w najlepszym wypadku to jest ~10km/h więcej niż prędkość katalogowa
i trzeba pamietac ze licznik prawdy nam nie powie, bo przy wyzszych predkosciach to juz sa odchyly miedzy navi a licznikiem ~15km/h, chodz w sumie nie wiem jak ta predkosc katalogowa byla brana : )ja ostatnio swoimi 90km, polecialem 200 z lekkiej gorki w 3 osoby, na navi 188
Opony 15.
Licznikowe 215.
Teren płaski.
Na 5 biegu nie probowalem.
Przy predkosci 215km/h na obrotomierzu na biegu było 4600obr/min. Nie wykluczone zatem ze na 5 tez dały rade.
Pytałem o opony bo jestem ciekawy czy ich szerokość ma w takim wypadku wpływ na max prędkość. U mnie na 16 max speed na prostej to ok 208 km/h - nie miałem jednak możliwości, żeby się długo rozpędzać.
Zwykły stary AGR 90 kucy autostrada ( Niemiecka) konin dwie osoby plus bagaż licznikowe 200 według navi 190 . Obroty 4100 więc jak by się człowiek dalej uwiesił to jeszcze z 5 więcej by było
W 4 osoby na pokladzie i zawalony caly bagaznik,na 15' kolach licznik pokazal 215km/h.Oczywiscie na niemieckiej autostradzie A9.Tak jak ktos pisal wczesniej do 180km/h w miare plynne przyspieszenie,powyzej 200km/h juz ból.p.s.Nie wiem czy nie bylo troche z górki bo czasami ciezko wyczuc.
K....a, mogłem nie kupować alufelg z oponami 205 :evil:
Ale przecież nie jeździsz ciągle na maxa? IMO 16" + 205 jest najlepszym kompromisem pomiędzy przyczepnością, wyglądem, spalaniem, komfortem i osiągami.
Komentarz