Ponownie w wątku właściciele O2 przekonują, że O2 jest w praktycznie takiej samej cenie co O1 nie wiem jak to liczycie.
tak, że jak kupowałem swoją to różnica w cenie wynosiła ~1000PLN (1,9TDI), a jakies tam konfiguratory i cenniki, średnio mnie interesują.
nie wiem jak jest teraz, ale bardzo wątpię, żeby nagle zrobiło się 15000.
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
szkoda, to miałeś jakiegoś farta i znajomego dilerka...przecież normalny salon skody by nie robił "pod siebie" oferując następce modelu w prawie tej samej cenie co poprzednik...to nielogiczne, Oczywiście mowa o zbliżonym wyposażeniu i silniku.
1. TOUR to samochód pancerny, sprawdzony, który naprawi każdy kowal, bez jakichkolwiek dodatkowych fikuśnych narzędzi. Ma zapierdalać i nie psuć się za bardzo, co swoją drogą całkiem nieźle mu wychodzi. Sewis tani jak barszcz, części również, notabene dostęne praktycznie w każdym spożywczaku Relatywnie tanie NOWE 4 kółka - dla tych co nie podoba im się Sandero albo i30 w najbiedniejszej wersji. Samochód prosty do bólu, nie nadaje się dla tych co kupują samochód zeby sąsiadowi wyszły gały z orbit. (np. mój ojciec bardzo sobie ceni prostotę budowy tego samochodu i jest wniebowzięty że to tak prosta konstrukcja, McPhersony + belka itp.).
2. Jednocześnie najtaniej zapakowane 1.8T. (co może tłumaczyć ew. zakup).
3. Natomiast jak zaczniemy się bawić w TDI i nie daj Boże do tego dołożymy jakieś klimy, xenony itp to przestaje mieć to jakikolwiek sens (za drogo).
szkoda, to miałeś jakiegoś farta i znajomego dilerka...przecież normalny salon skody by nie robił "pod siebie" oferując następce modelu w prawie tej samej cenie co poprzednik...to nielogiczne, Oczywiście mowa o zbliżonym wyposażeniu i silniku.
O1 była lepiej wyposażona, ale akurat w takie rzeczy, które DLA MNIE nie mają znaczenia, ale fakt, zapomniałem, że tu każdy musi mieć "godnie wyposażoną" furę :wink:
ogólnie O2 była (i jest) DLA MNIE i MOICH potrzeb po prostu lepszym samochodem, mimo, że ma np. z tyłu korbki.
[ Dodano: Sro 09 Cze, 10 18:17 ]
Zamieszczone przez Dzida
1. TOUR to samochód pancerny, sprawdzony, który naprawi każdy kowal, bez jakichkolwiek dodatkowych fikuśnych narzędzi. Ma zapierdalać i nie psuć się za bardzo, co swoją drogą całkiem nieźle mu wychodzi. Sewis tani jak barszcz, części również, notabene dostęne praktycznie w każdym spożywczaku Relatywnie tanie NOWE 4 kółka - dla tych co nie podoba im się Sandero albo i30 w najbiedniejszej wersji. Samochód prosty do bólu, nie nadaje się dla tych co kupują samochód zeby sąsiadowi wyszły gały z orbit. (np. mój ojciec bardzo sobie ceni prostotę budowy tego samochodu i jest wniebowzięty że to tak prosta konstrukcja, McPhersony + belka itp.).
2. Jednocześnie najtaniej zapakowane 1.8T. (co może tłumaczyć ew. zakup).
3. Natomiast jak zaczniemy się bawić w TDI i nie daj Boże do tego dołożymy jakieś klimy, xenony itp to przestaje mieć to jakikolwiek sens (za drogo).
o to to to
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
58 tys za minta? Dali mi taka cene w toruniu, zasmialem sie i wyszedlem. Za pare groszy wiecej dostalem ambiente u Danielcia.
58 000 za minta to rzeczywiście sporo. za 54-55 tyś. spokojnie można znaleźć takie auto.
A w temacie to moim zdaniem warto postawić na OII, dlaczego? Przede wszystkim jest to dużo bardziej komfortowe auto niż OI (mimo gorszego wyposażenia za tą samą cenę). Miałem trochę doświadczeń z OI, teraz jeżdże OII. Moim zdaniem jest sporo cichsza, zdecydowanie przyjemniejsza w środku (OII wygląda jak nowoczesne auto, OI dużo gorzej).
Przy przebiegach rzędu 10 tyś. nie ma co się zastanawiać nad LPG - nie zwróci się na tyle szybko, by było opłacalne. Moim zdaniem, najrozsądniejszy wybór w tym przypadku to 1.2 TSI. Mimo, że nie miałem przyjemności takiego prowadzić to na pewno ma lepszą charakterystykę pracy niż nieco stare już MPI (szczególnie w gazie).
www.autozapytanie.pl - szukasz nowej Octavii? Sprawdź jakie rabaty na Skodę oferują dealerzy.
U dealerów wielu marek upusty są dużo niższe przy zakupie na kredyt, niezależnie czy zwykły czy 50/50. Jeżeli ktoś już dostaje upust, to spora szansa, że kredyt z VW Bank będzie droższy niż w innym, niezależnym banku. Podobnie jest z leasingiem. Dealer dając upust chce sobie po prostu trochę "odrobić" dzięki finansowaniu auta.
www.autozapytanie.pl - szukasz nowej Octavii? Sprawdź jakie rabaty na Skodę oferują dealerzy.
Gdybym kupował auto przez zaprzyjaźnioną firmę leasingową (na tym samym piętrze), miałbym zdecydowanie lepsze upusty niż przychodząc z ulicy. Dla przykładu na niektóre modele Fordów Mondeo w leasingu upust jest do 24%, kupując prywatnie max kilkanaście %.
Generalnie
Zamieszczone przez szkoda
trzeba zawsze sobie dobrze wszystko policzyć
Zamieszczone przez rkb
i to 3 razy
Morgoth
Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
G.B.Show
Właśnie odwiedziłem stronę Emidy - krakowskiego dealera Skody. Z tego co widzę oferują O2 z silnikiem 1,2 TSI 105 KM wersja MINT, Dodatkowe wyposażenie fabryczne: ESP, klimatyzacja w standardzie za 51.500 zł brutto.
Ciekawe za ile będzie wyprzedaż rocznika?
Witam,
Ja też mam podobny dylemat o1 selection, czy o2 1,4 tsi. Miałem jazdę próbną dla obydwu. serce podpowiada o2 (bo ten silnik ....po prostu bajka)a rozsądek że to ok 10k PLN różnicy i do tego skromniutko wyposażone. A jeszcze do tego brak możliwości zamówienia do minta np: elektryki szyby tylnej lub climatronic. Opcje dostępne do zamówienia w ambiente. No dlatego też czekam na wyprzedaże. W ubiegłym roku (jeżeli dobrze papiętam to chyba coś koło 11k PLN były upusty. W takiej sytuacji to wybór byłby łatwiejszy. Jest z drugiej strony ryzyko że jak się tak dobrze sprzedaje to nie będzie takich upustów a o1 robią tylko do XI. I mogę nie zdążyć,
Ja też miałem czas że zastanawiałem się nad używką, ale zrezygnowałem na rzecz nówki. Praktycznie miałem już wszystko ustalone na o1 selection 1,6 ale mi się trochę przesunęło i boję się że mogę nie zdążyć przed zakończeniem jej produkcji. Stąd pojawiła się opcja że jak na koniec roku to może rabaty a wtedy 02, no a jak o2 to 1,4 tsi. Tylko że mint jest tak skromnie wyposażony że może jednak o1. A do tego budżetowo pozostaje wybór poza szkodnikiem, np: fluence lub 30 icw. I tak w kólko. :?:
Stąd pojawiła się opcja że jak na koniec roku to może rabaty a wtedy 02, no a jak o2 to 1,4 tsi. Tylko że mint jest tak skromnie wyposażony że może jednak o1. A do tego budżetowo pozostaje wybór poza szkodnikiem, np: fluence lub 30 icw. I tak w kólko. :?:
Dlaczego nie Kia cee'd, skoro jest 30i?
Morgoth
Rozsądni ludzie dostosowują się do świata, nierozsądni nieugięcie starają się dostosować świat do siebie.
G.B.Show
Morgoth, nawet w hyundai mówią że kia to ich brzydsza siostra. gdzieś na forum czytałem że znajomy policjant mówił że więcej czasu te samochody ich stoją w warsztacie niż są na służbie.To jest argument użytkownika co nie jeżdżą tylko na niedzielny obiad ale używają tych pojazdów w rożnych warunkach. Tak na prawdę to chyba jednak zostanę przy o1 (jak zdążę)
Mam podobny dylemat jak kilku forumowiczów, tzn. chciałbym O2 1.4 tsi (ew. 1.2 tsi), planuję zakup na jesień, ale kasy może nie starczyć. Rozważam też O1 1.6 benz. z LPG, pakiet optimum albo selection + pakiet na bezdroża, ale mogę nie zdążyć zamówić.
Ot i zagwozdka.
Komentarz