I kto tu teraz uwierzy, że Szkodnik taty mimo 12 lat ma niecałe 100k?
falowanie obrotów na jałowym biegu
Zwiń
X
-
w 99% przyczyna jest silnik krokowy, albo potencjometr od niego, jest to benzyna siec przy przepustnicy krokowca ma na 100%, zdjac, ropka pendzelek i myju myju. A jesli nie jest on zintegrowany z przepustnica (tzn: wtopiony w nia) to sam silniczek wyjac i kupic nastepny, w tym przypadku komputer niewywali bledu. Przerabiałem to w 3 samochodach.
Chodz przyczyn moze byc wiele ta jest najbardziej prawdopodobna.
Komentarz
-
-
Gość
Co prawda nie w octavce, ale w innym aucie z grupy VW mialem w tym silniku ten sam problem, wszyscy mowili ze najpewniej silniczek krokowy
(chociaz ktos mowil ze tam jest jakis samoregulator przy przepustnicy a nie silniczek, do dzis nie wiem) w kazdym razie pomoglo u mnie przeczyszczenie przepustnicy, koszt 50 zl (no coz nie bardzo wtedy wiedzialem jak to zrobic samemu) To bylo tansze niz kupno nawet najtanszego silniczka. Jeszcze jedno, moze byc, przebicie na kablu do cewki, chociaz wtedy moze sie pojawic rowniez przydlawienie podczas przyspieszania na nierozgrzanym silniku.
Aha i u mnie obroty skakaly czasem nawet do 3000 tys.
Komentarz
-
pomoze, byle nie myc jej przy pomocy ropy ... :!: :idea:
tylko bezolowiowa ew rozpuszczalnik nitro (na wiekszy syf)
i precz z lapami - tylko miekki pedzelek.kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
Komentarz
-
-
W fabii benzynowej pojawiło mi się falowanie obrotów przy około 70tyś km na liczniku. Pomogło czyszczenie przepustnicy. Tylko że ja tego sama nie robiłam.AniaM
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
O2 FL 2009 Combi Ambiente 1,8TSI (160KM)
Komentarz
-
Komentarz