Czy aby napewno ten guzik jest od wylaczenia dozoru wnetrza, a nie wylaczenia czujnika przechylu, zeby laweta mogla zabrac auto? Bynajmniej tak maja Audice.
Jesli masz instrukcje, to ją przeczytaj od auta, o ile masz fabryczny alarm, jak powinno sie dozór wnetrza wylaczyc.
Jesli nie masz fabrycznego, ale zakładali Ci w ASO, to musialbys zobaczyc w instrukcji od alarmu - powinni Ci dac, tak w VW bynajmniej robią.
Jesli ani 1 ani 2. instrukcja nie pomogą, to pozostaje Ci tylko wizyta w warsztacie. Nowe alarmy podlacane sa pod CAN, a sygnal z centralnego zamka leci sobie po magistrali i centralka alarmu wykrywa zalaczenie centralnego i zalacza alarm. W przypadku otwarcia kluczem alarm nadal bedzie uzbrojony i dobrze. Moze wystarczy przekodowac sterownik alarmu. Maja monterzy alrmow teraz aplikacje do szybkiej konfiguracji centralek, zeby sie nie bawic w kody za pomoca klikniec mikroprzycisku (w VW np dioda robi za przycisk dodatkowo).
W najgorszym razie czeka CIe wymiana centralki alarmu. Daj znac jak sprawa sie wyjasni.
Jesli masz instrukcje, to ją przeczytaj od auta, o ile masz fabryczny alarm, jak powinno sie dozór wnetrza wylaczyc.
Jesli nie masz fabrycznego, ale zakładali Ci w ASO, to musialbys zobaczyc w instrukcji od alarmu - powinni Ci dac, tak w VW bynajmniej robią.
Jesli ani 1 ani 2. instrukcja nie pomogą, to pozostaje Ci tylko wizyta w warsztacie. Nowe alarmy podlacane sa pod CAN, a sygnal z centralnego zamka leci sobie po magistrali i centralka alarmu wykrywa zalaczenie centralnego i zalacza alarm. W przypadku otwarcia kluczem alarm nadal bedzie uzbrojony i dobrze. Moze wystarczy przekodowac sterownik alarmu. Maja monterzy alrmow teraz aplikacje do szybkiej konfiguracji centralek, zeby sie nie bawic w kody za pomoca klikniec mikroprzycisku (w VW np dioda robi za przycisk dodatkowo).
W najgorszym razie czeka CIe wymiana centralki alarmu. Daj znac jak sprawa sie wyjasni.
Komentarz