witam,posiadam octavie II 2004 r i mam problem przy rozgrzanym silniku ciezko odpala przy zimnym natomiast elagancko , czy ktoś wie co moze byc przyczyna.dzieki
Czujnik jest napewno dobry
Winne jest oprogramowanie silnika, zrobili ten sam blad co w pierwszych octaviach.
10min (zassanie softa, przerobienie, wpompowanie) i auto pali jak nowe
pozdrawiam
Diagnostyka i tuning hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG www.tune-up.pl
ok dzieki bardzo ,szczerze mowiac to juz sie martwilem ze moze byc to dwu masa .orientujesz sie czy cos moze sie stac jakbede jezdzil z ta usterka troche czasu ?
Kolega w O1 miał ten sam objaw. Okazało się że silniczek miał przejechane troszkę (podobno około 350kkm), choć licznik tego absolutnie nie pokazywał (120kkm).
Na zimny silniku palił elegancko bo olej był gęsty i całość pięknie uszczelniał, na ciepłym były problemy bo olej był rzadki. Nie wiem ile w tym prawdy ale chyba warto sprawdzić tą ewentualność.
koledzy wtrace sie z innym tematem bo ja mam problem przy odpalaniu taki z automatycznym ssanie wlacza mi sie nawet przy temp 17 stopni jest to 01 diesel 90KM
Ja też miałem problem z ciężkim uruchamianiem rozgrzanego silnika. Czasem potrzebowałem trzech, czterech lub więcej sekund żeby uruchomić silnik. Problem znikł po wymianie akumulatora. Moje podejrzenia to za mała moc rozruchowa akumulatora który miał 330 A mocy rozruchowej i był on od nowości w samochodzie. Kupiłem mocniejszy tj. 640 A i problem znikł.
Nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem; toż to nie piwo.
u mnie było to samo, jakiś magik zamontował mi elektroniczny moduł który oszukuję temperaturę i teraz odpala od pierwszego obrotu.. i nie ma juz problemu czy zimny czy ciepły.. co o dokładnie był za moduł to muszę zadzwonic i niedługo opiszę..
jak kolega z Bydgoszczy pisze ja miałem taki sam problemik i tez mam taki elektroniczną płytke i już nie mam problemów z rozruchem swojego dizla.juz mam to 2 lata i kopie jak bęzynka.
Komentarz