[O1] Rezystor opornik dmuchawy Skoda Octavia za co odpowiada

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • robuś
    Drive
    • 2010
    • 75

    [O1] Rezystor opornik dmuchawy Skoda Octavia za co odpowiada

    Zamieszczone przez MisiekWAW
    to po kij kupiłeś RSa :roll: :?: bez sensu takie gadanie, zrób sobie 300 i więcej koni, załóż szperę i wrócimy do rozmowy jak to się nie da jeździć
    bo nie dało się w tej cenie kupić samochodu tej wielkości lub mniejszego o porównywalnych osiągach i wyposażeniu i dodatkowo 4x4. S3 było zdecydowanie za drogie i chyba nawet nie ma wersji ciężarowej.
    Bez sensu to jest kupić samochód i go rzeźbić jakimiś szperami jeżeli jest możliwość od razu kupić coś sensownego i nadającego się do jazdy codziennie.
    Zamieszczone przez MisiekWAW
    Da się, wystarczy nie traktować gazu jak przełącznika ON/OFF.
    Jak jest potrzeba dynamiczniej ruszyć w mieście, to tak jest najwygodniej, więc po co się męczyć :?:
  • momo05
    Rider
    • 2008
    • 395

    #2
    [O1] Rezystor opornik dmuchawy Skoda Octavia za co odpowiada

    Rezystor opornik dmuchawy Skoda Octavia za co odpowiada jak w temacia jaka funkcje spelnia
    .................................................. ..............
    O SERCE SZKODNIKA dba
    Perfect Serwis DobryGrześWawa

    .................................................. ..............

    Komentarz

    • Damianjg
      Rider
      • 2008
      • 621

      #3
      Za poszczególne prędkości obrotowe wiatraka. Jedynie 4 bieg idzie bezpośrednio omijając rezystor

      Komentarz

      • kowal 2002
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 5161

        #4
        Re: Rezystor opornik dmuchawy Skoda Octavia za co odpowiada

        Zamieszczone przez momo05
        Rezystor opornik dmuchawy Skoda Octavia za co odpowiada jak w temacia jaka funkcje spelnia
        Służy do regulacji prędkości obrotowej wentylatora nawiewu. Przełączając przełącznik 1,2,3,4 dołączasz szeregowo do silnika wentylatora poszczególne sekcję rezystora ( przy poz. 4 rezystor jest całkowicie odłączony a silnik dostaje pełne napięcie, dlatego jak rezystor się uszkodzi to wentylator działa tylko na 4 ).


        EDIT:

        Damianjg, byłeś szybszy :diabelski_usmiech
        Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
        Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

        Komentarz

        • momo05
          Rider
          • 2008
          • 395

          #5
          oki dzieki za odpowiedzi kolegom a jak jest w climatronicku czy tak samo czy zamiast rezystora jest cos innego
          .................................................. ..............
          O SERCE SZKODNIKA dba
          Perfect Serwis DobryGrześWawa

          .................................................. ..............

          Komentarz

          • kowal 2002
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 5161

            #6
            Zamieszczone przez momo05
            oki dzieki za odpowiedzi kolegom a jak jest w climatronicku czy tak samo czy zamiast rezystora jest cos innego
            Nie ma rezystora, jest elektroniczny sterownik ( PWM ) dlatego w climatronic-u zmiany prędkości nawiewu są takie "płynne" ( jest też więcej "pośrednich" prędkości ).
            Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
            Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

            Komentarz

            • rado77
              Classic
              • 2010
              • 18

              #7
              Możliwe że taki silnik dmuchawy wraz z tym rezystorem kosztuje wraz z montażem 1500zł?Tyle krzyknęli mi w aso.A problem jest taki że dmuchawa raz się załącza a raz nie.

              Komentarz

              • laurin
                Rider
                • 2009
                • 727

                #8
                Może szczotki się kończą... podłącz na krótko ten silnik i sprawdza czy działa

                Komentarz

                • marekzu
                  L&K
                  • 2007
                  • 1412
                  • Superb II combi (3V5)

                  #9
                  Zamieszczone przez rado77
                  Możliwe że taki silnik dmuchawy wraz z tym rezystorem kosztuje wraz z montażem 1500zł?
                  W ASO wszystko jest mozliwe

                  dmuchawa - miedzy 200-300 w uzywce

                  jesli dzialaja ci poszczegolne predkosci a tylko przerywa - wyciganij silnik , sprawdz szczotki , sprawdz czy kreci sie w miare swobodnie

                  Komentarz

                  • rafal-snak
                    Drive
                    S_OCP Member
                    • 2008
                    • 63

                    #10
                    poczytałem podobne tematy i wszyscy piszą że kreci tylko na 4, mój problem polega na tym że wieje na 3, 4 ale podświetlenie A/C kiedy jest włączone gaśnie, natomiast na 1, 2 nie wieje ale podświetlenie A/C świeci gdy włączone. Pomóżcie trochę bo mam ten problem od ponad pół roku i nie mogę sobie z tym poradzić.

                    dzięki z góry.
                    SKODA OCTAVIA I 1.9 TDI ALH 66 kW/90 KM
                    UNIDEN PRO 520 XL + SIRIO ML 145

                    Komentarz

                    • radomil24
                      Classic
                      • 2010
                      • 3

                      #11
                      Witam
                      U mnie nie działa dmuchawa tylko na 3 biegu, czy to może być wina rezystora czy jakaś inna przyczyna.

                      Komentarz

                      • Damian-jg
                        Ambiente
                        • 2008
                        • 229

                        #12
                        Jak masz manual to raczej przełącznik ewentualnie coś z elektryką
                        FIAT Service

                        Komentarz

                        • ROBAL_26
                          RS
                          • 2010
                          • 2320
                          • Octavia I combi (1U5)
                          • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

                          #13
                          radomil24, pod pokrętłem jest blaszka która mogła u ciebie się wypalić bądź odgiąć i nie łączy , trzeba rozebrać i zobaczyć bądź wymienić na inny.
                          Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                          ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                          https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                          Komentarz

                          Pracuję...