falowanie obrotów na jałowym biegu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • edkon
    Classic
    • 2011
    • 2

    falowanie obrotów na jałowym biegu

    I kto tu teraz uwierzy, że Szkodnik taty mimo 12 lat ma niecałe 100k?
    www.galeriaczas.pl
  • kachahaha
    Classic
    • 2010
    • 3

    #2
    falowanie obrotów na jałowym biegu

    Witam, jestem tu nowa
    Mam sobie oktavke 1,6 unos benzinos i mam problem...na jałowym biegu falują obroty...od 800-1200 ;/ nie wiem co moze być przyczyną ;/
    Chciałabym poradzić sie Was - Fachowców :* Pozdr.

    Komentarz

    • Ths
      Rider
      • 2007
      • 317

      #3
      Cześć,
      po pierwsze primo: wyszukiwarka - temat wałkowany nie jeden raz
      po drugie primo: na początek czyszczenie przepustnicy
      Po trzecie primo ultimo: jak to nie pomoże to wyszukiwarka - powodów falowania może być n

      Komentarz

      • Rekin Chlebojad
        Rider
        • 2010
        • 474

        #4
        w 99% przyczyna jest silnik krokowy, albo potencjometr od niego, jest to benzyna siec przy przepustnicy krokowca ma na 100%, zdjac, ropka pendzelek i myju myju. A jesli nie jest on zintegrowany z przepustnica (tzn: wtopiony w nia) to sam silniczek wyjac i kupic nastepny, w tym przypadku komputer niewywali bledu. Przerabiałem to w 3 samochodach.

        Chodz przyczyn moze byc wiele ta jest najbardziej prawdopodobna.
        [scroll:d077aef450]Moja Czesia 1.6 TDI CR DSG---SPRZEDANA------> Jest Lexus CT200h [/scroll:d077aef450]

        Komentarz

        • ruwado
          RS
          • 2009
          • 14885
          • Octavia IV (NX3)

          #5
          Falowanie to normalka - ale żeby
          Zamieszczone przez kachahaha
          od 800-1200 ;/
          posłuchaj przedmówców.

          A i witaj bardzo serdecznie w naszym gronie
          pozdrawiam - Darek

          Komentarz


          • #6
            Co prawda nie w octavce, ale w innym aucie z grupy VW mialem w tym silniku ten sam problem, wszyscy mowili ze najpewniej silniczek krokowy
            (chociaz ktos mowil ze tam jest jakis samoregulator przy przepustnicy a nie silniczek, do dzis nie wiem) w kazdym razie pomoglo u mnie przeczyszczenie przepustnicy, koszt 50 zl (no coz nie bardzo wtedy wiedzialem jak to zrobic samemu) To bylo tansze niz kupno nawet najtanszego silniczka. Jeszcze jedno, moze byc, przebicie na kablu do cewki, chociaz wtedy moze sie pojawic rowniez przydlawienie podczas przyspieszania na nierozgrzanym silniku.
            Aha i u mnie obroty skakaly czasem nawet do 3000 tys.

            Komentarz

            • gmalek
              Classic
              • 2008
              • 29

              #7
              Miałem podobnie, na jałowym biegu falowanie obrotów, czasem wchodziły na 3000-4000, często też autko gasło i był problem z odpaleniem. Potwierdzam, że czyszczenie przepustnicy pomogło.
              --
              GM

              Komentarz

              • rss
                L&K
                • 2009
                • 1098

                #8
                pomoze, byle nie myc jej przy pomocy ropy ... :!: :idea:
                tylko bezolowiowa ew rozpuszczalnik nitro (na wiekszy syf)
                i precz z lapami - tylko miekki pedzelek.
                kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
                _________________________________________
                Do sprzedania:
                komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
                zaciski do hamulcow 280mm.

                Komentarz

                • aniam111
                  Rider
                  • 2009
                  • 436

                  #9
                  W fabii benzynowej pojawiło mi się falowanie obrotów przy około 70tyś km na liczniku. Pomogło czyszczenie przepustnicy. Tylko że ja tego sama nie robiłam.
                  AniaM
                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
                  O2 FL 2009 Combi Ambiente 1,8TSI (160KM)

                  Komentarz

                  Pracuję...