[O2] pytanie do zawieszenia

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • trzoch
    Classic
    • 2011
    • 20

    [O2] pytanie do zawieszenia

    Czy aby napewno ten guzik jest od wylaczenia dozoru wnetrza, a nie wylaczenia czujnika przechylu, zeby laweta mogla zabrac auto? Bynajmniej tak maja Audice.

    Jesli masz instrukcje, to ją przeczytaj od auta, o ile masz fabryczny alarm, jak powinno sie dozór wnetrza wylaczyc.

    Jesli nie masz fabrycznego, ale zakładali Ci w ASO, to musialbys zobaczyc w instrukcji od alarmu - powinni Ci dac, tak w VW bynajmniej robią.

    Jesli ani 1 ani 2. instrukcja nie pomogą, to pozostaje Ci tylko wizyta w warsztacie. Nowe alarmy podlacane sa pod CAN, a sygnal z centralnego zamka leci sobie po magistrali i centralka alarmu wykrywa zalaczenie centralnego i zalacza alarm. W przypadku otwarcia kluczem alarm nadal bedzie uzbrojony i dobrze. Moze wystarczy przekodowac sterownik alarmu. Maja monterzy alrmow teraz aplikacje do szybkiej konfiguracji centralek, zeby sie nie bawic w kody za pomoca klikniec mikroprzycisku (w VW np dioda robi za przycisk dodatkowo).

    W najgorszym razie czeka CIe wymiana centralki alarmu. Daj znac jak sprawa sie wyjasni.
    Mamy piękne drogi - gdyby nie te dziury
  • keneida
    Rider
    • 2010
    • 316

    #2
    [O2] pytanie do zawieszenia

    witam serdecznie,
    zastanawiam się nad kupnem jednej octavi. I męczy mnie jedna rzecz.
    Auto ma niby 130k km ale ma wymieniane poduszki wachaczy.
    Biorąc pod uwagę stan wizualny auta, nie sądzę by kierowca jeździł spokojnie i łagodnie.
    Wymienione byłe też łożysko w jednym kole z przodu i ma być w drugim.
    Proszę o radę. Czy sprawdzić jeszcze coś w aucie?
    Bardzo proszę o radę
    Wrocławskie spoty

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Jak ma 130kkm to juz ze dwa razy mozna bylo to wymienic. Niestety te elementy sa za slabe do OII tak samo, jak mialo to miejsce w OI.

      Lozyska padaja roznie, jednym wytrzymuje 50kkm po zaliczeniu kraterow w naszych drogach a innym i 250kkm przejedzie bez problemu.
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • keneida
        Rider
        • 2010
        • 316

        #4
        kolejne pytanie.
        czy auto na leasingu może mieć przez 2,5 roku nie uzupełnianą książkę serwisową?

        Po roku jest jeden wpis i przebieg 60k km, potem do dziś żadnego wpisu a wymieniane były te łożysko, poduszki i niby rozrząd.

        Czy jest obowiązek naprawy auta leasingowego w ASO?
        Wrocławskie spoty

        Komentarz

        • Andrev3
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 6116

          #5
          keneida, ja wymieniałem łożyska tyne i wachacze poprzeczne po 200 kkm
          Co do serwisowania i wpisów w książce, raczej zwyczajem jest serwisowanie auta w ASO jak jest w leasingu, chyba że firma która brała leasing była jednoosobową działalnością a nie np w wynajmie to się takie rzeczy zdarzają.
          RENT COMPLEX

          DACAR.team

          Komentarz

          • dfq
            Drive
            • 2010
            • 54

            #6
            To co najmniej dziwna praktyka :shock: .
            Mam wrazenie ze nie masz zadnej gwarancji co do przebiegu i serwisowania :|

            Ja kupilem niedawno 3.5 letnią poleasingową octavie z przebiegiem 93 tys km i
            miała udokumentowaną całą historie serwisowania w ASO i przebiegu (po 15,30,60,75 i 90 tys km) .
            Obadałem ją oczywiscie czujnikiem grubosci lakieru, pojechalem na pełny przegląd przedzakupowy do mechanika i zrobilem dodatkowo diagnostyke geometrii i zbieznosci (czy na 100% nie była bita) :diabelski_usmiech

            Komentarz

            Pracuję...