombi powinno być mocniejsze i to nawet na obu osiach, a tu jednak jest standard. No cóż, czeka mnie przy najbliższym przeglądzie ponowne badanie zawieszenia i chyba konieczność wymiany elementów.
Jak na razie czeka mnię wydatek związany z zakupem kompletu opon letnich. Zdecydowałem się na Goodyear Excellence 195/65/15. Podobno opony kierunkowe nie sprawdzają się za dobrze w turbodieslach i nadowoziach typu kombi (duży moment obrotowy powoduje ząbkowanie opony, czymkolwiek to jest), dlatego właśnie Excellence, który jest asymetryczny. Oprócz tego gumka ta jest ponoć bardzo cicha (w dieslu każdy dB się liczy). Muszę sprawdzić ich cenę w polecanym przez klubowiczów zakładzie w Regułach, zwłaszcza, że to sąsiednia miejscowość
Dzięki jeszcze raz za wskazówki i pozdrawiam.
Co do amorków to jestem w tej sytuacji troszkę zaniepokojony. Podejrzewałem, że zawieszenie w kombi powinno być mocniejsze i to nawet na obu osiach, a tu jednak jest standard. No cóż, czeka mnie przy najbliższym przeglądzie ponowne badanie zawieszenia i chyba konieczność wymiany elementów.
Jak na razie czeka mnię wydatek związany z zakupem kompletu opon letnich. Zdecydowałem się na Goodyear Excellence 195/65/15. Podobno opony kierunkowe nie sprawdzają się za dobrze w turbodieslach i nadowoziach typu kombi (duży moment obrotowy powoduje ząbkowanie opony, czymkolwiek to jest), dlatego właśnie Excellence, który jest asymetryczny. Oprócz tego gumka ta jest ponoć bardzo cicha (w dieslu każdy dB się liczy). Muszę sprawdzić ich cenę w polecanym przez klubowiczów zakładzie w Regułach, zwłaszcza, że to sąsiednia miejscowość
Dzięki jeszcze raz za wskazówki i pozdrawiam.
Komentarz